24 Kasım 2008






Haftanın Güzeli !


Haftanın şarkısını söyleyen Yunan asıllı Demis Roussos'un şarkısını bir Rum yakışıklısı eşliğinde dinlemeye ne dersiniz?

Hatırlarsanız daha önce, bütün ülkelerin delikanlılarının yatak becerilerini ve güzelliklerini anlatan kitabın sahibi Enderunlu Fazıl Bey'in (1759-1810) Ermeni yakışıklıları için söylediklerine 'yer vermiştim', şimdi konusu gelmişken bakalım Fazıl Bey Rum delikanlıları için neler söylemiş;

"Sanki aleme bir güzellik zerresi düştü, Rum milletine ise güzelliğin kubbesi verildi… Kadını da oğlanı da güzel, her biri birer afet, yosma yürüyüşlü, şuh edalıdır hepsi… Ermenilerin yumuşaklığına, Yahudilerin miskinliğine onlarda rastlanmaz. Galata meyhanelerindeki çocuklar, en iyi insanı bile yolundan çıkartır…"



15 yorum:

Esther dedi ki...

erkekleri taş ama kadınları başarısız bi operasyondan geçmiş dönmeler gibidir...

cimcime dedi ki...

kedi olalı bir fare tuttun en sonunda tebrik ediyorum.:D

gaykedi dedi ki...

esther
ben kıbrıslı rum karılarının şirret dönmelerden daha beter olduklarını duymuştum ama yunan kadınlarının değil, bu arada ummadık "taş" baş yarar ( ... yalar) deyimini duymuş muydun :D

_____________________

cimcime
bence o herife fazla sulanma iştahın kursağında kalabilir çünkü, göğüslerine nasıl jilet vurmuş baksana :))

cimcime dedi ki...

ıyyyy evet bi de vaktide gelmiş:D ama gözleri güzel ya:D

gaykedi dedi ki...

cimcime
ağda vakti mi gelmiş? seks vakti mi :))

cimcime dedi ki...

tanrı seni ne yapsın:D
ne bileyim seks vakti mi gelmiş:D
ağda vaktinin geldiğine eminim ama:D

DIAGONAL dedi ki...

haftanın güzelini ağda güzeli olarak değiştiriyor so gay diyor ve burun kıvırıyorum




macho bişiyler isteyerek noktalıyorum

Elif dedi ki...

Ay ben bu umulmadik tas bas yalar lafina bittim!!!!!!!!!!!!!!! Tam bizim gizli nonoslara gore bir laf!

www.elifsavas.com/blog

gaykedi dedi ki...

cimcime
seks vakti gelip gelmediğini öğrenmek çok kolay, az biraz yakışıklıya köfte yapıyorsun, köfte kolay kıvama geliyorsa tamamdır bu iş, sen şimdi köfte ne demek diye sorarsın, valla kızım gay abisi olan sensin sor öğren, benim gay abim yok, üstelik gay eniştemde yok :))

________________

diagonel
aslında yakında fırça yiyeceğim biliyorum, genelde ayıları ve macho severleri ihmal ediyorum, sizim için öyle bir laço bulam lazımki beni affedin :D

_________________

elif
ummadık taş "baş" yerine "am" yalar da kullanılabilir bu cümlede tercihe göre :))

cimcime dedi ki...

köfte çiğ köfte mi :)

gaykedi dedi ki...

cimcime
etli köfte, içli köfte :)

TuTasTemre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gaykedi dedi ki...

emre
enderunlu fazıl daha sonra ısrar ve sanıyorum önemli bir miktar para karşılığında dünya gacıları üzerine de böyle bir kitap yazıyor ve yazdıkları kitaplar osmanlının en çok yasaklanan ve kovuşturulan kitapları oluyor...

(¯`·._.·[ (Afilli Yazar) ]·._.·´¯) dedi ki...

gögüs kıllarını alacağına koltuk altını alsamıymış ya :)
Bence kaşlarda alınmış. Kedi sen bunun kestiği kıllardan yumak yapar oynarsın :D

Ama gerçekten Allah özene bözene yaratmış.

gaykedi dedi ki...

afilli
yumak projesine bayıldım :p