05 Ağustos 2008






Çağdaş Yobaz !


Sözüm ona en çağdaş! dincilerin gazetesi Zaman bakın son Kuran kursu faciasında nasıl kıvırmaya 'çalışıyor'. Daha önce de birkaç alıntıyla yer 'verdiğim' 1873-1938 yılları arasında yaşamış, İslam dünyasının yetiştirdiği en en büyük felsefecilerden Muhammed İkbal'e bırakıyorum sözü;


Hak'kın dini kafirlikten daha kötü adla anılır oldu. Çünkü molla kafir üreten bir mümindir. Bizim gözümüzde çiy damlaları deryaya dönüşüyor, onun gözünde bizim deryamız bir çiy damlasıdır.

Bu Kuran satan adamların hileleri yüzünden Cebrail'in bile inlediğini gördüm. Onun gönlü hakikate göklerin ötesi kadar uzaktır. Peygamberin dininden onun nasibi yoktur. Yıldızları olmadığı için onun göğü simsiyahtır. Görgüsü az, zevksiz, geveze..








Ümmet onun lakırdıları yüzünden paramparça oldu. Medrese ve molla ile Kuran'ın sırları arasındaki ilişki kör doğmuş biri ile Güneş'in ışıkları arasındaki ilişkiye benzer. Kafirlerin dini savaş planları yapıp yürütmektir. Mollanın dini ise fisebilillah fesat çıkartmaktır.

Allah mollayı cennete gönderdiği zaman ben de hazırdım. Dilimi tutamayıp şöyle dedim: Cennet gürültü ve kavga yeri değildir. Oysa ki çekişme ve safsata bu adamın tabiatında esastır. Onun görevi milletlere ve dinlere pislik atmaktır. Halbuki cennette ne cami var, ne kilise, ne ateş tapınağı...

Mollanın cenneti şarap, huri ve oğlandır. Hürlerin cenneti ise sürekli yürüyüştür. Mollanın cenneti yemek, uyku, şarkıdır; aşığın cenneti ise varlığı ibretle gözlemektir. Mollanın haşri, mezarların çatlaması ve İsrafil'in sesidir. Heyecanlandırıcı aşk ise başlı başına bir kıyamettir.








Onun namazında Hak'kın ne celali vardır ne de cemali. Onun ezanı bize seher vaktini bile bildirmez.

Gel bu ümmetin işini bir yoluna koyalım.. Şehir mescidinde öyle feryad edelim ki mollanın göğsündeki yürek erisin..

***

Ayrıca gene aynı gazeteden Ali Bula(ma)ç'ın Metallica konseri hakkında yazdığı saçmalıkları, onun ifadesiyle laik, ateist, agnostik, satanist, aczmendi müsveddesi bütün metalciler sanırım 'duymuştur'. Bu arada Bula(ma)ç rock müzik dinleyenleri laiklikle suçluyor!

Tabi bu gazetenin daha önce peygamber devrinde eşcinsellerin yakılarak öldürülmesinden mübarek bir olay olarak söz etmişliği de 'var'.


M. İkbal'den alıntılar tarihçi kimliğiyle tanınan Avni Özgürel'in bir yazısındandır.


13 yorum:

jazzistan dedi ki...

Dinlerinden de, kendilerinden de, herşeylerinden iğrendiriyorlar resmen.

Nefretle bakar oldum artık sokakta gezerken gördüğüm tüm türbanlı kadınlara, kızlara ve molla tipli adamlara.

Eskiden böyle değildim oysa ki, umrumda olmazdı. Ama artık hepsinden nefret ediyorum.

Bu kadar demokrasi bize fazla. Gazeteleri, dergileri, okulları, herşeyleri kapatılabilse keşke.

Rogue dedi ki...

'İyi'ye dair bir umut bırakmıyorlar adamlar!

Zaman gazetesi ve gayler i de okudum ,rezalet ya başka bişey değil gerçekten!

salih dedi ki...

zaman gazetesi sadece üzerine kusabileceğim bir gazete olmaktan ileri gidemedi hiç.hele o eşcinsellere ölüm temasını işleyen o yazılarını alıp tuvalette bile kullanmayı düşündüm.bu denli tiksinirim ben işte o gazeteden.müslümanlığa son derece negatif baktığım için onunla ilgili yazılmış hiç bir yazı tüylerimi kaldırmaz.
sadece incili tevratı okuduğum gibi okumuşluğum vardır kuranın açıklamasını.

sufi dedi ki...

O "gerçek din bu" diyen safsatacılar,ACABA HİÇ RÜZGARIN ÖNÜNDE BOYUN EĞİP BEL BÜKMÜŞLER Mİ?Yağmur olup salkım saçak bulutlardan damlardan akmışlar mı yeryüzüne, hiç kanat açıp balıkçıların teknelerine süzülüp pervaz vurmuşlar mı? Hiç sen dedikleri suçladıklarıyla ben yada biz olmuşlar mı? Nereden bilecekler Allah gerçeğini gözleri kör,kalpleri üzeri mühürlü.Bağışla gitsin onları sen de sevgili gay kedi. Biz gündüz isek onlar da bizim gece yanımız..Dilek.

Vladimir dedi ki...

Çok duyarlı insanı düşünmeye teşvik eden bir yazı bu. Ali BUlaç'ın yazısını linkten takip edip okuyunca o kadar sinirlendim ki anlatamam.

saat11igeciyordu dedi ki...

kötünün iyisi diyebiliriz sanırım Zaman için kimse Vakit(ismini anınca dahi tüylerim diken diken oluyor)in eline su dökemez sanırım.

Okan Yüksel dedi ki...

Ali Bula(ma)ç = Tuttum bunu :) Ayrıca geçen gün bir gazetede Zaman'ın sloganının orijinalini de görme şerefine nail oldum: "Gerçekler Zaman'la çarpıtılır.." :)

gaykedi dedi ki...

jazzistan
evet nice insan bunlar yüzünden dininden soğudu, bunlar bir de sözüm ona yobazın en ılımlısı, artık tam yobazın hallerini siz düşünün :(

rogue
çoğu batı ülkesinde hayatı kayar böyle bir yazı yazsalar çünkü eşcinsellere yapılan tüm hakaretler ırkçılık suçu sayılıyor oralarda.

salih
birde kendilerini dindar entellektüel olarak konumlandırmıyor mu bu tarikat gazetesini okuyanlar deli oluyorum.

sufi
mevlana hayranı ikbal ne güzel anlatmış bu kalpleri mühürlüleri değil mi?

vlaidimir
birde bu adam sözümona sosyoloji okumuş.

saat11
tamam zaman 'vakit' ligt ama sigara gibi azı bile zararlı :((

okan
bir tarikat-cemaat gazetesi sonuçta, bunları adam yerine koyan liberaller utansınlar :((

Ebru dedi ki...

Çin Atasözü geldi aklıma "Birini işaret edip suçlarken dikkat edin,diğer üç parmağınız sizi gösteriyor."

Oturduğu yerden onun kafasındakilere yazsın dursun bunları,kendilerini kendi din kurallarıyla kandırsınlar dursunlar.İnsan olsunlar insanları harcamak yerine saygı duymayı denesinler!!!

Kafa sallamaya gelince kendi toplantılarından mı yola çıkarak yazdı acaba???Sapkınlık bir tek satanizm vs ile kısıtlı galiba ama en büyük sapkınlığı bu ilkede aşırı dinci olarak adlandırılan sınıf yapmıyor mu hem de cahilce kullanarak başkalarına da zarar verme dercecesinde.

Pembe Kundura dedi ki...

:?

"Molla yaa bunlar" demekten kendimi alamıyorum.
insanların bu denli gerizekalı olabileceği aklıma gelmezdi hiç. haberi çarpıtıyorsun bari savunabileceğin birşey olsun ortada :S

Güzel günler görebilecek miyiz çocuklar? ....

gaykedi dedi ki...

ebru
parmak değil kolla işaret etsen bunlar anlamazlar, beyinleri su kaynatmış sanki arabistan çöllerinde :)

pembe k..
umudumu hiç kaybetmiyorum bazen feci moral bozsamda, atatürk devrimlerinin tüm cıvımalara rağmen büyük oranda tuttuğunu, mayalandığını düşünüyorum bu ülkede...

CEREN GULER dedi ki...

Anlayamadıkları fikir ve davranışları ''ölüm'' ile cezalandırmayı düşünenlere hiçbir kelimeyi hatta küfürü bile yakıştıramıyorum. Dinsiz bile denmez bunlara, çok dinsiz tanırım ki bunlardan daha insan. Göya müslüman göya Allah korkuları var ama cinayeti hoşgörürler, garip. Bunlar yüzünden tanıştığım yabancı ya da hristiyan olduğunu bildiğim insanlara ben müslümanım derken sıkılıyorum.

gaykedi dedi ki...

ceren

her dinin yobazı var ama şu an dünya da hiçbir dinde müslümanların arasında olduğu kadar fazla yobaz yok :(