05 Temmuz 2008





Cumartesi
Neşesi !



Tanrı yeryüzüne bir peygamber atamanın zamanının geldiğini düşünür ve ilk peygamberini çağırır.

“Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner, halk beklemektedir. “Tüm güzeller ve yakışıklılar benimle gelsin!” der. Cemaatin bir bölümü ayrılır ve peygamberin önderliğinde yurtlarına giderler.

Bir süre sonra diğer peygamberi çağırır Tanrı; “Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner ve “Tüm akıllılar benimle gelsin!..” Alır cematini, yurduna doğru yola çıkar.

Bir süre sonra tanrı üçüncü peygamberi çağırır; “Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner ve bir bakar ki ne güzeller var ne akıllılar...”Örtünün ve benimle gelin!..”



17 yorum:

Adsız dedi ki...

çok çok hoş,ama sonu "ille örttürün de benimle gelin" olsa daha mı doğru olurdu diye düşünmedim değil.Bugün için ilk defa buna güldüm.

gay_yor dedi ki...

aaa ben bu peygamberi tanıyorum..:)

gaykedi dedi ki...

@isimsiz
himm dogru aslinda dediginiz, cunku kadinlarin cogu baba, abi, koca yani aile baskisiyla ortunuyor :(


@gay-yor
nerden bildin, nerden bildin :p

DIAGONAL dedi ki...

öyle bir bölge gördümdü sanırsam galiba :)

Rogue dedi ki...

ama pu kadar olmaz XD

gaykedi dedi ki...

digin-onel
fatih çarşamba :p


rogue
hosgeldin aramıza, küçük gay :p

Rogue dedi ki...

hoşbulduk XP

böö ben küçük diilim işte X)...seni anneme söliicem

gaykedi dedi ki...

rogue
yok daha nelerr :p

Rogue dedi ki...

XP XD

Rogue dedi ki...

omaz olmaz deme hiç,olmaz olmaz sevgilim zaman neler gösterir belli olmaz ,belli olmaz ,belli olmaz sevglim XP (not:remix'i)

gaykedi dedi ki...

rogue
anneme açılaçağım zamanlarda gelecek diyorsun, sen önce babana açılmayı düşünmüyor muydun yahu benim gibi :p

Rogue dedi ki...

yoo hiç öle düşünmüyodum valla,aslında babam çooo...k daha doğal karşılar buna eminim,ki adım kadar(nüfus cüzdanımı yanlış okumadıysam tabi) ama ben babamla o yakınlığı hiç kuramadım.Tamam benim suçum belki ben istemedim çünkü ama ısınamıyorum babama,oysa annem XD... ana zuzusumuyum ne XD...

gaykedi dedi ki...

rogue
erkek çocukları annelerine pek düşkün olurlar, ama gayler daha da bir düşkün olurlar sanki annelerine :p

(bende annemle daha bir yüz gözüm, babamla her zaman biraz daha resmiyizdir)

Rogue dedi ki...

haha XD

aa bu arada bloguma yeni yazdım,anne-baba-açılmak........

...reklamımı da yapıım burdan XP

gaykedi dedi ki...

rogue
hemen geliyorumm

awaRa dedi ki...

Bir süre sonra tanrı dördüncü peygamberi çağırır; “Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner ve cemaatini TOP'lar.

gaykedi dedi ki...

awara
güzel espiri bayıldım :)