06 Temmuz 2008





İkizleşme !


Polonyalıların kurtuluşlarını kutladıkları 11 Kasım'da Varşova şehir meydanında birikmiş kalabalığın içindeyim. Bürokratlar, politikacılar, askerler birbiri ardına nutuk atıyor. Oltasına balık bekleyen biri gibi gözlem peşindeyken birdenbire yakaladım ilk ikizlerimi.

Ne kadar da çok 'ikizleşen çift' varmış. Birinin elinde poşet varsa öbürü de öyle. Paltolu kocalar paltolu karılarıyla, parkalı kocalar parkalı karılarıyla. Biri şapkasız sa öbürü de öyle. Koyu renkli koyu renkliyle, açik renkli açık. Birinin sırtında sırt çantası varsa yanındakininde de.

Karı kocanın zaman icinde ses tonlarından kıyafetlerine kadar ne kadar birbirlerine benzedikleri dehşet verici değil mi?

Gündüz Vassaf


25 yorum:

gay_yor dedi ki...

insan şaşırır yahu kim karı,kim koca..adlarıda aynı olsa tamam işte..tam komedi:):)

ati dedi ki...

hakikaten doğrudur. o aile ziyaretlerinde kimseyi tanımazsın, kim kimin nesidir bilmezsin. ama karı-kocalar hemen belli eder kendini.

körle yatıp şaşı kalkmak gibi bişey mi acaba bu :p

gaykedi dedi ki...

gay-yor
resimden bahsediyorsun sanırım :p

ati
gay ile yatan nasıl kalkar acaba? :p

gay_yor dedi ki...

ee zaten fotodaki gibi bir ikiz olmuyorlar mı:)

gaykedi dedi ki...

gay-yor
o kadar da değildir canım herhalde :p

gay_yor dedi ki...

ben iyice saçmalamadan kaçayım:)davayı şimdi anladım da..pardonnn:)gittim ben..

Ebru dedi ki...

Feciymiş ya :(

fish dedi ki...

örnek : süleyman-nazmiye demirel ya da bülent - rahşan ecevit.. :p bakın yüzlerine mimikleri bile aynı bu çiftlerin :pP

normal ama yaa o kadar yıl sonra insanın karşıdakine benzemesi...bence böyle bir kuvvetli bağın olduğunu gösterir aralarında..görünüşte komik ama daha derinden bakarsak hoş bişi..b

Rogue dedi ki...

ya ikiz(leşme) demişken, fotoğrafta kadının da mı bacak kılları çıkmaya başlamış bana mı öyle geliyo XP

hatta kadının bıyıklarının terlediğini görür gibiyim XD

gaykedi dedi ki...

gay-yor
senkaç salih'in yanına hemen :p

ebru
benzeştikçe eşimizden soğuyorsak işte o zaman feci derim ben.

fish
olumlu açıdan bakarsak öyle ama bir önceki cevapta ebruya dediğim gibi olursa kötü!

rogue
tanrım gayler ne kadar dikkatli canlılar :p

Ebru dedi ki...

Kaçınılmaz benzeşmeler olur da yapmayın bu fotoğraftaki gibi olduğunu düşünsenize.İnsan kendisiyle aynı birini neden sevsin ki!!

gaykedi dedi ki...

ebru
fotoğraftaki tipler pek embesil, tam bir avrupa kırosu :p

Rogue dedi ki...

yapma ama ben adamdan çok hoşlandım XP

gaykedi dedi ki...

rogue
şaka yapıyorsun :p

Rogue dedi ki...

ZENCİDEN DAHA YAKIŞIKLI xp

gaykedi dedi ki...

rogue
sen kesinlikle ağzının tadını bilmiyorsun :p

Rogue dedi ki...

tamam tamam,sadece şakaydı(tabii ki) ama
zenci konusunda hala fikrim değişmedi XD

gaykedi dedi ki...

rogue
sen kadınlar ve 'gay'ler arasında zencilerin ününü duymamışsın, cahil kalmışsın diyeceğim ama daha pek gençsin, öğrenirsin, öğrenirsin :p

Rogue dedi ki...

duydum zecilerin ününü ama tipim değiller XP

gaykedi dedi ki...

rogue
nerden duydun? nasıl duydun? neler anlattılar bu konuda? :))

Rogue dedi ki...

merak kediyi öldürürmüş XP

__purda olmaz.. XP

KuPa k1z1 dedi ki...

Aslında bakarsanız ben kendime benzeyen birine aşık olucaksam olmim daha iyi.İnsan zaman zaman kendindende sıkılır.Bu sefer sana benzeyen partnerinde seni sıkıcak..İnsan kendini çoğu zaman sevmez ben sevebiliceğim biri olsun isterim.Düşününce iş yerinde aldığım şalvarın aynısını bulup giyen kızada gıcık oluyorum kendimi taklit edenlerden hoşlanmıyorum ıyk bu eşim olursa sıçtı:/İşte o zaman aldatırım :-)

gaykedi dedi ki...

kupa kızı
insan bazen kendine bile tahammül edemiyor değil mi :p

KuPa k1z1 dedi ki...

ben bazen çekilmez olurum aksi olurum nalet bir hatun olurum ben kendime tahammül edemesken bana benzeyene asla!!!! düşünsene çoğu zaman ne giyeceğimize son dakkada karar veririrz ben bir başkasına bağımlı olarak yaşamayıda sevmem o onu giyicek aa bende ikizim ya asla!!! çoğumuza olmuştur. 2 kız kardeşsiniz size alınanın aynısından kardeşinizede alınması benim tilt olduğum son noktaydı alınan kıyafetlerin hakkından gelirdimki farklı bişe alıınsın.Bu zihniyet pek hayralamet diil kedicim:P

gaykedi dedi ki...

kupa kızı
senden korkulur diyorumm, hem de çook :p