10 Eylül 2008






Ölüm !


Telefonda kekeleyerek konuşmaya çalışan bir arkadaşım, daha en fazla 35 yaşında olan bir dostumun ölüm haberini veriyor, boğazıma birşeyler düğümleniyor, kalakalıyorum.

İş hayatının acımasız çarkları arasında bana inanılmaz yardımları dokunan, beni daima kollayan bu yakışıklı adam artık yok. Bir kaç sene önce evlendiği gün geliyor aklıma ve sonra onunla yaptığımız uzun kahvaltı sohbetleri, sonra o sevimli herifi yanımda gören gay arkadaşlarımın kim o tatlı çocuk? gay mi? bana ayarlasana demeleri.

Onu hiç unutmayacağım.



38 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

:( çok üzücü..sabır dilerim sevdiklerine kedim

Ferhanca dedi ki...

Başın sağolsun.
Gençlere hiç kıyamıyorum hayatlarının baharın da gidiyorlar, boyut değiştiriyorlar halbuki daha onların yaşayacak çok şeyleri var.yapıcak çok işleri var,sevilicekler sevecekler..
çok üzüldüm..

Karōshi dedi ki...

Huzurla yatsın arkadaşın sevgili Gaykedi.. Onları unutmamak sadece elimizden gelen:(

gaykedi dedi ki...

kıymet
eşi ve çcocuğunu düşünmek yüreğimi sıkıştırıyor esas :(

ferhanca
genç ölüm daha bir acı değil mi :(

karoshi
asla unutmayacağım onu.

izmir dedi ki...

Sevdiklerimizin ölümle ve üstelik genç yaşta ayrılması acı verici. Başın sağolsun.

RoguE dedi ki...

Kötü,çok kötü...
Sevdiklerimizi erken kaybetmemiz bir sınav mı anlamadım gitti...

Başınız sağolsun kedicim :/
..diyecek bişey bulamıyorum sadece .. üzgünüm

cehenneme yolcu peri dedi ki...

ölüm karşısında insanın diyecek çok sözü yok.
sabır diliyorum..

Meral Alabaz dedi ki...

Her ölüm her kayıp acı veriyor insana. Hele böyle genç ve ani olanlar. Sevenlerine sabır dilerim.

gaykedi dedi ki...

izmir, rogue, yolcu peri & meral, dostlar sağolsun diyeyim hepinize...

zoitsa dedi ki...

başın sağolsun kedicim..neden bu kadar erken bu ölüm?

Ebru dedi ki...

Başın sağolsun.Mekanı cennet olsun.
Gerçekten insanın tıkandığı bir an ölüm...

gay_yor dedi ki...

kediciğim o kadar üzüldüm ki şu an inan yazacak hiç bir şey bulamıyorum..
tanrım böyle anlarda ne denir bilmiyorum ki..başın sağolsun demek bile saçma geliyor..
sadece şunu bil ..o kadar çok üzüldüm ki şu an anlatacak kelimeler yok..

küçükmübaşir dedi ki...

toprağını sevsin..

salih dedi ki...

tANRI ÇOK SEVMİŞ DERLER YA BENDE BUNU DİYENLERE HEP ŞÖYLE DERİM AMA BİZ DAHA SEVEMEMİŞTİK Kİ.
O ÖLMEDİ KEDİ, İNAN ÖLMEK DİYE BİR ŞEY YOK.
TEKRAR YAŞAMAK,YAŞAMAK,YAŞAMAK VAR.

beenmaya dedi ki...

başın sağolsun :((

delikanlı dedi ki...

İyi bi insan kaybettik sanırım başımız sağolsun

gaykedi dedi ki...

zoitsa, ebru, gay-yor, mübaşir, beenmaya ve delikanlı sizler sağolun.

Volkan Alabaz dedi ki...

Umarım ailesi bu zor durumu fazla sarsılmadan atlatabilir. Başın sağolsun.

mischa dedi ki...

ne zaman ne şekilde öleceğimizi bilmeden yaşıyoruz.. şans eseri hayattayız hepimiz. son durak filmi misali paranoya yapmamak elde değil..

Vladimir dedi ki...

basiniz sagolsun insanin sevdigi ve deger verdigi insanlardan ayri dusmesi cok aci verici, unutmasi imkansiz.

Goddess Artemis dedi ki...

Kelimeler anlamsız geliyor ama başın sağolsun canımcım! >:-(

gaykedi dedi ki...

volkan, mischa, vladimir & goddess, kalan dostlarla yola devam...

Ruyayla dedi ki...

Kalkış saatini bildiğimiz ama son durağı ve ne zman varacağımızı bilmediğimiz bir yolculuktayız hepimiz...
O erkenden inmiş.. elimizden tek gelen sabır dilemek özleyenlerine :(
başın sağolsun :(

Mobius dedi ki...

Ölüm işte birşey denemiyor ama... Sabır Gaykedi...

DIAGONAL dedi ki...

nassı yani yaaa
dumurlardayım söyleyecek söz yok :S

cien anos de soledad dedi ki...

başın sağolsun

Pembe Kundura dedi ki...

Nurlar, ışıklar içinde yatsın...

khaoskhronos dedi ki...

çok üzüldüm kedi. ailesinin ve tüm arkadaşlarının başı sağolsun.. =(

gaykedi dedi ki...

ruyayla, mobius, diagonel, cien, pembe kkundura ve khaos, başsağlığı dilekleriniz için teşekkürler, bir parça ölen kişiyi ve onunla ilgili anılarımı düşünmeyi bana unutturuyorsunuz....

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

Canım başın sağolsun :(

La Santa Roja dedi ki...

başın sağolsun. azrail hak edenle hak etmeyeni ayırmayı öğrense keşke...

gaykedi dedi ki...

petunya & roja, azrail soğuk ve katı...sizler sağolun....

neoxolmis dedi ki...

Başınız sağolsun. Daha bir kaç dakika önce, ölümle ilgili bloguma bir yazı yazdıktan sonra, sizin blogunuzda bunları görünce birden fena oldum. Ölüm gerçektende çok yakın.

gaykedi dedi ki...

neox
çok yakın, sandığımızdan da çok yakın...

7.oda dedi ki...

erken ölen, daha çok ölü kalır..
:(
sabırlar sevenlerine..

gaykedi dedi ki...

7,oda
yolu açık olsun, bizimde tabi.

Dolphinblue dedi ki...

kaybına çok üzüldüm...

bazılarına ölüm hiç ama hiç yakışmıyor değil mi? hem öyleki asla onların kapısını çalmazmış gibi geliyor...

başın sağolsun diyebiliyorum sadece...

gaykedi dedi ki...

dolphin
sağol canım, hepimize zamanı geldiğince bir şekilde yakışacak bu.