24 Temmuz 2008






Haftanın Burcu !


Bu haftanın çakma burcu 'Çocukken Çileğin Ağaçta Yetiştiğini Zannedenler' burcu. Bendeniz de bu burca giriyorum ve lafı fazla uzatmadan önümüzdeki günlerde bunları neler bekliyor yazıyorum;


"...Çileğin ağaçta yetişmediğini geç öğrendiğiniz gibi, bu ülkede en nadide hıyarların üniversitede yetiştiğini de biraz geç öğreneceksiniz. Hayatınızı zehir edecek pek okumuş bir Çengelköy mahsulü gözüküyor falınızda. Eğer bu cacık bile olmaz kişi yüzünden, cacık gibi olmak istemiyorsanız uzak durunuz, kaçınız, bulaşmayınız. İyi haftalar...."



11 yorum:

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Evet yaaa beni de en çok dumur eden şeylerden biridir bu mevzu.Ulan hıyar, insan en azından o üniversitenin koridorlarında dolanırken, kantininde takılırken hıyarlıktan kurtulur dimi.
Bi de en kötüsü böyle hıyarlar öğretmen falan olup bütün o hayatı çekilmez kılan hıyarlar topluluğunun oluşması için en körpe zamanda hormonu dayıyorlar ki en korkuncu da bu bence. Gidin lan gidin burdan, öğretmen falan da olmayın. Hatta belli bir zeka sınırının altındakileri hıyar olmasa da eğitimci olmasın kardeşim . Tabi bu ütopik bir rüyadan öte geçemez; yani baştakilerle, sondakilerle, ortadakilerle.....
Allahtan ben çakma fal olarak kabağı çoktan seçmiş olduğumdan biraz yırttım bu hıyarlardan hahahah.....:):)!!!

Goddess Artemis dedi ki...

Gerçekten ben de çileğin ağaçta yetişmediğini geç öğrenenlerdenim. Tıpkı muzun ağaçta değil de bahçede/tarlada yetiştiğini sanmam gibi. Çocukluğunu cama yapışmış Garfield oyuncağı gibi geçirmenin yan etkileri... Gülsem mi ağlasam mı... "Bu ülkede en nadide hıyarların üniversitede yetiştiğini" de geç anlamam/algılamam konusunda ise söyleyecek sözüm yok! >:~~(

gaykedi dedi ki...

arzın...
hıyar tarlası diyorsun sen yani şimdi bizim nadeide eğitim sitemimize :D

goddess
'muz'da tam tersi olmuş sende, ağaç yerine, yerde yetiştiğini düşünmüşsün, taze fasülye gibi bir muz tarlası fena olmazdı hani :D

Rogue dedi ki...

Keditörüme ukalalık olmasın ama...
....''ve lafı fazla unutmadan önümüzdeki günlerde bunları neler bekliyor yazıyorum;'' daki unutmadan uzatmadan mı olacaktı ne sanki.. :P X)


Bu arada yandık desene kedicim XP
___::RoguE

gaykedi dedi ki...

rogue
hemen düzeltiyorum, bu arada sana bir emo buldum, detayları mail atacağım :D

DIAGONAL dedi ki...

bu burç benim yükselenim olabilir :D

gaykedi dedi ki...

diagonel
peki alçalan burcun ne? "muz'un külot içinde yetiştiği zannedenler" olmasın :))

DIAGONAL dedi ki...

kedi bakkkk tepemi attırmaaaa vallaha yolarımmmm
sayende millet bani zikk delisi yada zikke müren falan sanmaya başlayacak


halbuki bildiğin bariz türk krosuyum :D

gaykedi dedi ki...

diagonel
ayol günahıma giriyorsun ben sana zik delisi degil, muz delisi dedim, ayrıca bende çok severim meyvalardan 'muz'u :D

cien anos de soledad dedi ki...

bi de şirin çileği var :)

gaykedi dedi ki...

cien
birde gargamel gibi insanlar var hayatta :)