09 Temmuz 2008






Haftanın Burcu !


'Kabak tatlısından nefret edenler' burcu ile başlıyorum yeni bir seriye. Haftaya başka bir çakma burç olacak tabi.

Sebze-meyve sever birisi olarak, bu oldukça hafif tatlıyı kendimi zorlamama rağmen her nedense hiç yiyemem, yani bende bu burca dahilim. Evet konumuza geliyor, kabak tatlısı sevmeyenlerin başına neler gelecek okuyoruz;

"Sizi oldukça zor günler bekliyor, başınıza patlayacak müthiş kabaklar var falınızda, hatta kabak kafalı birisini sizi fırçalarken görüyorum + bu da yetmezmiş gibi, toplu taşıma aracında hoşlanıp dibine girdiğiniz kişi, o ter kokusunun sizden geldiğini düşünecek, yani başınıza gelecek bonus bir kabak daha var. İyi haftalar."



11 yorum:

KuPa k1z1 dedi ki...

hiç bir burç bu kadara acımasız olamaz:P Ama eminim diğer burçlar daha külfetli gelicek..EEE ben kabak tatlısından hoşlanmam zaten:)Diğer tatlılarında gözünün yaşına bakmam yirim:))

Rogue dedi ki...

burcun 'geleceğini' okuyunca ; kabak tatlısını sevdiğime şükreder oldum XP

..iyi olmuş,ayakta olmasa da alkışlıyorum=) (sabah koştum da biraz parkurda ondan ayağa kalkamııcam kedicim affet beni XP)

salih dedi ki...

:D benimde burcum bu olsa gerek kabak tatlısı bana her zaman çiğ tat vermiştir.
ama baklava burcu çıkarsa yada sütlaç benim burcum diyebilirim o zaman sevgiler.

gaykedi dedi ki...

kupakızı
bu burç çok acımasız olabilir, çünkü o adı üstünde kabak tadı veren bir burçtur :p

rogue
sen yırttın bu seferlik, kabak sever :p

salih
baklava pek sevmem ağır geliyor bana, ben muhallebi-puding burcundanım çünkü sütlaçtan annem yüzünden tiksindim, babam bol pirinçli sevdiği için pilav kıvamında o kadar koyu yapıtı ki yıllarca, tabağı ters çevirsen içindeki düşmez, o kadar yani, böğğ diyorum :p

Rogue dedi ki...

ya sen bakma bana ben her tür tatlıyı severim XP

'svemeyenler' üzerine yaptığın sürece çakma burç takvimini,bana zarar gelmez XP

ha bi ara ''vişneli cheesecake'' üzerine olumsuz bi burç yazarsan ,işte o zaman yandım XD ..ona bayılırım =) =)

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Ne kadar lanet bir burçmuş yaw bu. Ama yine de okurken ağzımın suyu aktı ,annem yapsa da yesem dedim kendi kendime. Şöyle biraz diri, şerbetinin kıvamı yerinde ve üstüne bol kepçeden boca edilmiş cevizle birlikte soğuk soğuk , taze taze ohhhh!!!!!
Bence kaba tatlısının evde yapılmışı ve taze olanı denenmeli. Yoksa herkes nefret edebilir bu masum sebzeden:))

gaykedi dedi ki...

rogue
ben senin ne tür tatlılar sevdigini çok iyi biliyorm, krem karamelli EMO :p

arzın merkezine...
defalarca denedim heryerde, yok asla yiyemiyorum, ama senin çok sevdiğin belli :p

cien anos de soledad dedi ki...

ay ben de hiç sevmem :/ çok manasız bi tatlı yani. bi de inadına doğum günümde filan "kabak tatlılı pasta" filan almıyolar mııııı...
ne yapmalıyım güzin abi?

gaykedi dedi ki...

cien
aman kabak kafalılara dikkat et derim :p

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

Kabak tatlisini seven burc ile anlasamazlar mi yani?

gaykedi dedi ki...

gizem
yükeselenine de bakmak lazım :p