31 Ağustos 2008






Mavi Tuna


Bu pazar bir değişiklik yapalım, pazar kahvemizi içerken, Mezzo TV'den kayıt ettiğim görüntülerle Tuna nehrinin güzelliklerine Johann Strauss II'ye ait Mavi Tuna valsiyle çıkalım, tabi bu nefis görüntüleri izlerken aklımıza düşüveren, ülkemizin yağmalanan doğasının düşüncesi ve stresi bizi rahat bırakırsa.

Ben gittikçe betonlaşan biricik Boğaziçi'ni ve artık çoktan kaybettiğimiz dillere destan Haliç'i düşündüm, sonra başbakanımızın 'çok çocuk yapın' açıklaması geldi aklıma, derin düşüncelere daldım.


'Şuradan' izleyebileceğiniz bu yaklaşık 8 dakikalık videoda, 1991 yılında aramızdan ayrılan sempatik kemancı ve şef Willi Boskovsky'in, Strauss ailesinin "Vorgeiger" denilen, dans müziği icra ederken keman çalarak orkestra yönetme şeklini izlemek ayrı bir zevk.



4 yorum:

Beyaz Çiklet dedi ki...

Video muhteşem...Ayrıca ülkemizin ve dünyanın güzelikleri bir bir tükenirken Sevgili başbakanımızın "Siz Çevreciler çevre için neler yaptınız,hiç biriniz bizim kadar çevreye önem veremezsiniz" demesi de ayrı bir konu tabi,önem meselesinin boyutu kişiden kişiye değişiyor sanırım

gaykedi dedi ki...

beyaz çiklet
penguen'in bu haftaki "kapağını" gördünüz sanırım :p

Beyaz Çiklet dedi ki...

Görmemiştim gaykedi,sayenizde gördüm ve şuan yerlerdeyim:)

gaykedi dedi ki...

beyaz çiklet
bu ülkede en baba muhalefeti mizahçılar yapıyor değil mi :p