22 Ekim 2008






Hokus Pokus !


Bugün bir değişiklik yapalım ve gay atalarımızı ziyarete gidelim. Sizi için netten 100'den fazla eski resim derledim, bazıları gerçekten çok eğlenceli, benim favorim '77 numaralı' resim kedim abla.

Bu arada kedim abla nerelerde yahu, gören var mı onu? Başına birşey gelmesin, kötü yola falan düşmesin diyeceğim, ama bence o emekli maaşı dolgun yaşlı bir yakışıklı bulmuş eve kapatmıştır bile :D

Resimleri 'şuradan' slayt olarak görebilirsiniz, tek tek seçmek isterseniz de 'burada'.


11 yorum:

Esther dedi ki...

Ben gerçekten çok duygulandım ya. Zaten eski fotoğraflara bakmaya bayılırım bi de böyle, aşkı, dostluğu yansıttıkları zaman daha bi etkilenirim... Çok güzel paylaşım teşekkürler.

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

o karizmatik kedim ablayı daffyd'ye havale etmişler :D

ben 81 'i beğendim ama hepsi güzel ve sadistik sapıksal boyutta :P

gaykedi dedi ki...

esther
düşünsene canım onların tamamı artık yoklar, gerçekten eski fotolar duygulandırıcı...

---------------------

tatlı dil...
81'de pek karizmatikmiş yahu :D

Pembe Kundura dedi ki...

favorilerim 78, 84, 89, 95... şimdi kafalar aynı olsada eşcinsel hakları konusunda bugünlerde az da olsa daha rahatız... onlar o yıllarda bu resimleri verebilecek kadar cesaretliler... bense.. kendime acıdım...
çok teşekkürler Kedi bu güzel resimler için :)

gaykedi dedi ki...

pembe
ne kadar cesurlar değil mi o yıllara göre, bu arada pek romantik resimler seçmişsin yahu :p

Adsız dedi ki...

bence homoseksüellik tedavi edilebilir bir hastaliktir. tipta hastalik olarak kabul edilmesede artik. belli olmaz bi aralar hastalik kabul ediliyordu, simdi edilmiyor. birde bakmissin tekrar kabul edilir. ayrica yinede bazi psikologlar bunu hastalik olarak görürler ve tedavisinide uygularlar. hem bence bulasici bir hastaliktir. ya cünkü kurani kerimde lut kavminden bahsedilir. Hz. Lut'un kavminin hepsininde homoseksüel olduklarini, hatta böyle olmayanlarin bile namuslarina göz dikdikleri anlatilir. e simdi bu insanlar bütün bir kavim olarak hepside mi homoseksüel dogdular? böyle birsey olamaz. bence bu dogustan degil sonradan meydana gelen bir sapiklik. Yinede ne kadar sapiklik olursa olsun, her müslümani buradan uyariyorum: bu insanlari hor görmek, onlari asagilamak kötü bir ahlaktir. herkes kendi günahina baksin. bizim isimiz günahkara kizmak degil günaha kizmaktir. sonucta bu insanlarin kimseye zarari dokunmuyor, sadece kendilerine. Buda onlarin hayat imtihani. Hz. Ömerin bir hayat kadinina sadaka verdigini hatirlatmak istiyorum. Böyle insanlari karanliga itmegi degil, onlarla iyi anlasmayi ve gerekirse onlara Hz. Ömerin yaptigi gibi yardimda bulunmayi tavsiye ediyorum. Birde "Nazan Korkmaz"in "Seytanin Uygarligindan Geliyorum" adli kitabini okumanizi tavsiye ediyorum. Yazar bir transseksüel'dir.

Selametle...

gaykedi dedi ki...

adsız
davranışları bilim adamlarınca yakından incelenen 500'e yakın canlıda görülen (150'si kuş türü) eşcinsellik hakkında fazla bir bilginiz sanırım yok, size şu adreste yaptığımız tartışmayı (yorumları) okumanızı tavsiye ederim;

http://www.hafif.org/yazi/pembe-ucgen-2

Adsız dedi ki...

önerdiginiz siteleri inceliyorum. cok tesekkür ederim. ben incelerken, sizinde su sitedeki yaziyi okumanizi rica ediyorum. http://www.psikoestetik.com/kitap/BireyinAltBeyinselEgitimi.html

cok uzun bir yazi, konusu aslinda rüya psikolojisi, ama homoseksüellikle ilgili icerigide var.

ha, ayrica benimle fikir alisverisinde bulundugunuz icinde tesekkür ederim. benim gibilere laf anlatmaktan usanmissinizdir belki, cünkü bende bazen laf anlatmaktan usaniyorum. ama mücadelenizde sabirli olun. insanlar ancak tartisarak hakki ortaya cikarir. :D

gaykedi dedi ki...

bir de film tavsiyesi yapayım, dün izlediğim gerçek bir olaydan uyarlanan "şu oscar ödüllü" filmi tavsiye ederim...

Iris. dedi ki...

çok tatlı fotoğraflar be. özellikle 34

Petit P. dedi ki...

Edepsiz denizciler, Romantik Beyefendiler, Kıllı Can Can dansçıları , Bayır aşıkları...
Rengarenk
(Not: Yüzücüler objektiflere hala aynı pozu veriyorlar...)

Bayıldım.