17 Temmuz 2008






Haftanın Burcu !


Çakma burçlar serisine Kabak tatlısı sevmeyenler ile "başlamıştık", gene kabak ile devam edelim...Bu haftaki burcumuz "Kabak kızartmasından nefret edenler" burcu olsun.

Türlüde, dolmada bayıldığım, pişince yumuşacık olan bu sebzenin tadı kızartılınca nedense tamamen değişiyor ve benim için iğrenç bir şey halini alıyor. Patlıcan'a kızartma ne kadar yakışıyorsa bu sebzeye kızartma o kadar yakışmıyor diyorum ve asla yemiyorum. Evet lafı daha fazla uzatmadan önümüzdeki günler kabak kızartması sevmeyenleri neler bekliyor okuyoruz;


Uranüs'ün + yaz sıcaklarının etkisiyle beraber, dolmalık kabağın çiziktirilip, sıyrılması gibi bir kafayı çizdirme, sıyırma tehlikeniz söz konusu. Eğer kızarmış kabak kadar iğrenç bir hale gelmek istemiyorsanız özellikle haftasonu gezerken, güneşlenirken kendinize ve beyninize dikkat edin. Bu arada yükseleniniz de sizi dolmalık kabak gibi oymak isteyen bir erkek görünüyor, ondan ve küçük bir dolmalık kabağı andıran penisinden uzak durun, tatlı diline sakın kanmayın. İyi haftalar.


8 yorum:

cien anos de soledad dedi ki...

ama kabak kızartması süper bi şey! patlıcanı döver hatta..
öbür kabakla bu kabağı aynı kefeye koymayalım piliz :)

gaykedi dedi ki...

cien
kabak kızartmasına kocaman bir böğğğ diyorum :D

nilly dedi ki...

Ben kabagi kabak kizartmasi yiyerek sevmistim. Sevmeyen birini goruncesasirdim.

Ben kucuk bir cocuga bakarken annesi oglen yemekleri icin mutlaka yesillik birseyler yemesini istiyordu. Bana bir kabagi dilim dilim dogratip az suda haslamami ve suzdukten sonra uzerine parmesan peynir koyup cocuga vermemi soylemisti.

Ben iyyyyyk ne bu boyle be tadi tuzu yoktur bunun demistim ama bir tane de denemeden kendimi alamamistim.

Yemekde son derece secici olan ben, bazi yemekelerin tadini bile bilmeyen ben, tadina bile bakmadan her yemege tuz atan ben, son bir kac aydir ben kendim ayni seyi yapip yemege basladim, hemde hic tuz ekmeden!!!

gaykedi dedi ki...

nilly
türlüde ve dolmada bayılırım, dediğin usulde sanırım annem birkaç kez kayık gibi yapıp peynirli bir içle doldurmuştu kabakları fena daolmamıştı hani, benim zorum sadece kızartması ile :D

7.oda dedi ki...

uyarıyı aldım düşündüm uzak durmaya karar verdim :)

gaykedi dedi ki...

7.oda
kızartma zaten kollestrol yapar :))

Adsız dedi ki...

gaykedi, yazılarını okumayı seviyorum. seni okurken butun korkularim ucup gidiyor.. en cok da yaratıcı burc yorumlarını ve kıssadan hisse hikayelerini seviyorum :] imza:elizburc

gaykedi dedi ki...

elizburc
iyi o zaman "bu" yeni oku bakalım :p