30 Ağustos 2008






Cumartesi
Neşesi !



Köyün çapkın delikanlısı evleneceği kız konusunda çok seçiciymiş, ne yapar eder kızları baştan çıkarır ve penis'ini gösterek bu ne? diye sorarmış.

En sonunda yarak yerine pipi diyen bir kız bulunca evlenmiş. Karısına bir gün, nereden aklına estiyse gene bu ne? diye sormuş, karısı pipi olduğunu söyleyince;


- Utanma artık yarak diyebilirsin, demiş.

hanımı söylenmiş.


- Sen yarak görmemişsin, yarrak muhtarın oğlununki gibi olur.







Bu fıkranın anafikri;


1- Pipiyle yarak aynı şey değildir.

2- Pipinin irisine yarak denir.

3- Yarak kelimesindeki R ve K harflerini çoğaltarak heybetini daha da arttırabilirsiniz, örnek; Yarrakk :D



27 yorum:

gay_yor dedi ki...

hahahahahahahhahha
boyutu o harfleri çoğaltınca daha mı büyüyor:)tamam sustum ben:)

uğur dedi ki...

Bende diyordum bizim hatun niye küçük uğura hep pipi diyor diye... vay uruspi!

Beyaz Çiklet dedi ki...

Gerçekten çok büyük bir ayrım:)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
evet kallavi oluyor o zaman :p

uğur
yarak demesininde tehlikesi var ama :p

beyaz çiklet
cart diye bir ayrım di mi, acaba bunun dişi versiyonu nedir? am ile amcık kelimesi olamaz sanırım :p

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

Olaya farklı bir bakış açısı olmuş,yazılarımdan bu ayrımı eksik etmeyeceğim :)
Egzotica

uğur dedi ki...

"Amcık" ufacık olanına yada bozulmamış olanına, "Am" normal ideal boyutlarda olanına yada "açılmışına", aşırı derecede büyük ve yalama olan folloşlara ise "Gavur Amı" diyorlar. :p

Bu yorumun anafikri;
1- Amcık ile Am aynı şey değildir.
2- Amın ufağına amcık denir
3- Amcık kelimesindeki M ve K harflerini vurgulayarak dalganın ufaklığını daha da küçültebilirsiniz. örnek; ammcıkkk :D

gay_yor dedi ki...

konu bayağı bir derinleşmiş:)ayyy ben çok güldüm..

gaykedi dedi ki...

petunya
senin aradaki farkı çok iyi bildiğine eminim ben :p

uğur
muhabbet nerelere kaydı :p gavur amı kelimesinde müslüman olmayan kadınlara yoğun bir iffetsizlik suçlaması var ama bu tip ırkçılık, ayrımcılık v.s kokan kelimeler tüm dünya dillerinde sorun bunu biliyorum ve dilden atması da çok zor, bu arada benim bildiğim o kelime ateşli, azgın, sıcak manasında kullanılmıyor mu?

kubio dedi ki...

ahahah mahuahau didauhauh süper :D

delikanlı dedi ki...

kukkkku
lüllüü
yok yaw böle sexi olmuyo:)

PuCCa dedi ki...

yarak çok köylü gibi ama.. ibrahim tatlısesinki, mahmut tuncerinki yarak olabilir ama robbie williamsınkine ben yarak diyemem.. desem de anlamaz zaten anlasa da umrunda olmaz!!!

gaykedi dedi ki...

gay-yor
yorumun arada gelmiş, benim çok çabuk gülen ve çok çabuk ağlayan arkadaşım :p

kubio
fena fıkra değil di mi :P

delikanlı
o nasıl gülmek öyle yahu :))

pucca
yarak sınıf atlarsa ona penis diyoruz değil mi? beyaz türk cinsel organı :p

RoguE dedi ki...

Edepsiz kedi;kınıyorum :p
(nooluoruz mart'a da girmedik daha)

ben özellikle ikinci rsmi çok anlamlı buldum konuyla =)

uğur dedi ki...

"Gavur amı" evet ateşli, sıcacık anlamında da kullanılıyor ama bunun yanında zaten yorumunda da belirttiğin gibi iffetsizlik belirttiğinden ve bu yüzden sürekli gir-çık, gir-çık olayı yaşanacağından (yada öyle düşünüldüğünden) bu kelime "yalama olmuş", "aşırı derecede büyük" anlamında da kullanılıyor.

Valla Yarrak kelimesinin çeşitlerini görünce Amın çeşitlerinide ben yazayım dedim, konuyu değiştirdiysem/iğrençleştirdiysem affola :)

Ayrıca bu 2 önemli incelemenin yanında "göt deliği" çeşitlerinide yazacaktım ama yeterince iğrençleştiğimden bu mühim incelemeyi bir başka yorumcuya bırakıyorum efendim :p

Hayat Kaçkını dedi ki...

ilhan berk şiiri arkası nası muhabbet bu ya:) hay allaam..

Fenasi dedi ki...

Bir de ''çük'' var. Ona da bir yer bulmamız lazım. Bence sıralama şöyle
- pipi
- çük
- sik
- yarak
- yarrrakh

gaykedi dedi ki...

rogue
ben edepsiz değilim ama fıkra birazcık olabilir :p

uğur
vışşş muhabbet nerelere kayıyor, kaçın kurtulun herşeye kayıyor :D

hayat kaçkını
alakası, tam deli işi değil mi :D

gaykedi dedi ki...

fenasi beyy
haydar dümen gibi tam bir uzmansın, sıralamaya bayıldım :p

7.oda dedi ki...

ahahahahahahahahah
koptum yahuuu
ahahahahahahahah :)

gaykedi dedi ki...

7.oda
birilerini güldürmek beni mutlu ediyor :p

oTToMaNS dedi ki...

bende koptum yaw hey allam fenasi sıralamda bülük onu unutmuşsun heralde çük ile sik arasına koysak uygun olur sıralamaya :))) bide en sonra lütfen ZENCİ yazsak herkes anlar heralde :)

gaykedi dedi ki...

ottomans
bülük ne yaa* valla ben ilk defa duydum bu penis moedelini :p

cockpit dedi ki...

aaa lütfen cocukluk ile ergenlik arası penis modellerinin en meşhurudur hatta şöyle kullanılır''hadi ahmet göster amcanlara bülüğünü '' :PP

kubio dedi ki...

bibil de var , ogame de tanıştığım bir arkadaş vardı rizeliydi sanırım.Rize'de bibil diye hitap ediyorlar.

gaykedi dedi ki...

cockpit
insan yediği şeyi bilmez mi? ama bülük duymamışım yahu hayret valla, "cock" bilirim ama :p

kubio
ay bir yaşıma daha basıyorum, ne o öyle civciv ismi gibi :P

kubio dedi ki...

big cock.Bunların sütü de fazla.

gaykedi dedi ki...

kubio
hollanda ineği :p