08 Kasım 2008






Cumartesi Neşesi !


Yakışıklı bir ormancı otostop çeken bir delikanlıyı kamyonetine alıyor. Delikanlının dikkatini şoförün omuzunda oturan maymun çekince, "maymun beslemek ne işinize yarıyor?" diye soruyor;

Şoför omuzunda oturan maymunun suratına bir tokat atıyor, maymun hemen aşağıya inerek adamın fermuarını açıyor, aletini emerek boşaltıyor ve tekrar omuzuna çıkıp oturuyor.

Şoför otostopçuya dönerek sen de ister misin? diye sorunca, delikanlı; isterim tabi diyor ama bana o kadar sert tokat atmayacaksın.


7 yorum:

Adsız dedi ki...

selam;ya hoştu hahaha.....
yanıkkoza....

kişisel depresyon anları dedi ki...

tokat attımı acaba kamyoncu :)

gaykedi dedi ki...

yanıkkoza
bakalım sana kimler tokat atacak tez zamanda :D

---------------------

kişisel d..
bence ormancı daha fazlasını yaptı, kamyonetini kuytu bir yere çekip :))

İçimdeki Ayı dedi ki...

Efem haberiniz olabilir, hatta tanım bile yazmış olabilirsiniz ancak ben haberim olur olmaz söyleyeyim dedim.

homoloji geri dönmüş :)

gaykedi dedi ki...

içimdeki ayı
çok teşekkürler sen söyleyene kadar farketmemiştim, hemen bloguma linkini tekrar ekledim :p

thesaurus dedi ki...

fridanın sakalları da çıkmış. bi de göğsünde de kıllar çıkmaya başlamış sonunda.. =p

gaykedi dedi ki...

thesaurus
çok dikkatlisiniz, çoğu kişi farketmedi sanırım bunu :p