28 Temmuz 2008





Kan
Kokusu !



Çok boktan geçirdiğim bir haftasonunun ardından, insanlık adına üzücü bir pazartesiyle başlıyorum yeni haftaya. Günde sadece 5-10 sigara içen ben, dün geceden beri kaç tane içtiğimi hatırlamıyorum.

Tabi ki haftanın güzelini bu gün sahneye çağırmıyoruz. Ama ölen masumlar anısına onları düşündürücü bir müzik dinleyebiliriz sanırım. Bizi bu çirkin insanların dünyasından alıp başka boyutlara götüren, Ensemble 4'33'' & Mina Agossi'nin(*) mistik bir çalışması bu.

Mix albümünden Post adlı bu parçayı Mp3 formatında indirebileceğiniz linki 'veriyorum' ve ölen vatandaşlarımıza tanrıdan rahmet diliyorum.



(*) Ensemble 4'33'' (Alexei Aigui, Serguei Nikolsky, Alex Hiele, Phil Reptil)

6 yorum:

salih dedi ki...

sevgili kedi;anneannene,pantiye çok üzüldüm.çoğu zaman suskun kalıyorum bloguna karşı ama tüm yazılarını okuyorum biliyorsun.en kısa zamanda şu bir haftanın olumsuzluklarının düzelmesini diliyorum.
kendimdeki çekimserliği yenersem daha çok yorum bırakacağım: D sevgiler.

kişisel depresyon anları dedi ki...

23:30 sularında annemin telefonuyla yataktan fırlamamla aldım haberi. Merak etmiş patlamadan sonra o bölgede akrabalarımız var(mış), ben nasılmışım. Ne demeli ki hangi zihniyet masum insanlara kasteder. İktidar duygusu mu, vatan millet sevgisi mi, özgürlük, varoluş sıralanabilecek bütün ideolojik kelimeler mi? bence hiç biri. bu sadece hayvanlık. bir seri katilin tek tek insanları öldürmesini anlayabilirim. ancak bu salaklığa aklım yetmiyor...

mischa dedi ki...

...

gaykedi dedi ki...

salih
iyi dileklerin içi çok çok teşekkürler hassas çocuk, o yaşlarda çekingenlik normaldir aman takma kafana derim :)

depresyon...
kesinlikle doğru demişsin bir seri katil bile kurbanıyla bir şekilde bağ kuruyor, bunları yapanlarda o kadar bile ruh yok :((

mischa
biliyorum, sözün bittiği anlardan birisi :((

kubio dedi ki...

yine geç kalmışım.Link hakkın rahmetine kavuşmuş :'(

gaykedi dedi ki...

kubio
yoo link çalışıyor, geçici bir teknik arızaya denk gelmiş olmalısın :)