05 Kasım 2008






Sokacak !


Hak ve Eşitlik Partisi başkanı Osman Pamukoğlu iktidara gelirse idam cezasını geri getireceğini söylüyor, başka bir parti yakacak ve yiyecek dağıtarak oy toplamaya çalışıyor. Benim önerim bu ülkedeki en büyük kitle olan abazanlara 'sokacak' şey yardımı yapmayı vaat eden bir parti kurulmasıdır.

Nihat Genç Tv'de anlatmış, Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla seçmenden uzak durmamaya çalışan bir il başkanı milletvekillerini davet ederek kasaba kasaba dolaşırken, bir kahvede, kasabalı bunlara yüz vermiyor surat asıyor, küsmüş gibi oturuyor.

İl başkanı tabii ki pek bozuluyor, 'Ya kardeşim Ankara’dan, koca Meclis’ten milletvekillerini getirdik, yüzüne bakmıyorsunuz' diye söylenince. Oradan köylüden yaşlı bir ihtiyar diyor ki, 'Tayyip Bey’e söyleyin bunları göndereceğine yarım çuval kuru fasulye gönderseydi. Biz ne yapacağız bunları'.



13 yorum:

Pembe Kundura dedi ki...

hahahahahahaha... "yarım çuval kuru fasulye"..

sanıyorum fikrin gerçekten işe yarar. henüz gelişmekte olan toplumumuzda bu geçmişten öngörülmesi gereken bir detaydı "sokacak"şey yardımı.. böylelikle toplumumuzdaki bu kesim bu ihtiyaçlarının giderilmesiyle daha farklı "şey"lere yönelebilecek :D

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

temennine destek veriyorum kedi.

Adsız dedi ki...

selam;bazen bu durumlar cerayan etmesi elden değil ama ,aması fazla olan ülkede amaları politik bir potada eritirsek daha olan bişey olan olur.............
yanıkkoza.....

kişisel depresyon anları dedi ki...

bu konuda sana katılıyorum sokacak bişey verseler daha çok oy alırlar. lakin buna benzer bir uygulama üzerinde akp yoğunlaşıyor. 3 karı(!)meselesi. yiyecek ve kayacaktan umut kesilince sokacak vermeye başlayacaklar. tez zamanda rus hatun popilasyonun artmasını bekliyoruz :)

gaykedi dedi ki...

pembe k...
yarım çuval olur ama yarım "koli" olmaz :))

---------------------

kıymet
yaşasın sokacak yardımı :p

---------------------

yanık koza
am'a :D

----------------------

kişisel d..
sokacak 3 şeye mi izin vardı şeriatta 4 şeye mi yahu :p (bu arada bloguna yorum bırakılamıyor dünden beri haberin var mı? mail adresini blogunda göremediğim için haber veremedim buradan söylüyorum, benim mailim yanda yazıyor itersen yaz bana detayları anlatayim)

Xenophilius dedi ki...

bu parti önerinin yanında benimde eklemek istediğim bi kaç parti daha var;
1)DESTİ İZDİVAÇ PARTİSİ
2)OTOPARK MAFYASI PARTİSİ
3)KİM KİMİNLE KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE PARTİSİ
bak bunları unuttmusun kediciğim!bunlar ülkenin baş sorunları!?
:D

gaykedi dedi ki...

xenoph..
+ tırtlar vadisi partisi :p

kişisel depresyon anları dedi ki...

gaykedi 3 sanırım benim kaldırıbilitem, sınırlama olmaması taraftarıyım:) (sorunu sanırım düzeltti, teşekkürler)

gaykedi dedi ki...

kişisel d...
hacı-hoca kısmı iyi kaldırıyor valla :p

akın dedi ki...

hemen oy veririm,sokacak şey versinler yeter :D

gaykedi dedi ki...

akın
ohş gelsin "ihlas motorlar", dünya hurileri :p

akın dedi ki...

hoşş bulduk
yaşasın abazizistan

gaykedi dedi ki...

akın
ben biliyom o ülkeyi, milli marşı 31 kıta :))