30 Temmuz 2008





Ölü Penisi !


Cansızoğulları sülalesinin hikayesini dinlemiştim bir zamanlar. Hiç çocuğu olmayan bir kadın kocası öldüğü an, havsalaya zarar bir kararla kocasının üstüne biner (erkekler ölürken erkeklik organlarında dikilme ve boşalma olur) ve onun dölünü içine alıp bir ölüden hamile kalır, o son tohumdan türeyen sülale bugün Anadolu'nun her yöresine dağılmıştır ve hepsinin de adı bir ölüden geldikleri için Cansızoğullarıdır.

Onları bir ölüden bugünlere taşıyansa akla zarar tutkusuyla bir kadındır ve kadınlar burada ve başka her olayda karşımıza çıktığı gibi yeryüzündeki savaşın randımanı çeşitli, rezervi büyük en iktisadi ve uzun süreli yakıtıdır!

Ateşi yüksek, kalorisi fazla kadınların olduğu hiçbir ülke problemler içinde sarhoş değildir, randımansız sulu linyit gibi ateşi sönük kadınların olduğu çoğu ülke de meseleler arasında ayık değildir. Onasis bile, "Bütün zenginlikler, sonunda kadınlar içindir" dememiş miydi?

Tahir M. Ceylan


13 yorum:

mischa dedi ki...

evet bana da anlatmışlardı bu cansızoğulları hikayesini ;) ateşimizin yüksek, kalorimiz fazla Allah'a bin şükür :))

Adsız dedi ki...

"Bütün zenginlikler, sonunda kadınlar içindir"

aslında daha doğrusu "bütün zenginlikler, sonunda zevk içindir" olması gerek, eğer eşcinselsem kadınla işim ne :P O kadar parayı boşunamı biriktirdik :)

gay_yor dedi ki...

nasıl yani ölümden sonra öyle mi olacak.. kedi:)
fazla saçmalamadan kadın'a bak diyorum her fırsattan yararlanmış..

gaykedi dedi ki...

mischa
ben ilk defa duydum, pek ilginç geldi bana.

isimsiz
himm ilginç bir bakış açısı :)

gay-yor
ölürken ereksiyon olmayı ve boşalmayı ilk defa duydum, kasların gevşemesiyle sidik ve dışkı boşalması bazı ölülerde görülen birşeymiş, birde öldükten bir müddet sonra, yatarken birden oturur gibi fırlayanlar olurmuş nadiren. mastürbasyon sırasında vücudu zorlayarak yarı ölü baygın bir vücut moduna geçerek alacağı zevki katlayan manyakları duymuştum hatta bunun birde ismi vardı şimdi unuttum. insaoğlu garip bir varlık :D

Dolphinblue dedi ki...

hmmm demekki neymiş, üremek isteyen kadınları hiç bir şey durduramazmış! korkmak lında kadın lazım aslında kadın milletinden :)

ve birşeyi farkettim gay kedi sürekli ziyaretine gelen benim... yeni blogcu dostlarını kabullenmekte zorluk mu çekiyorsun yoksa? :(

gaykedi dedi ki...

dolphin
ayy çok çok özür dilerim sizi "google reader" listeme eklemeyi unutmuşum ama buna gerek kalmadı artık zaten, 100'den fazla olan blog listemi son güncellenen 25 blogu güncellenme sırasına göre otomatik olarak gösterecek şekilde ayarladım bir kaç gün önce... artık dostların yazıları ve blogları kolay kolay gözümden kaçmayacak :)

saat11igeciyordu dedi ki...

''Bütün zenginlikler,sonunda erkekler içindir''saatt11igeciyordu

bak bunu da ben dedim bi ara bi yazında kullan::D

gaykedi dedi ki...

saat11
en iyisi eşit paylaşsın bütün zenginlikleri insanlar, kardeş payı yapsınlar :)

saat11igeciyordu dedi ki...

banane erkekler için işte.hıh:D

gaykedi dedi ki...

saat11
aslan payı eşcinsellere gitsin o zaman :)

kubio dedi ki...

İlginç.dünyadaki en hafif şey oldu penis benim için.Hayal etmek bile onu kaldırmaya yeterli.aha kalktı kalktı :D

gaykedi dedi ki...

kubio
aa çok ayıp, söyle ona, talimat ver insin derhal :)

saat11igeciyordu dedi ki...

ehe tamam,güzel bi anlaşma oldu bence:D