07 Ağustos 2008






Haftanın Burcu !


Bu haftanın çakma burcu "Biber Dolmasının Biberlerini Ayıklayanlar" burcu olsun. Ben 10-15 yaşıma kadar yemeden önce dolmanın mutlaka biberlerini ayıkladığmı hatırlıyorum ama artık bu burçtan değilim, şimdi afiyetle yiyiyorum. Evet bu ilginç burcu neler bekliyor okuyalım;


Yükselen satürnün etkisiyle aşk ve cinsel çakralarınızda bir yoğunlaşma olacak, pek hoşlanmadığınız halde kabuklarını ayıklayarak, yani sevmediğiniz yönlerini görmezden gelerek çıkmayı düşündüğünüz o kişi, tam bir mal çıkacak. Haftasonu gittiğiniz bir 'mall'da onu bir daha görmemek üzere sonsuzluğa şutlayacak, huzur içinde evinize geri dönüp sarmısaklı yoğurtlu biber dolması yiyip yeni aşklara yelken açma planları yapacaksınız...


18 yorum:

RoguE dedi ki...

bu süper olmuş x)

peki ya dolmayı hepte yemeynler n'olcak :P

nilly dedi ki...

Biber dolmasinin biberlerini ayiranlardan olduguma gorebubenim burcumdemenk. Ama o mall'da terkedicecek bir mal'im yok malesef ^^

kişisel depresyon anları dedi ki...

ben evde yapılmışsa yiyorum biberleri dışardaysa yemiyorum benim yükselenim mi oluyor Biber Dolmasının Biberlerini Ayıklayanlar burcu? :)

saat11igeciyordu dedi ki...

fasülyeye bamyaya patlıcana biber dolmasına 20 yaşımda başladım ben de:)hayatta asla ıspanak yemezdim şimdi bi ıspanak manyaayım,yaw bu kadar da değizmez ki insanın yemek zevki:)Uygun bi burçla karşılaşmak ümidiyle:D

gaykedi dedi ki...

rogue
dolma yemeyenlerin falında, süt dolu penis dolması gözüküyormuş, tez zamanda yiyecekleri :)

nilly
fal yakında bir 'mal'ınızın olacağını söylüyor :)

kişisel d..
himm yükselenin olabilir, evde yapılınca ne farkediyor yahu :p

saat11
bende bibr kızartması ve dolmasını yemezdim, gerçekten zamanla ağız tadı değişimi ilginç :)

gay_yor dedi ki...

kedi bu burç hangi guruba giriyor..

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

ya bazen canım istiyo çok ilginç penis dolması aman biber dolmasını:)))

Vladimir dedi ki...

Bu burç irdelemeleri hayli ilginç. Rica etsem, sonbahar burçlarından olan "mandalinayı emip posasını tabağın kenarına bırakanlar" ı da yazar mısınız. ÇOk tiskiniyorum bunlardan gerçekten tiskinmeye değer mi yoksa hata mı ediyorum başka türlü öğrenmem mümkün olmayacak kanısındayım.

Bir de biberini ayıklayıp biber dolmasını yiyen bazı tandıdıklarım eğer biber kırmızı ise biberin sadece zarını soyup etli kısmını yiyorlar. Bunu da belitmeden edemedim o yüzden belirtmiş bulundum.

Sağlıcakla kalınız.

miso dedi ki...

Canım çekti yahu. Oysa yeni kabak-patates-soğan dolması yapmıştım. Haftaya da biber yapalım bari.

Eh be miso, bu yazıdan anladığın bu mudur? Sığ kedi seni :)

marruu

gaykedi dedi ki...

gay-yor
dolmayı acılı severseniz ateş grubu oluyor sanırım :P

petunya
diliniz sürçmüş ve canınız çekmiş, biber dolmasını :P

vladimir
bende pek garip bulurum o mandalina emicileri, notunu bir ara yazacağım, birde sattlerce mandalina-portakalın beyaz iplerini ayıklayanlar vardır... kırmızı biberin zarını bende ayıklarım ama o başka şey sayılır :P

miso
yazıdan anlayacak fazla da birşey yok yahu basit bir şamata-eğlence yazısı, sen dolmayı afiyetle götür :P

Ferhanca dedi ki...

Haftanın burcu güzel.. bak şimdi ben de en kısa zamanda yapayım..biber güzel ince kabuklu olursa zarını soymazsınız, iri hayvani biberse o zaman hiç tadı olmaz..

Çıkacağı kişinin mal olcağını bilseydi sarımsaklı yoğurdu yer giderdi buluşmaya, burç sahibi:))

Vladimir dedi ki...

konu açıldı madem söylemeden geçemiyeceğim:

Kendimim diye söylemiyorum ama, bende o portakalın iplerini ayıklayıp ayıklayıp, ipini ayrı portakalını ayrı yeme eğilimi var umarım başıma kötü bir felaket gelmesine yol açmaz. En fazla olsa olsa C Vitamini fazlalığından başa gelebileceklere maruz kalırım sanırım.

gaykedi dedi ki...

ferhanca
pek hoşlanmadığımız insanlarla sarmısak yeyip gaz-men gibi buluşmak iyi fikir olabilir :)

vladimir
a a çok ilginçsiniz, mandalina-portakalın iplerini ayıklayıp yemeyeni görmüştüm ama iplerini ayrı yiyeni ilk defa duydum yahu :)

mischa dedi ki...

ben biber dolmasını çok severim ya.. z.yağlı biber dolması.. ne içini bırakırım, ne dışını; ikisini bir anda afiyetle yerim. ay ne de canım istedi...

PS:vladimir, mandalinanın içini emip posasını kenara bırakanlardan ve ardlarında bıraktıkları görüntüden ben de çok tiksiniyorum

Pembe Kundura dedi ki...

hımm.. burcumun bazı özelliklerni taşımıyorum galiba.. ben sarmısaklı (yada sarımsaklı) yoğurt yemeyi sevmem dolma yanında. hayır normalde yerim. ama dolmayla pek iyi gitmiyor. belkide gidiyordur ama denemedim hiç. dedim şu güzelim dolma ziyan olmasın.
ve arada biberide yemeye çalışıyorum.
galiba durumum vahim :S
:D
süper olmuş:D
ellerine, astrolojine sağlık :D

gaykedi dedi ki...

mischa
mandalina burcu yazmak farz oldu :)

pembe kundura
aa kesin denemelisin derim her tür dolmayı sarmısaklı yoğurtla :)

kişisel depresyon anları dedi ki...

evde yapılanlar daha güzel oluyor sanki ondan dışarıda yediğim yemeklerde pek dış kısmını yemiyorum, bu arada şu portalakın ipleirne bende bayılıyorum :)
hatta bir pasta yapma girişimimde üstüne süs olarak kullanmıştım :) süper..

gaykedi dedi ki...

kişisel
duyduğum en ilginç pasta süsü bu yaa :)