27 Ağustos 2008






Sör
Gaykedi !



Çok erkeksi bir gay hiç olmadım, ama yolda yürürken kırıtmasıyla dikkat çeken bir eşcinselde olmadım. Hep kendim gibi gayleri sevdim (bunu aşk hayatım için söylüyorum yoksa gökkuşağının her renginden eşcinsel dostlarım var).

Seksüel olarak bazı çok erkeksi tipleri çekici bulsam da, onların iyi sevgili olacaklarını bilinç altım kabül etmiyor, onları kaba buluyor olmalıyım. Velhasıl konuyu şuraya getireceğim ki arkadaşlar, tanrı bana ömür verip yaşlanırsam Sir Elton John gibi sevimli tonton bir gay olmak istiyorum. Bu gidişle onun yaşına gelene kadar, kiloda da onu kesin yakalarım zaten :p

Ama tabi ben Sör Gaykedi olursam Nakhar'ın ne ünvan alacağı sorunu var, Elton John'un evliliği neredeyse İngiltere de devlet krizine dönüşmüştü, çünkü asalet dağıtımı kanununa göre, evlenen sör'lerin eşlerine otomatik olarak devletçe Lady ünvanı veriliyordu, peki Elton John'un eşi bir bayan değil erkek olduğuna göre ona ne ünvan verilecekti, hadi bakalım çalıştırın saksıyı :D



21 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Mantıken evlendiği kişinin de Sir olması gerekir gibi geliyor ama, mavi kan taşıyanların usüllerine akıl sır ermez. Lady olamıyorsa, Lord olur!

Dolphinblue dedi ki...

laysör olabilirmi? :) ikisindende birer parça...

birde evet, fazla erkeksi tipler hakikatende iyi sevgili değiller bana göre... ama seni çektiği kadar doğal olarak kadınlarıda çekiyor böyle tipler :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

kırılgan gayleri ben de sevmiyorum. senin dediğin gibi çok erkeksi olmasına delikanlılık taslamasına da gerek yok zaten aşırısına ben "gizli gay" diyorum :)kıvırtganları gay bile saymıyorum neyse...
soruna cevap olarak "lady"den "y"yi atarsak lad güzel olur gibime geldi :)

gay_yor dedi ki...

buldum buldum buldum:)
sör layd:)mi acaba da diyeyimde bari rezil olmayayım..
bu arada bende eğer hakkında söylenenler doğruysa halil ergün ün olmak isterdim tabi sarışın hali:)harun kolçakta olabilir ama elton johnda olmak isterdim..

gaykedi dedi ki...

goddess
tanrıça bile karar verememiş anlaşılan tam :p merak etme kolay karar bir karar değil bu, başbakan blair ve kraliçe de ne yapacaklarını bir türlü bilemediklerinden konuyu yazışmalarla uzun süre birbirbirlerine atmışlar zaten :p

dolphin
ah bilmez miyim o çekiciliği, "serseri erkek çekiciliği" diye homoloji'ye manşet açmıştım bir zamanlar :)

kişisel d...
efemine gayleri sevmiyorum demen yanlış anlaşılabilir, sanırım burada "sevmemek" yerine başka bir ifade kullanmak daha doğru, ama o kelime ne? ben mesela çok sevdiğim feminen arkadaşlarıma, ortamına göre davranması, fazla dikkat çekici hareketler yapmaması ve abuk giyinmemesi için fırça atarım en azından benim yanımda sosyal ortamlarda...

gay-yor
halil ergün mü böğğğğğ! ben elton olucam sen harun ol bari :p

gay_yor dedi ki...

tamam ya ben harun olayım..:) bu arada ben bir yanlışlık yapmışım "layd"değil."lady"

kişisel depresyon anları dedi ki...

aslında kırılgan derken efeminenlerden de bahsetmek istememiştim. asıl kastım şu giyim meselesini abartanlardı. üniversitede efeminen bir arkadaşım vardı ama ben hiç ondan ve çevresindekilerden böyle abartılı göze batacak şekilde giyinenlerini görmemiştim. ben onların elbetteki duygu ve düşüncelerini bilemem ama biraz da topluma uygun giyinmeleri kişilerin kendilerine bakış açılarını değiştireceği kanısındayım.
evet sevmemek yerine başka bir şey bulmalı "pek hazetmiyorum" desem? :)

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

bence seçimi sörün eşine bırakalım.. ama bana kalırsa lad gayet uygun;) hem böylece yeni de bir kelime bulunmuş olur:)

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

BENCE LADYÖR OLSUN.

BU ARADA BENİM DE İKİ TANE GAY ARKADAŞIM VAR. BİRİ DAHA EFEMİNE AMA DİĞERİ EFEMİNE GÖRÜNMÜYOR DA... ARADA KADINLARLA DA OLUYOR. ERKEKLİĞİ TUTUYOR YANİ:))) AMA PASİF OLDUĞU ZAMAN DA ÇOK UZUN SÜRÜYOR...

BİR YAZIM VARDI VAKTİN OLURSA MUTLAKA OKU. ERKEĞİN İYİSİNDEN ERKEK ANLAR DİYE. BİZİM ONUNLA SÜPER MACERALARIMIZ OLUYO ZAMAN ZAMAN. HELE DIŞARI ÇIKTIĞIMIZ ZAMAN FELAKET EĞLENİYORUZ...

gaykedi dedi ki...

gay-yor
harun beyy, ne yanlışlığı yahu, ben farketmemiştim bile :D

kişisel
onların hiç suçu yok düşünüyorumda, bizi esas milletin homofobisi ve bakışları, laf atmaları, gülüşleri falan rahatsız ediyor olmalı aslında ama, hır gür kavga çıkması olayları sözkonusu tabi, üff nasıl anlatsam, keşke kimse kimseyi yargılamasa kıyafetinden, ibneliğinden, dönmeliğinden, küpesinden, dövmesinden v.s değil mi?

hiçkimse
nakharrr, sevgilimm bize akıl ver sör kedi eşii, hadii :p

gaykedi dedi ki...

petunya
senin yorum arada gelmiş, arkadaşın nasıl yani "PASİF OLDUĞU ZAMAN DA ÇOK UZUN SÜRÜYOR" :p

Gece'nin Telvesi dedi ki...

buldum,buldum:
sir'ün eşi olsa olsa ''LAÇONYA'' olur :)
(naçizane yorumum)


dipçik not:Laço+Lubunya=Laçonya

kişisel depresyon anları dedi ki...

benim de yargıladığımdan değil de, özgürlük düşkünü ben bazen bir gazla bu kişileri savunuyorum sonra bana patlıyor kabak :) hani kendimi kurtarayım dedim biraz da :) man kim ne yapsın bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın :p ama olmuyor bazen :)

gaykedi dedi ki...

gece telvesi...
laçonya kont'u :p

kişisel d...
ah bilmez miyim o patlayan kabakları, hele alkollüyken haksızlıklara karşı bir cesaret ve tahammülsüzlük geliyor ki sormayın gitsin :p

delikanlı dedi ki...

sörün eşine ne karışıyolarmış sörbest bıraksınlar bence,bunu benim için kraliyet ailesine ilet bi zahmet kedi abi

DIAGONAL dedi ki...

sir hatun nasıl olardı?

NaKHaR dedi ki...

burda benim adıma konuşuluyor herkesi uyarıyorum... sevgili elton john un eşi de sir ünvanı almıştı haberleri şöylece bir karıştırırsanız :)

yani sir nakhar bu kadar!

NaKHaR dedi ki...

ben de büyüyünce bir adet kevin spacey olmak durumundayım... her ne kadar benzemesekte.. :)

gaykedi dedi ki...

delikanlı
sörbestlik iyidir :p

digin-onel
"sir ağda" gibi kız o da :p

canımmm
sör ünvanı mı verilmişti? ben olayın sonunu tam hatırlamıyorum! kevin spacey'e benzemez olur musun birtanem, sen de onun gibi gay sin yahu :p

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

yani pasif olduğu süre çok uzun. dönem dönem aktif oluyo. ama kısa dönemler.

gaykedi dedi ki...

petunya
pilav üstü az kuru gibi, pasif + az aktif :P