19 Ağustos 2008






Kedi
Sayıklaması !



Beni bu son sıcaklar delirticek, ha birde yerli yabancı bütün müzik tv ve radyo kanallarını işgal eden, kalça sallayan siyahi kadınlar ile maymun gibi hareketler yaparak böğüren erkek zenciler... Zencilerin jazz dışında müzik yapması yasaklanmalı, yoksa sanırım dünyada ırkçılık artacak.

Annecik Bulgaristan'a gitti, bir haftadır kollarımda olan Nakhar'da yarın annesine geçecek, ben pederle başbaşa kalacağım. Bakalım 1-2 hafta boyunca yaşlı huysuz ile ne yemekler pişirip yiyeceğiz, annemin enfes yemeklerini çok arayacağımız kesin.

Köpeğim Panti'nin kulakları iyileşti ama şimdi de onu severken heyecenlanıyor ve çiş sıçratıyor üzerimize. Sevinçten tutamıyor olmalı çişini. Dünyanın en tatlı iti, geçen gün Nakhar'ın şortunu ve terliklerini feci batırdı, o da ona artık panti ismiyle değil, sidikli gel buraya diye sesleniyor :D



16 yorum:

gay_yor dedi ki...

kediciğim Tanrım nakharla seni korusun.. biliyorum öyle her gün yanında olupta gidince çok kötü oluyor..uzağa gitmiyor belki ama ne bilim insanın sevdiğinin her gün yanında olması bambaşka bi duygu..
babacığınlada süper bir iki hafta geçireceğine eminim..babalarla sohpetler iyi oluyor..yemek konusunda da yapın işte bir şeyler yumurta kırın yada makarna..:)
pantide evet dünyanın en tatlı köpeği çiş yapıyor kısmına çok güldüm..nakharda ismini şimdilik köpeciğin durumuna göre çok uygun koymuş..
sevgilyle kalın..

Ferhanca dedi ki...

Anneciğini Allah kavuştursun.

Yaa kadını bir bırakın gitsin kafasını dinlesin, akrabalarını görsün artık sizde ne yaparsanız:)
bir kaç hafta ne pişiricem diye düşünmez.bak anneni ben anlıyorum..sevgiler

Dolphinblue dedi ki...

ah ah sende benim gibi babayla kaldın bir başına he :)

benimkinde yemek beğenmeme sorunu var. çünkü diyaliz hastası olduğu için her bişey yasak ve sürekli huysuz olma modunda. ne yapacağımı, ne pişirmem gerektiğini şaşırdım valla. imdaaaakkkk diye bağırasım geliyor artık! 10 gün nasıl geçecek annem nasıl gelecek hiç bir fikrim yok kedi can...

gaykedi dedi ki...

gay-yor
canım, benim peder seninki kadar genç ve hoşsohbet değil buna eminim, çünkü şeker gibi adam emekli olunca bir keçi kadar huysuz bir adama dönüştü :p

ferhanca
ah bilmez miyim annelerin bugün ne pişireceğim sorununu :p

dolphin
bizimkisi benim gibi et yemekleri dışında pek yemek seçmez, bu açıdan rahat yani, senin babacık çok haklı ama yemek seçmekte, diyalia + şeker çok dikkat ister eminim, birde şeker hastalarının sinirli oldukları söylenir :p

RoguE dedi ki...

Panti'nin iyi olmasına sevindim ilk olarak...

Evet çok sıcak,hem de çok sıcak.
Hele ki benim gibi yazdan nefret eden kış manyağı bi insan için ''çok sıcak''.

Ben müzik olarak şu aralar eskilere daldım Leman Sam ve Candan Erçetin dinliyorum.


En son olarak da annen gelene kadar aç kalmamanız dileğiyle...

7.oda dedi ki...

zaten sıcaklarda yemek de yenmiyor..
karpuz peynir ekmek falan idare edersiniz :)

gaykedi dedi ki...

rogue
sen nerelerdesin yaa, panti ellerinden öper pardon yalar :p

7.oda
karpuz peynir ekmeğe bayılırım bir de yaz türlüsüne :p

RoguE dedi ki...

ben bi süredir hiçbiyerlerdeydim...

RoguE dedi ki...

bnde onun büük bi zevk ve saygıyla patilerini öper :P

mischa dedi ki...

biri yaz türlüsü mü dedi ;)

gaykedi dedi ki...

rogue
"hiçbiryerleydeydim" lafını çok tuttum :p

mischa
evett 1-2 diş sarmısakla pişirilmiş ve ılık servis edilen :p

kişisel depresyon anları dedi ki...

vallahi bütün gün yediklerim kuru şeylerden ibaret. domates, peynir ağırlıkta, yanına süt veya meyve suyu. ama yemeklerin yerini tutmaz tabi.. sanki biraz da göbek yapıyor :)
umarım anneciğin kısa zamanda döner... ya açlıktan ölmeden yada kuru şeylerden göbekleriniz fırlamadan önce :)

RoguE dedi ki...

sen bu aralar çok şey tutuyosun gibi geldi :P
(laf ypştırma sırası bende artık :P)

htrlarsın ,voltran ın gücü adına :P

gaykedi dedi ki...

kişisel d..
var mı yaa tencere yemeği ve anne mutfağı gibisi :p

rogue
bak sen nelerde bilirmiş küçük eşcinselimiz :p

Kediayu dedi ki...

Aynı evde nasıl geçiniyosuuz peki :P

gaykedi dedi ki...

kediayu
babamla mı, nakhar ile mi? :p