12 Ağustos 2008






At Tarrağı !


Türk basınının önde gelen figürleri satılmışlar, şuursuzlar ve vicdanlılar diye giderek azalan oranlarda üçe ayrılan ve hayatı fazla ciddiye alan insanlar. Biz mizahçılar da bu basının bir parçası olarak at tarrağına kelebek konmuş gibi duruyoruz.

Başbakan fazla mizah duygusu olmayan birisi. Kendiyle barışık olmayanlar kendine gülemez. Kendine gülemeyen insanı sevmem. Başbakanı sevmiyorum ve onun mizah duygusundan yoksun kişiliğini komik buluyorum. Onu bir mizah malzemesine dönüştürüyorum, dalga geçiyorum ve bunu yüz binlerin gözü önünde yapıyorum. Bahtiyarım.

Bahadır Baruter / Penguen
Sayım Çınar röportajı Medyatava.


2 yorum:

delikanlı dedi ki...

adam ota boka dava açıyor,garipsiyorum.tayyip'in ünlü kendini kedi olarak gösteren
http://img27.yukle.tc/images/2235Musa20Kart_920Mayis_Kedi20RTE.jpg
karikatürüne dava açmasından sonra penguen kapağında tayyipler alemi üstbaşılığıyla tayyipi her türlü hayvan olarak çizmişti http://img2.blogcu.com/images/c/o/m/comicity/kapak127.jpg buna özellikle hayran kalmıştım:)

gaykedi dedi ki...

birde bunlar güya özal'ı örnek aldıklarını söylerler, onun tırnağı bile "olamazlar".