15 Kasım 2008






Cumartesi Neşesi !


Sarışın pek güzel ama biraz aptal ailesinin biricik kızı, yakışıklı bir denizciye gönlünü kaptırır. Baba denizcilerin götçü olduklarını iddia ederek ısrarla bu evliliğe karşı çıkar.

Kız, damadın "Bir de öteki türlü deneyelim mi?" isteklerine asla müsaade etmeyeceğine söz vererek ailesini ikna eder ve evlenirler. Aradan biraz zaman geçer denizci kıza bir türlü "Bir de öbür türlü yapalım" demeyince, kız merakına yenik düşer ve dayanamaz kocasına sorar;


- Sevgilim, bir de öteki türlü deneyelim mi?

- Sen kafayı mı yedin kızım, daha yeni evlendik. Öyle yaparsak, çocuk olur çocuk!..



11 yorum:

kişisel depresyon anları dedi ki...

bunun bazı varyasyonları da vardı bunu ilk okuyorum ama. askerde denizciydim üstüme alınmalı mıyım :)

sufi dedi ki...

Ben o deyimi " denizcilerin her limanda bir sevgilisi olur" diye biliyordum.Bu versiyon daha akla yatkın.Allah senin de, fıkradaki pek güzel ve biraz aptal kızın da müstehakını versin.Sabah sabah yine güldürdünüz bizi.Sevgilerimizle.

cimcime dedi ki...

aaaahahahahahhahaha
kadın farkedememiş mi salak mıymış o kadın habire arkadan arkadan çakmamış mı davayı.
bak bizim okulda bir kız var.Çok meraklı böyle şeylere ona en acilinden bir denizci mi bulsak acaba:D
hahaah uyduruyorsun ama güzel uyduruyorsun.Bu arada haftanın yakuşuklusunun startını verdim.Bak ta yakışıklı kimmiş gör.:D

gaykedi dedi ki...

kişisel d...
bahriyelii yarim varrrrrrr türküsü düştü aklıma birden :)

____________________

sufi
zaman kötü yahu, deyimler bile değişiyor artık :))

____________________

cimcime
kişisel d.. denizciymiş bak, ayarla arkadaşına arka-daşlık yapsın :p

cimcime dedi ki...

o askerde denizcilik yapmış şimdi unutmuştur arka-daşlık yapmayı:D

cimcime dedi ki...

valla kişsel d..bana değil mırnava kızzzz bana kızma o suçlu:D

demet dedi ki...

eheheh
anlaşılan denizciler aynı zamanda garanticiler:)

gaykedi dedi ki...

cimcime
benim üerime atma, benim üzerime atma! :))

_____________________

demet
öyle bir fıkra da vardı değil mi? :D

Brajeshwari dedi ki...

:)

kişisel depresyon anları dedi ki...

denizcilik eskide askerde kaldı ama bilirsiniz pek unutulmaz askerlik anıları :p
hikayeyi nerden hatırlıyorum diye düşünürken aklıma geldi. Maquis de Sade'ın Yatak Odasında Felsefe kitabında vardı. tapıyorum bu adama :)

gaykedi dedi ki...

kişisel d...
sade'te geldin yani :))