18 Kasım 2008







Zevkler !


Sanat, çok memeli bir Kibele'dir; her memeden emilen süt, insanın ayrı bir duyarlılık alanını besler. Sanatsal yaratıyı, 'şunu sevdim bunu sevmedim' anlayışıyla değerlendirmeye kalkanlar, bu memelerin hiçbirinden süt emmemişlerdir.

Zevklerle renklerin tartışılamayacağını öne sürenler ise, değil emmek, memeye ağızlarını bile dayamamışlardır. Oysa hayat, en çok renklerle zevklerin tartışıldığı beğeniler şenliğidir.








Kendilerine ne dayatıldıysa onu zevk sayanlar, başkalarının gösterdiği renkten ötesini göremeyenler, duyarlık yoksunu zavallılardır. Ne okumaları vardır, ne duymaları, ne görmeleri... Bunu sağlayan organları birer et parçasıdır.

Onlar Leonardo da Vinci'nin, "Bir şeye ancak onu anladıktan sonra nefret ya da sevgi duyulabilir" sözü üzerinde bir saniye olsun düşünmemişlerdir.


Adnan Binyazar (Yazar & Eleştirmen)



9 yorum:

cien anos de soledad dedi ki...

ilk fotoya bayıldım.

ya bu arada noldu bizim homoloji, patladı mı yoksa? iki aydır giremyiorum ben burdan. belçika'yla ilgili bi sorun mu acaba sadece..?

gaykedi dedi ki...

cien
homoloji bir haftadır açık, ama gene eskisi gibi çok yavaş açılıyor çoğu zaman :(

KAÇAKGAY dedi ki...

slm yazılarını blogunu ilgiyle takip ediyorudum ancak yazamıyordum önceleri...şimdi yazayım dedim...:D

gaykedi dedi ki...

kaçakgay
aramıza hoşgeldiniz, hemen blog listeme ekliyorum sizi :)

KAÇAKGAY dedi ki...

hoşbulduk, pek bi naziksiniz:)

gaykedi dedi ki...

kaçak-gay
aa gay'ler pek kibar olurlar genelde :D

KAÇAKGAY dedi ki...

evet öyle oluyorlar da, ne bileyim siz daha bi gaysiniz=))

gaykedi dedi ki...

kaçak
daha bir kedi olablirim ancak sanırım :))

KAÇAKGAY dedi ki...

peki kedicik=)