25 Ağustos 2008







Haftanın Güzeli !


Bu hafta, haftanın güzeli değil, 3'ü 1 arada 'haftanın güzelleri' yapıyoruz. Ben kahveyi şekersiz içtiğim için 3'ü 1 arada kahveleri sevmiyorum, ama 3'ü bir arada bile bana az diyenler için 'şurada' 8'i bir arada da var...

Fındıklı kahve sevenleri de 'şuraya' alayım lütfen, umarım fındıklar iyi görünüyordur, fındık ne diye sormayın ama!

***

Ben Türk kahvesi sevmem ve fal baktırmayacaksam içmem ama haftaya Türk usulü sevenler için bir şeyler olsun, şöyle mangal ateşinde bronzlaşmış Türk kahvesi tadında yerli malı bir yakışıklıya ne dersiniz?



18 yorum:

DIAGONAL dedi ki...

bir alana diğerleri bedayfeee galiba :D

kaçı kaç yetaleeee bunların :D

gay_yor dedi ki...

iş bitmiş sigara içiyor beyefendi..
sanki yatakta yatan keşke hiç bitmeseydi der gibi bakıyor..ayaktakide niye bitti ki deyip dayamış başını duvara düşünüyor..
sigara içende aaa bende de bir penis var yoruldum yahu biraz dinleneyim der gibi..:)

gaykedi dedi ki...

diagonel
20 cm al 15 cm öde nasıl :p

gay-yor
küçük bir öykü yazmışsın yahu fotoya bakıp, ee başka başka :p

Goddess Artemis dedi ki...

Söylemeyeyim diyordum ama duramadım yine: Ne oldu benim siparişler? Hani Viking? Nerede Kızılderili? Yalan oldu yalan... :-P

gay_yor dedi ki...

BAŞKA BİR POSTA DAHA YAPARLAR HER HALDE..ADAM SİGARASINI İÇSİN HELE Bİ:)

whoami dedi ki...

En iyisi 3ü bir arada...Bence onun 3ü aynı kişi ama farklı ruh hallerinde farklı pozlar...

gaykedi dedi ki...

goddess
amaa insan gibi bir istekle gelmiyon ki be tanrıça, nerden bulayım ben viking yakışıklısı, kızılderili delikanlısı...söz elime geçirirsen koyacağım (resmi) :p

gay-yor
oh oh senaryo sağlam, umarım günahlarına girmiyorsundur :p

whoami
evet dikkatli bakınca sanki biraz benziyorlar, dediğin olabilir.

gay_yor dedi ki...

ayol ne günahı düpedüz ilişkiye girmiş bunlar:)

delikanlı dedi ki...

3 tane yetmez,çocuğu klonlayıp evin değişik köşelerine sokmak istiyorum,ders çalışıyorum mesela sayfayı çevireyim pat çocuk çıksın vışşş olayım,üstümü giyinmek için gardrobu açayım gene o çıksın,çamaşır yıkamak için makinenin kapağını açayım ve yine vışş olayım,anaaam

delikanlı dedi ki...

fındık ne ehe:)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
koli keserken görmüş gibi emin konuşuyorsun yahu :p

delikanlı
allah daha çok versin, istersen 8'lik koliyi al :p

fındık = concon
concon = gay argosunda testis
testis = halk dilinde taşak :p

gay_yor dedi ki...

görmedim tabi ama dans mı etti bu adamla tabi lişkiye girdi..:)

gay_yor dedi ki...

adam şeyini sermiş yatıo i,şte:)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
belki ağda yapmışlardır :p

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

wala ben sevgilin kızar derim:)
ben olsam sevgilim başkalarının fotosunu koysa kıskanırım yahu!

gaykedi dedi ki...

hiç kimse
lütfen gaz vermeyelim, bıktım yolunmaktan artık :p

kubio dedi ki...

ben çok mutlu oldum bunları gördüğüme.Teşekkürler kedi.Fazla beyaz olmasada,sarı lacivert çok hoş duruyor :)

gaykedi dedi ki...

kubio
en büyük fenerbahçe :p