23 Temmuz 2008





Pes !


Ubuntu'da usb modem ayarlarını yapmaya bile kalkışmamıştım, o kadar karışık bir şeyi yapabilmek benim gibi 10 senelik bir bilgisayar kullanıcısını bile aşıyordu.

Ubuntu ayarları için netten bilgi toplarken, Pardus'da modem ayarlarının daha kolay olduğunu 'farkettim', ama bu seferde Pardus'u kurarken zorlandım. Herneyse Pardus'u zar zor kurdum, bu akşam yemeğinden beri 5-6 saattir modem ayarlarıyla uğraşıyorum. Bana konsola gir diyor, ulan konsol ne? Hadi onu araştır öğren, Matrix filmindeki gibi komutlu bir yerlere gir gene olmasın, saat gecenin ikisi ve pes ettim artık.

Kablosunu takınca birbirini tanıyan elektronik ürünler görmeden öleceğim galiba. Rica edeceğim kimse Kedi'ye, en azından birkaç sene Linux, Ubuntu, Pardus lafı falan etmesin, çok sinirliyim vallahi tırmalarım :D


9 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Şşşşşştttttt! Linux'a, Ubuntu'ya, Pardus'a laf ettirmem! Babamın yıldırımlarını yollamayayım tepene!Cısssss nennaaaaaa!:-P

DIAGONAL dedi ki...

tamam tamam demeyiz bişiy

gaykedi dedi ki...

goddess
bak üstüme gelme seni günah keçisi yaparım ya da günah tanrıçası :D

diagonel
deme lütfen :D

lady lazarus dedi ki...

merhaba.

hafif.org'tan hatırlayabilirsin belki beni, bgunay diye yazıyorum orada. artemis'in blogundaki bir yorumumdan buraya yönlendim, pardusla ilgili sorununa yardımcı olmamı rica etti kendisi :)

linuxun herşeyi iyi güzel de en önemli handikapı usb modemler işte. ethernet modemlerde hiçbir sorun olmuyor da usb işi bozuyor.

http://www.ozgurlukicin.com/forum/internet/1161/ bu linke bir göz at derim, atmadıysan eğer daha önce... umarım yardımı dokunur. ama bence en kısa zamanda ucuzundan bir ethernet modem edin, performansı da her açıdan usb modemden daha iyi olucaktır, sorun çıkarmaz.

linuxun mantığını biraz "kendin pişir kendin ye"ye benzetiyorum ben, güzelliği de burda. kurcalamak, keşfetmek gerekiyor bazı şeyleri, bi de tabi yılmamak lazım. kolay gelsin :)

Rogue dedi ki...

kAblolarda 'kedi' diş izlerini görür gibiyim XP

Bu arada cidden deli eder insanı bu teknoloji lanet ki ihtiyacımız da oluyor !!
_____..._RoguE

gay_yor dedi ki...

ben edemem zaten bilgisayarın "b"sinden anlamıyorum..inan bu postta anlattıklarının hiç birini anlamadım:)

gaykedi dedi ki...

lady
çok teekkürler, verdiğin linkte birkaç değişik püf noktası daha var benim denemediğim eğer sinirim geçerse bir ara bakmayı düşünüyorum :D

rogue
ne kablosu yaa bilgisayarı kemiricem, tırmalıyacağım neredeyse :D

gay-yor
anlama zaten daha rahat eder kafan valla :P

kişisel depresyon anları dedi ki...

başta biraz zorluyor ama kullanmaya başlayınca zevk alıyordun. sabır ve çaba :) e özgürlük için biraz uğraşmak lazım çok memnun kalacaksın bende şimdi şeffaf pencereler üzerine çalışıyorum ama beceremedim eh sabahlayacağız anlaşılan :)
kolay gelsin...

gaykedi dedi ki...

kişsel d....
yahu daha ilk donanımda bu kadar eziyet çekersem ben sonra ne yaparım, daha sırada yazıcı ve dijital uydu kartı var, ben kaçıyorum valla :D