31 Temmuz 2008





Sevgili
Kedim Abla !



Sevgili Kedim Abla, ben Nur tarikatından nurtopu gibi muhafazakar bir eşcinselim. Benim derdim cemaatten birisine aşık olmak. Ama o benimle hiç ilgilenmediği gibi, benden daha genç imam hatipli bir müezzinle aşk yaşıyor. Çok ağlıyorum, intihar etmeyi bile düşündüm. Onu unutmak istiyorum ama unutamıyorum, ne olur bana yardım edin... Rumuz; Kendini Helal Zanneden Domuz


- Sevgili nurtopu gibi okuyucum, bunun adı aşk, bence o da seni seviyor ve seni o müezzin ile kıskandırmak istiyor. Sana çok kolay bir "kendine bağlama büyüsü" tarifi vereceğim;

Ayın 3. salı günü akşam saatlerinde bir
'patlıcan'ın üzerine sevdiğinin adını kazıyacak, o gece yatmadan önce aşkını düşünerek, patlıcanı 33 kere yaladıktan sonra üstüne oturacaksın. Herhangi bir sebepten ötürü büyü tutmasa bile, bu seni psikolojik olarak çok rahatlatacak, bana dualar edeceksin.


Kedimabla'ya her tür (abuk) sorularınızı şu mail adresine ya da yorumlara yazın; kedimabla@gmail.com


11 yorum:

Pembe Kundura dedi ki...

:DDDDDDDDDDDDDDDD
sabah sabah iyi güldüm sevgili kedi....
teşekkürler...

kişisel depresyon anları dedi ki...

haha süpermiş bu ellerine sağlık :)
vatandaşın durumu pek vahim :)

gay_yor dedi ki...

ah kedimabla ah!!benim bir sevgilim var..ama çok çekingen..bir şey diyemiyorum fazla.. sinirleniyor..bana yardım et bu durumu nasıl düzeltebilirim..Tanrı aşkına..ne olur:))

gaykedi dedi ki...

pembe k...
afiyet olsun kahvaltıda iyi gitmiştir umarım :)

kişisel d...
daha vahim durumda olanlarda var onlara götten-dinci deniyor :)

gay-yor
himm bunu not alıyorum, konuyla bilahere özel olarak ilgilenceğim :)

gay_yor dedi ki...

kedi sen son postuma yorum bıraktıktan sonra yeni şeyler ekledim postuma umut ekledim,şiir ekledim..
iyi ki varsın..ve biliyorum salı gününden itibaren 20 olmayı tekrar seveceğim..

gay_yor dedi ki...

bide şunu ekleyeyim kedimabla sevgilim çevresine karşı çekingen..:)bana karşı gayet iyi>:)

kişisel depresyon anları dedi ki...

gaykedi; ipeksi abime diyorsun gibime geliyor ama o bizim canımız ciğerimiz çocuk yapıcak yakında :p

mischa dedi ki...

büyülere de bayılırım ben kedicim, sen bi de büyü köşesi yap blogunda... takip etmesi benden ;)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
konu anlaşılmıştır :D

kişisel depresyon...
cemile ipeksi'den esinlenme var tabi bir parça içinde ama daha çok anonim, mix bir karakter bu :)

mischa
gerçek sanıp uygulamaya kalkanlar olmasın yahu, yapması tehlikemsi büyüsel şeyler yazmayayım bari, başım belaya girmesin, bu milletin aptallığı bazen beni korkutuyor :)

Pembe Kundura dedi ki...

hahahaha ben patlıcan büyüsüne sıcak bakmıştım halbuki..
demek tehlikeli :D

gaykedi dedi ki...

pembe kundura
zenci penisi gibi tehlikeli olabilir :)