26 Temmuz 2008






Cumartesi
Neşesi !



Bunalıma giren eşcinsel bir rahip, psikoloğa gider. Doktor, onu uzun uzun dinler ve tedaviyi söyler:

"Birkaç gün üzerinden bu rahip elbiselerini çıkar.. Sıradan insanlar gibi giyin. Büyük şehre git. Keyfince yaşa.."

Rahip fırsatını bulduğu bir anda, en şık kıyafetlerini giyinip şehire iner... Güzel bir yemek yer, sinemaya gider, gece sonunda gay bara uğrar.. Az sonra yanına garip kıyafetli bir herif dikilir..

"İlk defa mı geliyorsunuz peder?.."

Rahip panikler..

"Nereden anladınız?"

Diye sorar telaş icinde...Adam gülerek cevaplar...

"Ayol tanımadın mı? Ben rahip Thomas.. Benim doktorum da aynı.."



14 yorum:

Rogue dedi ki...

Züper!
XD :p
/_RoguE_\

gaykedi dedi ki...

rogue
demek beğendik, resimdeki rahip senin kayıp balık emo'nun biraz esmerine mi benziyor ne, gözler falan hani?

Rogue dedi ki...

Yoo,ille de beğenmem için 'kayıp balug emo mamı benxemesi gerekiyo :p

Rogue dedi ki...

ayyy bu arada dikkatli bakınca bayaa
yakışıklııymış ya ne kadar esmer olsa da :p XD x)

!!Bu arada pzt. için hala ''ingiliz'' ya da fransız krem şantilerim için ısrarşlıyım,fransız kakaolu olsa da olur :p :P XD x)

///__RoguE__\\\

gay_yor dedi ki...

ayyy ben çok güldüm:)doktor herkesi gay yapıyor ya..eline düşen kaçamıyor...şeftalinin suyu monitöre sıçradı..
ayyy çok güldüm:)

gaykedi dedi ki...

rogue
sana krem şantili bir fıkra anlatayım; bir ingiliz, bir fransız yakışıklısı, rogue adlı türk delikanlısıyla yatağa girmiş, acaba sonra neler olmuşşşş, devamı belki yarın :))

gayyor
ay sen hep monitör karşısında birşey yiyorsun, valla sen salih'i bile yemeye kalkarsın bilgisayar başında, korktum ben senden ayol :D

Pembe Kundura dedi ki...

ayol tanımadın mı hahahah :D
harikasın kedi..
teşekkürler..

gay_yor dedi ki...

yok rast geliyor..:):)yoksa bende istemem monitörüme zarar gelmesini:)alemsin kedi ya:)onu yerim zaten kime ne:):)

gaykedi dedi ki...

pembe kundura
ne doktor tavsiyesi ama, darısı herkesin başına, Keyfince yaşa :))

gay-yor
afiyet olsun, allah bereketini arttırsın, allah olmayana da versin :)

DIAGONAL dedi ki...

gayyor un duasına ilk amin diyen ben olayım bari
:D



hacı hacıyı mekkede gay gay ı dakkada buluyor demkki :D

gaykedi dedi ki...

digin-onel
ibne ibneyi gay barda buluyor :))

mischa dedi ki...

çarmıha gerilmiş oğlan figürlerine bayılıyorum şekerim, beni benden alıyor ;)

mischa dedi ki...

kedicim yeni yazıların çıkmadan önce sabırsızlanıyorum. sen hep yaz biz hep okuyalım, mutlu olalım.....

gaykedi dedi ki...

mischa
"jesus love you" diyorsun yani :)) himm iyi bir okuyucu daha kazandım galiba :D