26 Aralık 2008






Bahar !


Pet Shop Boys'dan kadın, erkek, lezbiyen, gay herkese erotik ve duygusal göndermelerle dolu bir video var bugün... Frank Sinatra'dan Nina Simone'a, Billy Holiday'a kadar bir sürü şarkıcı ve grup tarafından söylenmiş olan I Get Along isimli bu şarkı oldukca ilginç bir hikayeye sahip;

Bir öğrenci tarafından, imzasız olarak Hoagy Carmichael'e verilen şiire bir kaç yıl sonra Carmichael bir beste yapar. Detaylı bir araştırmanın sonunda, şiirin yazarı bulunur, ancak şarkının bir radyo programında Dick Powell tarafından ilk kez söyleneceği günden bir gece önce şair ölür.

Bahtsız şairin adı, Jane Brown Thompson'dur. Herneyse lafı daha fazla uzatmadan buyurun 'şuradan' izleyin.



5 yorum:

DIAGONAL dedi ki...

güzel bir video tşk paylaşım için

noname.morosophe dedi ki...

Aklıma sevdiğim bir şarkı geldi.. Blogunun konseptine pek uymasa da..
"Belki bir sabah geleceksin / lakin vakit geçmiş olacak/gönül hicran şarabından/yudum yudum içmiş olacak..."
alakasız biliyorum..Bu da böyle olsun :)
Hayat bazen takvimini şaşırıyor ...

gaykedi dedi ki...

digin-onel
e çok hangi yakışıklıyı beğendin söyle bakalım :D

____________________

noname
ne konsepti ayol, gayet de güzel uydu, zaten uymasa da uydururuz hiç sorun değil :))

fakeangel dedi ki...

sarkiyi mi daha cok seviyorum.. yoksa klibi mi.. hic bir zaman ogrenemeyecegim sanirim.
hikayeyi ben, azcik farkli biliordum ama..

gaykedi dedi ki...

fake angel
ikise de iyi merak etme :D