11 Kasım 2008






Nesiniz ?


Yıllar önce insanların tarla kuşları ve baykuşlar olarak, biyolojik saatleri benzerlikleriyle ikiye ayrıldıklarını okumuştum. Baykuşlar gündüz uyuyup, gece sabahlara kadar oturmayı seven insanları simgelerken, tarla kuşları tam tersi, gece uyuyup gündüz yaşamayı seven insanların simgesiymiş.

Bugün insanların, tarla faresi ve dağ faresi olarak da ayrıldığını öğrendim. Tarla fareleri uzun süreli ilişkileri tercih ederken, dağ fareleri önüne gelenle çifleşirlermiş. Sahi siz dağ faresi misiniz, tarla faresi mi? tarla kuşu musunuz yoksa bir baykuş mu?



26 yorum:

cesetizleri dedi ki...

baykuş ve tarla faresi imişim.
ama dağlarda gezen bir tarla faresiyim sanırım..

Adsız dedi ki...

selam;benim gibi geçmişe takılı bir insan için 26 yılını sadece 14 yılını başkasıiçin beklemek için hayatını mahveden bir insan bu yazıya cevap nasıl verilir; sen cevapla kedi''(tamam söyleme tahmin ediyorum)''onun için sadece yazı güzel demekten baska ne diye bilirim...
yanıkkoza....

kişisel depresyon anları dedi ki...

bunların hiç birisi bana uymuyor yahu. şimdi eşşeğim diyeceğim olamayacak :) ben en iyisi penguen olayım. onlar insana benzetilene kadar biraz boşluk yaşarım :)

PİSİKOPATİ dedi ki...

Ben tam bir tarla kuşu ve tarla faresiyim galiba.Yıllardır aynı eş, aynı iş, aynı ev, aynı dostlar, gece belli bir saatten sonra uyanık kalamama....

evet evet kesin öyleyim :))

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

tarla kuşu ve tarla faresi çok ayakları yere basanım sanırım :) aman çok da sıkcımıyım ne :)

gaykedi dedi ki...

ceset izleri
dağlarda ne var? :))

-----------------

yanık koza
eşek nasıl senin için? :D

-----------------

kişisel d....
sen eşşeğe taktın ama, eşek kapıldı, sen peneguen ol tamam :)

-----------------

psikopati
ömrün tarlada geçiyor yani :p

-----------------

kıymet
tarla faresinin ayakları yerdedir de tarla kuşları uçmak ve ayaklarını yerden kesmek zorunda ona göre :D

sufi dedi ki...

Ben de baykuş değil ama bayankuşum
sevgilerimle.

herackles dedi ki...

"Darildin mi cicim bana, hic bakmiyorsun bu yana?"

desem abesle istigal olmaz insallah :-)

Esther dedi ki...

baykuş belli olmuyor mu :D

tarla faresi.. :) çok sadığımdır ben duyrulur :DDD

вєndєníz... dedi ki...

tarlabaykuşu:))
evet bu çıktı:D

gaykedi dedi ki...

sufi
o zaman bende gay-kuş oluyorum :p

------------------

herackles
kaçamak bir cevap olabilir ama :D

------------------

esther
duyun ve kapın millet, bu güzel dişi baykuşu :)

------------------

bendeniz
en tehlikelisi dağ baykuşları olur o zaman vampir gibi gece avlananlar yani :p

Xenophilius dedi ki...

bu posta cevabım şudur:baykuş ve tarla faresi;ama bu yazı yıllar önce bir erkek dergisinde çözdüğüm testi hatırlarttı,''bundan önceki hayatınızda neydiniz?'';domuz çıkmıştım::D

Fєянαи¢α dedi ki...

Tarla kuşu, tarla faresi gibi yaşantım ama zaman zaman duruma göre baykuş olmak güzel olur..

ben kartal olmak isterim her zaman:))

Brajeshwari dedi ki...

kediyim.

gaykedi dedi ki...

xenop
hayvan insan enkarnesi modern spiritualizmde kabül görmüyor sanırım, domuz olmazsın yani geçmiş yaşamında :)

-----------------

ferhanca
beşiktaşlı mısın :p

-----------------

brajeshwari
mart dışında sorun yok yani o zaman :D

Fєянαи¢α dedi ki...

GS lim evde tekim ev halkı fb li:))

kartal muhteşem hayvan göklerin hakimi onun için çok severim..

gaykedi dedi ki...

ferhanca
aslan nasıl bir hayvan peki? :)

Ruyayla dedi ki...

Tarla faresi ve baykuş :) Baykuşların fare yediğini düşünürsek ikisi yan yana pek sevimli bir ikili olmuyor. En kısa zamanda tarla kuşu olmalıyım sanırım :)

Adsız dedi ki...

insanım insan:p

Goddess Artemis dedi ki...

Klasik zodyakta, yükseleni Koç olan bir Başak burcu kadınıyım. Çin astrolojisi'ne göre ise burcum : Köpek.

Yeterince hayvana bulaştığımı düşünüyorum, daha fazlası beni bozar! :-P

Fєянαи¢α dedi ki...

Aslanın görüntüsü ürkütücü , haşmetli,lider. öte yandan babacan,yufka kalpli:)patileri güzel.

gaykedi dedi ki...

rüyayla
fare yiyorlardı di mi onlar, ıykk :))

-----------------

adsız
cümleten :p

-----------------

goddess
sağım solum hayvan dolu diyorsun, am kediciklerine laf yok :D

-----------------

ferhanca
kedigilleri seviyorsun sen :))

haccecan dedi ki...

Yorumları okumak daha keyifli :D

gaykedi dedi ki...

goddess
"am kedicikleri" ne yaa, kocaman özür bir "a" harfi eksik çıkmış :))

--------------

haccecan
bazen öyle oluyor valla :D

Goddess Artemis dedi ki...

Ben de şok geçirmiştim ne diyor bu kedi, ne demek istiyor diye!

Tabii ki kediciklerime laf yok! Hatta hayatımdaki kedileri (biri benim, öbürü annemin) şu adresten görebilirsiniz:

Neko-chan

gaykedi dedi ki...

goddess
yirim ben onları :))