25 Eylül 2008






Alacakaranlık !

Oray Eğin denyosunun "Güzel Zeynep" diye sataşarak, dişiliğini kullanıp bir yerlere gelmek ve kültür dinozorluğuyla suçladığı Zeynep Oral'ın bir yazısında dikkatimi çekti bu... Aziz Nesin'den Genco Erkal'ın derlediği "Bir Takım Azizlikler" oyunundan bir bölüm;


Yasalar; hem var, hem yok,... Kimine var, kimine yok... Kimi zaman var, kimi zaman yok.

İnsan hakları; hani varımsı da, yokumtrak...

Demokrasi; demokrasimsi. Varımrak yokumsu... Batılımsı da Doğulumtrak... İlerimsi de biraz gerimtrak...

Olmaz ol alacakaranlık! Yerin dibine bat da bir daha çıkma! Gel ey aydınlık, gel!


12 yorum:

Vladimir dedi ki...

ne o ne o kararsiz iki arada bir derede insanlarin ulkesinde yasiyoruz cildirmak an meselesi. bir tek dilegim var allahim aklima mukayyet ol yeter. :)

Ferhanca dedi ki...

Rahmetli, Aziz Nesin, bir çok konuda haklıydı.

TATLI DILLIM GULER YUZLUM dedi ki...

Oray Eğin'i severim ayol, ne alıp veremediğin var tosunumla bakim :p

gaykedi dedi ki...

vladimir
tanrıdan çok zor bir dilekte bulunmuşsun :D

ferhanca
sence de %50'miz aptal mı :D

tatli dil...
tosun olsun da çöpten olsun diyorsun yani :D

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

o aydınlık gelecek mi bi gün bu ülkeye de?? gerçekten merak ediyorum...

NaKHaR dedi ki...

hayir hayir %50 miz akilli :)

gaykedi dedi ki...

ne ben....
ya da biz, bir parça görebilecek miyiz ölmeden?

nakhar'ım...
canım benim, pozitif sevgilimmm, demek bardağın dolu tarafından bakıyorsun :D

DIAGONAL dedi ki...

akıllılık ile geri zekalık arasındaki o ince çizgide akrobasi yapıyorum
aşağı düşürsem kendimi .......
hangisi hangisiydikii birileri ışığı yaksın göremiyorum

Pembe Kundura dedi ki...

güzel günler göreceğiz inşallah.. :P

AlacaKaranlık'a;

ben her iki anlamda da aydınlık istiyorum.

TC, ABye girecek kadar güçlü, halkına kesintisiz-elektrik veremeyecek kadar zayıf... :D
az evvel gene kesildi elektrikler ve bu günlerde çok sık olmaya başladı, açıp birilerine sayıp sövmek istiyorum.

gaykedi dedi ki...

digin-onel
sen o çizgide koli bile yaparsın ayol :D

pembe...
evet dün nedense çok gitti-geldi, ama bir keresinde feci çıldırttı yazdığım koca bir yazı uçtu çünkü, sinirden nasıl küfür edeceğimi şaşırdım :D

kubio dedi ki...

Sevgili Barbaros Şansal "Oral Eğilmeler" derdi bu tosuna ahha aha :D aaaa

gaykedi dedi ki...

kubio
oral tosun :D