22 Kasım 2008






Cumartesi
Neşesi !



Kasabanın imamı yağmurlu bir günde bir kadını ıslanmasın diye arabasına almış. Yolda kadın binbir türlü işveyle imam efendiyi baştan çıkarmış ve arabayı kuytu bir yere çekip sevişmeye başlamışlar.

Fakat tam iş üstündeyken arabanın el freni boşalmış, bir yere çarpıp devrilmiş ve oldukları pozisyonda arabada sıkışıp kalmışlar. Bir süre sonra bütün kasabalı başlarına toplanmış. İmam efendi kalabalığı görünce başlamış şükür edip söylenmeye;

- Allah korudu, Allah korudu, ya kadıncağızın gözüne girseydi!



9 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

:))

KAÇAKGAY dedi ki...

2gün uyumamıştım bu dün uyudum gaykedi, 15 saat uyudum gözler şiş ama fıkrana güldüm bee=)))mercii

gaykedi dedi ki...

kıymet
gülmee, imam bunu yaparsa cemaat ne yapar :)

___________________

kaçak
umarım uyanmana yardımcı olmuştur fıkra :)

cesetizleri dedi ki...

:) ne desem boş :)

Dolphinblue dedi ki...

aahaahaha bende resmi ilk gördüğümde ne alaka demiştim ama fıkrayı okuyunca anladım tabii :P resim iç kaldıran bişi ama fıkra çok komik :)))

sufi dedi ki...

"Uyduk imama durduk divana nasip et yarabbi iki rekat namaza"

gaykedi dedi ki...

cesetiz...
boş ve hoş :)

_____________________

dolphin
resim birazda vajinayı andırıyor lk bakıştao yüzden özellilkle seçtim :p

_____________________

sufi
imamın dediğini yap ama yaptığını yapma boşuna dememişler demekki :D

zihni dedi ki...

imam, ıssız yerde zavallı yalnız kadıncağızı koruması altına almıştır :)

gaykedi dedi ki...

zihni bey
ben bu himaye altına alma masallarını o kadar çok dinledimki anlatamam, genelde altına aldıkları doğruda, himayesi yanlış :)