04 Ağustos 2008






Haftanın Güzeli !


Yerli malı haftası yapıyoruz, bu haftanın güzeli Trabzonlu bir Karadeniz yakışıklısı. Bu bölgenin insanları hakkında bakınız Evliya Çelebi yüzyıllar öncesinden ne demiş;

"Su ve havasının güzelliğinden, bütün halkı eğlence ve gezinti ehli olup işrete meyilli gamsız kayıtsız, zarif, sadık, aşık kimseler olup, yüzlerinin rengi kırmızıdır. Kadınları Abaza, Gürcü, Çerkes güzelleri olduğundan güzel kız ve yakışıklı delikanlıları olur ki, her biri sanki birer ay parçasıdır."

Tabi Evliya Çelebi Karadeniz erkeklerinin kafadan en az bir tahtasının eksik olduğunı söylemeyi unutmuş, evet lafı daha fazla uzatmadan tanıştırayım; Trabzondan Murat size, gel benimle bir tur at diyor :D



12 yorum:

mischa dedi ki...

genelde karadeniz kökenlilerle pek anlaşamam ben, huysuz asabi filan oluyolar... ama kırmızı yüzlülere bayılırım ;))

Rogue dedi ki...

Nerde benim asil 'İngilizim' :p

Bu da fena değillmiş desem de sakın inanmaa. :p

gaykedi dedi ki...

mischa
bende karadenizlileri pek denyo bulurum özellikle erkeklerini :)

rogue
yoldaymış :)

venq
sexist, duygusuz, teşhirci olduğu konusunda bu güne kadar kimseden bir eleştiri gelmedi, sanırım bu beni blogumdan az çok tanıdıkları ve bu konularda genel tavrımı bildikleri için olmalı.

gay_yor dedi ki...

yok ya bu da yakışıklı değil..
ıııı yok değil:)

Günay Doğan dedi ki...

Bu Murat acaba "haftanın güzeli" seçildiğini biliyor mu? :)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
salih varken sana birisini laf olsun diye bile beğendirebilceğimizi pek zannetmiyorum :)

günay
murat ismini ben uydurdum, üstelik benim arşivde yerli resim hemen hemen hiç yok, çocuk türk'e çok benzeyen bir yabancı olmalı :)

Pembe Kundura dedi ki...

:D
off hiç fena değil hatta yakışıklıymış yahuu...

gaykedi dedi ki...

pembe
bence de yakışıklı :)

Rogue dedi ki...

koltukaltlarını aldırsın :p

bu arada bu poz bnm kayıp balığın pozudur(evet aynı yarı çıplaklıkla XD) Taklitçiliğe hayır sayın gaykedi :p

---RoguE---

gaykedi dedi ki...

rogue
aa bu kılları çok seksi bulanlar var yahu, bu arada bazı ülkelerde gayler dışında erkekler pek koltuk altı kıllarını kesmezler, bu arada emo'nun o resmini görmedim ben yahu :)

RoguE dedi ki...

görme zaten onu sadece ben görebilirim :p

Ben sana link veririm bi ara.

gaykedi dedi ki...

rogue
tamam ona sadece sen verebilirsin, ah bir de vermeyi başarsan :)