21 Ağustos 2008






Sevgili
Kedimabla !



Sevgili kedim abla benim derdim de sevgilimden yana. Dün büyük bir kavganın ardından sevgilim beni Taksim'e getirdi. Taksim'de elele dolaşıp gezerkene bir yerlerde oturalım dedik.. Ama bizimki çok kıskanç olduğundan mekan konusunda türlü türlü arıza çıkarınca hadi gay bara gidelim dedim..Ama maalesef gay arkadaşlarımın bloğunda rastladığım o gay barın yerini bir türlü hatırlayamamamdan kaynaklanan stresle Taksim'in ara sokaklarında gezerkene sevgilimden bir cümle çıktı ''bana dokundurmazlar dimi!'' bu yiğit kıskanç delikanlının bu cümleyi kurmasıyla hayallerim suya düştü, acaba sevgilim gay mi? Dert bende derman sende kedim abla...sevgiler... rumuz- ZoitsA


- Sevgili hanımkızım dert sende, derman ben de ama göt korkusu senin sevgilinde...Neden korktu ki acaba bende kıllandım bak şimdi, acaba gaylerin onu kız arkadaşının yanında yalamasından mı korktu? Amaninn sakın bu onun fantezisi olmasın. Bir dahaki Taksim'e çıkışınızda biraz daha rahat ol, gayler dokundurtmakla kalmaz eline bile verirler de, o zaman heyecanlanıp bara gitmek için sabırsızlanırsa, gay bara git ve onu orada bırakıp arkana bile bakmadan kaç derim, gözlerinden öperim.

Her tür (abuk) sorularınızı yorumlara ya da şu mail'e yazın; kedimabla@gmail.com


10 yorum:

zoitsa dedi ki...

oh içim rahatladı.en kısa zamanda deneyeceğim..sevgiler..

nilly dedi ki...

Aahahhaa, bu gercek degil di mi, nolur degil de :)))

gaykedi dedi ki...

zoitsa
umarım gerçekten gay barda bırakıp kaçmak zorunda kalmazsın yiğidini :p

nilly
galiba gerçek, değil mi zoitsa?

gay_yor dedi ki...

hahaaahahhahahahaahahahhahahaahahhahahahahahaha çok güldüm:)eline verirlerse onu orada bırak arkana bile bakma..:)
ay zoıtsacığım kedim abla haklı senin sevgilinde bir gay lik seziyorum..

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

aman bu erkek k�sm� da ne korkarm� bi taraflar�ndan de�il mi...

bi�ey olmassss korkmas�nnnnn....

belki ho�una bile gider...

salih dedi ki...

kedim abla; benim sevgilim size "sinirli" olduğumdan bahsetmişti.o sinir işini hallettik.hahhhh
ama sevgilimin sürekli konuşması ve bana fırsat vermeyişi benim onunla konuşmamı engelliyor yani iletişimsel sorun yaşıyoruz.yakında konuşmayı unutacağım diye çok korkuyorum.:D
mesela gece bir saat konuşuyoruz ve bir saatin sadece 5 dakikacık dilimini benim konuşmam için ayırıyor.bana yardımcı olursanız konuşmayı unutmayacağım.şimdiden teşekkür ederim.:D

gaykedi dedi ki...

gay-yor
bugün eline alan yarın neresine almaz kii, değil mi ama :p

petunya
sanırım erkekelere biraz cesaret diyorsun ve onların içindeki feminen duygulara bol şans diliyorsun :p

salih
kedim ablaya ilettim, sıraya almış en kısa zamanda cevaplıycakmış, yandı gay-yor :p

zoitsa dedi ki...

tahmin ettiğiniz gibi bu kişi msn meşgul die kimle konuşuyorsun diyen sevgili adayımdan başkası değildir.:)hey nily gerçekten gerçek:)
o kadar ümitsiz vaka ki kendinizi ancak kedim ablaya havale edebildim:)

mischa dedi ki...

şu kedimablanın cevaplarına hastayım.. bi sonraki soruyu merakla bekliyorum :)

gaykedi dedi ki...

zoitsa
sevgili adayı iken bu kadar kıskançlık yapıyorsa, gerçekten sevgili olsanız ne kadar kıskanır artık bilemem, hele sözlü-nişanlı ya da evli olduğunuzdaki denyoluklarını düşünemiyorum bile :p

mischa
bir hafta çakma burç, bir hafta kedimabla yazmayı düşünüyordum ama kedimabla burçları bastıracak ve galiba bu gidişle her hafta başınıza musallat olacak :p