13 Ağustos 2008






Sevgili
Kedim Abla !



Ah Kedimabla ah! Benim bir sevgilim var, çok sinirli birisi, bir şey diyemiyorum fazla, hemen sinirleniyor. Bana yardım et bu durumu nasıl düzeltebilirim. Tanrı aşkına, ne olur...
Rumuz- Gay-yor



- Sevgili hanımoğlum, sana analarımızın yıllarca, babalarımız gibi kurtları kuzu etmek için kullandığı, bu sayede her istediklerini yaptırdıkları havuç ve sopa taktiğini vereceğim...Burada havuç akıllı, uslu olursa 'beygir'in, pardon sevgilinin alacağı ödül oluyor, bu ödül tahmin edeceğin gibi bacak arasında bulunuyor....Peki sopa nedir dersen bu da dünyanın en kalın sopasından bile daha tehlikeli, etkinliği kanıtlanmış dırdır yöntemi oluyor...Sana bol şans diler gözlerinden öperim.


Her tür (abuk) sorularınızı yorumlara ya da şu mail'e yazın; kedimabla@gmail.com


17 yorum:

zoitsa dedi ki...

kedim abla sana acil bir konu danıştım..sevgiler..

gay_yor dedi ki...

çok yorgunuz şimdi uyuyacağız..sen ne alem adamsın..bizi o kadar çok güldürdün ki..
şimdi düşünüyorum hangi yöntemi deneyeyim acaba diye..:)aslında hangisine önce başlayayım diye..
Salih hangisini isterse artık çünkü post'u o da okudu..:)

delikanlı dedi ki...

gayyor ehlileşti mi bari beyin,işe yarıyosa söle biz de faydalanalım kedimabladan:)

gaykedi dedi ki...

zoitsa
kedim-abla mailini almış ve sıraya koymuş bile :p

gay-yor
aa salih'in bu postu okumaması gerekiyordu ama :) hadi uyuyun dinlenin çocuklar, gay-invaliden için tekrar geçmişler olsun.

arzu dedi ki...

canım kedim abla,

bana bi çare. benim sorunum adam gibi adam bulamamak.beni gören, her ademoğlu sapıtıp, en derinde kalmış her türlü garip ve gelişmemiş özelliklerini sergiliyiveriyo.
önceleri şaşırırdım, şimdilerde üzülmeye de başladım.
havuç olaylarını anlıyorum da, bu salakları adam etmek isteği kalmıyo ki. bu gidişle sevgili kız kardeşlerime döneceğim yüzümü.

mischa dedi ki...

ya o kedi de nesi öyle? çok güzel.. alıp öpmek istiyorum. başındaki de çok yakışmış..

gaykedi dedi ki...

delikanlı
gay-yor'a seslenelim; duy sesimizi rapor ver bize en kısa zamanda lütfen :)

arzu
sıraya alınmıştır efendim mektubunuz :)

mischa
tam bir abla kedi değil mi :)

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

kedim abla kedim abla söyle bana...

bizden seksi var mı bu dünyada:))

ahahayayyyy...

gay_yor dedi ki...

evet kediciğim raporu veriyorum işe yaradı tavsiye ederim..:)hahahaahahah "delikanlı" uygula canım arkadaşım..sinirli adam gitti yerine mülayim biri geldi..daha doğrusu gelecek çünkü hala uyuyor:)

Vladimir dedi ki...

Dırdır ve vıdı vıdıya yenik düşmemiş biri var mıdır acaba? Sabreden dırdırcı sonunda mükafatını alır elbette. Yalnız resimdeki kedicağız o kadar tedirgin ki o kumaş yığını içinden fırladı fırlayacak adeta.

Tüm dırdır mağdurları için Safiye Soyman Hanfendi'den "vıdı vıdı ettin kudurttun beni" isimli ölümsüz eseri armağan etmek istiyorum müsadenizle. En azında bir müddet oyalayabilir.

gaykedi dedi ki...

petunya
benden seksi birisi "var" buna eminim üstelik gay :p

gay-yor
yahu ne çabuk! işe yaradığına emin misin, yoksa sadece uyurken mi sakin seninki :p

vladimir
ay öyle bir şarkı mı var :) kedimabla sıkılmış bu sıcaklarda eşarp takmaktan bence :)

Vladimir dedi ki...

Malesef böyle bir şarkı var daha da kötüsü ben bu şarkıyı dinledim. Emin olduğum bir şey var Zuhal Olcay "başucu şarkılarım" serisinin ne üç ne de dördüncüsüne alır bu şarkıyı. Muazzez Ersoy'un nostaljik depreşimi tutarsa o ayrı tabi ama en nihayetinde unutulmaya mahkum bir şarkı. Talihsiz bir sanat eseri diyebiliriz böylelikle.

Sıcaklardan sadece kediler değil ben de tedim tedim tedirginim. Bir e mail atmaya bile erinidirten rutubet kol geziyor İzmir'in kimilerince ayan beyan gavur kabul edilen semalarında. O sebeple kedim abla'nın kendisine değil de size derdimi söylesem kendisini gördüğünde iletebilir misiniz lütfen?

Ben günlerdir ıraklı kadınların salatalık satın almaktan men edilmelerine takıldım kaldım. Neden salatalık?
Neden kabak değil?
Acur serbest mi?
Patlıcan mümkün mü?
Acı patlıcan olmaz mı?
Onu kırağı çalmaz mı?
Su kabağı olur mu?
Kırkağaç kavunu şekil itibariyle helal mi, günah mı?
Bu manav soruları zihnimi meşgul ediyor bir türlü yanıt bulamıyorum, bulamadığım yanıtlar bulamadığım huzurun her dakika benden fersah fersah uzaklaşmasına sebep oluyor. Dertleniyor ve ruhumu hicranıma salıyorum. Şayet bu sorunlu sorularıma alaka gösterirse bir faniyi daha mutlu eder. Vermiş olduğum zahmetlerden ötürü şimdiden teşekkür ederim.

Sağlıcakla kalınız.

:))

gaykedi dedi ki...

vladimir
talihsiz bir sanat eseri demek vah vah :)) istanbul bugün bu kadar sıcaksa izmir'i hiç düşünemiyorum bile, kedim abla'ya ilettim sorunuzu, konuya hasta oldu, sıraya almış, en kısa zamanda yazacakmış :p

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

zaten gay'ler den seksi olmak gibi bir durum söz konusu bile olamaz canımcım. eski postlarımda bir gay arkadaşım ile olan maceram var. okumalısın...

gaykedi dedi ki...

petunya
sende macera çok :p

Ferhanca dedi ki...

aman kedim abla, bu ülkede kadınları bir diyara yolluyorlar güt bu deveyi diyorlar.nasıl etmeli, ne yapmalı?yıllar geçiyor artık deve güdülmüyor diyar nasıl değiştirilir?
Zor zor, bizim memlekette. sen bi çare bul deve gütmeye...kolay gelsin.

gaykedi dedi ki...

ferhanca
kedim abla develi sorunuzu soru kervanına ekledi, en kısa zamanda cevaplayacakmış efendim :p