03 Eylül 2008






Devekuşu
Kabare Türkiye !


Blog listemde olan Bilim ve felsefe blogunun yasaklandığı yetmiyormuş gibi şimdi de So slowly/Onemedico yüce devletimiz tarafından yasaklanmış, Bilim ve Felsefe'nin suçu bu ülkede birşeyler tartışmaya çalışmak, sürüye sorular sormak, So Slowly'in suçuda milyonlarca penis ile dolu internette sanırım birkaç penis resmi göstermek, en iyisi biz bu internet'i tamamen yasaklayalım, yorgan gitsin kavga bitsin.

Hatta İran gibi uydu antenlerini de yasaklayalım, hatta güdümlü füzeler geliştirip onları düşürelim, çünkü dün gece uyduda ben acayip tehlikeli şeyler gördüm ve sizin için 3 tane fotosunu 'çektim' :D


15 yorum:

Kediayu dedi ki...

2. resimde numaranın altındaki yazıya dikkat lütfen
'Ortaya Karışık!!! Yermisin?'
Cevap da bunun içinde olsa gerek
=)

kişisel depresyon anları dedi ki...

Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı diye bir şey var ya onun bir de sitesi var, girip oraya şikayet formunu doldurup gönderiyorsun hemencecik kapatıyorlar, yoksa kararmış mararmış hiç bir şey yok. herkes kafasına göre takılıyor...

Fenasi dedi ki...

Onemedico için gerekçeyi nereden ve nasıl öğrendin?
Hepimiz sıradayız ona göre...
Bir arkadaşım var, Türkiye'yi çok seven, Türk kültür ve sanatını yakından takip eden, beğenen bir insan. Atatürkçü ve demokrat. Fakat memleketin bu durumundan ve mentaliteden o kadar yılmış ki...

Şöyle bir tanımlaması var Türk insanın için;

Türk, İblisin yeryüzündeki sureti...

Aklıma geldikçe kahkahalarla gülesim geliyor. Ulan haklı herif be. Bu kötülükleri yapanlar da iblis, buna tahammül edip kılını kıpırdatmayanlar da...

delikanlı dedi ki...

Ne gibi bi zarar gördüler de engellediler garip.Şok edici fotoğraflar hotshare e upload ettiklerin.

AbdülMuttalip dedi ki...

Selamün Aleyküm ibne gardaşlarım;
Evdeki zevcelerim o sitedeki taş gibi yalamaya doyamayacağım erkekleri görüp "tüh gözün kör olasıca bir alemdekine bak bir sendekine bak" deyip deyip asabımı bozuyordu. Tabi 3 defa defol diyip boşayacaktım orospuyu ama sonra delik sıkıntısı çekeceğimden sustum. Ama susamazdım buna engel olmalıydım ve sonra mahkemeye başvurdum, bilirkişi raporumuymuş neymiş o lazımmış, neyse bilirkişi siteyi inceledi, vay ahlaksız ipneler dedi önce ama sonra resimlerin hepsini bilgisayarına kaydetti. Dikkat ettim resimlere bakarken haya bölgesinde bir dikleşme mevcut idi. Sonrası malum siteyi engelledik. Şimdi spor salonuna yazıldım ve dikleştirici kullanıyorum. Forma girene kadar kapalı kalacak site. Kusura bakmayın.

gaykedi dedi ki...

kediayu
ne demek istediler acaba :p

kişisel d...
mahkeme kararı çıkartma zorunluluğu tarih oldu olay bu kadar basit artık yani, yuh yaa!

fenasi
sadece bir tahmin benimkisi, yoksa arkadaşla irtibata geçmedim, sıra bize geliyor :((

delikanlı
anlamadığım internette milyonlarca porno site var, bu yaptıkları çok komik bir şey!

abdülmüttalip bey
ayol hetkes ibne değil burda alınanlar olabilir giriş selamınıza :p zevcelerim dediğinize göre harem sağlam olmalı, allah daha çok versin diyeyim :P

gay_yor dedi ki...

bu adamlar oralarını açıp hiç bakmıyor mu..
yoksa onlar hadım edildi kökten kestirdilerde bizim haberimiz mi yok..
haydut ya bunlar..
tayipppppppp caaaannnn duy sesimi millete çocuk yap demek kolay çocuk onunla ve altından sarkanlarla yapılıyor..
o şeyin insanlara ne gibi bir zararı olabilir..
blogun kapatılmasına çok üzüldüm..yakında bizimkilere de el atarlarsa hiç şaşırmam..
penisin allahını koyarım valla...tam onlarlık o resimler..günde kaçkere bakıyorlardır Tanrı bilir..

Vladimir dedi ki...

Şu onbir ayın hepsinin birden aynı anda hemde sulatanı olan mübarek Ramazan günü Allah'ım hiç bir kimseciklere gayri meşru cinsel ilişki bahşetmesin yarappim. Günahkar kullar tenasül uzuvlarını akla getirici faaliyetlerden uzakta dursunlar. Nolur ne olmaz.

gaykedi dedi ki...

gay-yor
harikasın, utangaçlğın gittikçe kayboluyor, ağız tadıyla bir güzel kalaylamışsın sansürcüleri :p

vladimir
of'lu hoca gibisin :D

herackles dedi ki...

Uydu kanali mi bunlar? arapcasi bile var yahu yazilanlarda :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

gay_yor yayyyipe laf yok mahkemelik olursun alimallah :)

gaykedi dedi ki...

herackles
evet uydu kanalı.

kişisel d...
bu haftaki penguen'in kapağını "gördün mü", tayyip kesin çıldırmıştır :p

Pembe Kundura dedi ki...

geç kaldım yorum yapmakta biliyorum. sonumuz öyle görünüyor :) internet yok, düşünmek yok.. koyun sürüsü yaptılar bizi iyice be :/

hakkaten çok tehlikeliydi resimler :D

Pembe Kundura dedi ki...

ha bu arada bizde yakında yasaklanırız gibime geliyor.
:S
hadi her ne kadar saçma olsa da "bilim ve felsefe"ye bi kulp buldu. kapadı siteyi.. so slowly neden? cinsel içerik -18 olmadıkça yasak değil ki?!? artık o'da herhalde youtube gibi çeşitli asılsız nedenlere dayandırılarak kapatıldı. :S

saçmalık...

gaykedi dedi ki...

pembe
benimde aklıma düşmüyor değil yasaklanma korkusu :((