23 Ağustos 2008






Cumartesi
Neşesi !



İki yaşlı eşcinselin işlettiği eczaneye utana sıkıla iri kıyım bir delikanlı girer ve kadın-erkek herkese karşı inanılmaz bir cinsel iştah duyduğunu, günde 2-3 kişiyle yatmazsa o gece uyuyamadığını, bunun kendisini çok rahatsız ettiğini, kendisine ne verebileceklerini sorar.


İlgiyle dinleyen eczacı;

- Bana bir dakika müsade içerde ortağıma danışıp geliyorum...

...der ve az sonra dönerek.

- Sana 1.500 YTL Maaş + yemek ve sigorta verebiliriz ayrıca istersen bizim evde de kalabilirsin.



8 yorum:

gay_yor dedi ki...

hayır dememiştir herhalde değilmi..hatta emekliliğine bile yaklaşmıştır:):)
ama adamın işi dahada zorlaşmış grup işte öyle:)

RoguE dedi ki...

Vay be korkucaksan zaten böyle yaşlı eşcinsellerden korkucaksın :P

gaykedi dedi ki...

gay-yor
grup dayanışması, imece usulü seks belkide daha iyidir :p

rogue
deme öyle yahu! tanrı ömür verirse bizde yaşlanacağız :p

Gaykondu dedi ki...

Ben dört yıl üniversite okudum, 1230 ytl (ek zam dahil)ile yaşamaya çalışıyorum.Sunulan imkanlar süper ama giriş koşulları (günde 3 posta) standartlarımın çok üstünde. Acaba araya adam soksak (gruba değil, torpil olarak) bana bir güzellik yaparlar mı? Ay kedimablaya mı sorsam yoksa?

DIAGONAL dedi ki...

hahahaaa güzelmiş ....
devlet memurluğundan bile ii
:D

gaykedi dedi ki...

gaykondu
kedim abla bile çıkamaz bu işin işin içinden sanki :p

digin-onel
fuhuş memurluğu devlet memurluğundan iyidir diyorsun yanii :p

BaL dedi ki...

Gıcıklığım üstümde :D Önce güldüm, sonra da dedim ki "ama bu fıkra eşcinsellere yakıştırılan 'sürekli seks yaparlar' yaftasına gönderme yapıyor yahu"
Sonra bir daha durdum dedim ki "lem saçmalama.. her şey analiz edilmez, gül"

:)))

Özlemişim ben seni...

İyi geliyor aralıklarla okumak... Mutlu oluyorum özlem gidererek :)

gaykedi dedi ki...

bal
gülmek iyidir, eşcinseller dahil herkes kendine gülebilmeyi öğrenmeli, o zaman herşey bir başka olacak eminim...