15 Haziran 2008






Saf Sevgi !


Bir ay önce babamın eve ikinci bir köpek getirdiğini ve annemle bu yüzden birbirlerine girdiklerini "yazmıştım".

Geçmiş yıllarda ölen Panter isimli köpeğimizin anısına, onun ismini çağrıştıran Panti adını verdiğimiz bu küçük sevgi yumağı, kendisine en çok karşı çıkan anneme bile kendini feci sevdirmiş, ailemizin maskotu olmuş durumda.

Bu duruma yaşlı köpeğimiz Rambo dışında herkes fazlasıyla memnun gözüküyor tabi. Köpeklerin birbirini kıskanmamaları için hiyerarşi çok önemliymiş, bunun için Rambo'nun yanında Panti'yi sevmemeye çalışıyoruz ve eğer aynı yerde seveceksek öncelik Rambo'nun hakkı, aynı şekilde mama saatinde de önce Rambo'ya yemek veriliyor.








Panti'yi severken 2 dakikalık bir görüntü çektim, "şu siteden" izleyebilir ve belediyelerimiz bu zavallı hayvancıkları nasıl hiç acımadan öldürür ki diyerek, insanlığımızı sorgulayabilirsiniz.(Panti'nin esas soytarılıkları 40. saniyeden sonra başlıyor)

Daha önce yazdığım "şu yazımın" altındaki resim linklerinden, yaşlı köpeğim Rambo canavarıyla da buyrun tanışın ve benim odama misafir olun.

Ayrıca "şuradan" bahçemizde bu mevsim coşan çiçeklerimiz arasında gezinip, bu sene pek bol ürün vererek bizi neredeyse yemeye bıktıran enginarlarımızı görebilirsiniz.

Bu arada, enginar bitkisinin yenen kısmının sadece onun çiçeği olduğunu, yani aslında çiçek yediğimizi biliyor musunuz?



12 yorum:

Pembe Kundura dedi ki...

Ne sevimli bi köpüşmüş bu panti yaw :)
:) ve bahçenizde bir cennet ....

gay_yor dedi ki...

bu nasıl bir evdir ya..biz betonların arasında kalmışız..harika bir ev..resimlere bakarken ağzım açık kaldı..babamda merak etti geldi yanıma bak kedinin .. eve bak babacığım dedim..baktı baktı hele o bahçeler ağaçlar dur dön diğerine bir daha bakayım diyor:)o denli beğendik yani..
hele rambo ve panti var ya..ramboyu biraz zor olur ama pantiyi yoğururum ben ya..
valla ne diyeyim huzurlu mutlu olun hep ..tanrı mutluluğunuzu bozacak hiç bir şey sokmasın o güzel evinize..bir de bir dıp-not sıkıştırayım bizleride davet ederseniz çok seviniriz..o çardakta çay içeriz ne güzel olur ya:):)
sevgiyle kal..

ati dedi ki...

çok güzel bi hayvan. çok sevgi arsızı galiba. kendi kendine takılırken bile daha elini uzatır uzatmaz teslim olmuş panti. kaç aylık, 3 4 falan mı?

gaykedi dedi ki...

@pembe o minik yaratık bahçeden bile güzel bence :p


@gay-yor a a! babayla birlikte gay blogları bile takip ediyorsunuz artık beraber demek :p böyle baba-oğullar çay değil mangal partisini bile hakeder diyorum :p


@ati babam aldığında bir aylık falandı, bize geleli de yaklaşık bir ay olduğuna göre 2 aylık falan olmalı, bebekler gibi feci bir sevgi arsızı o :p

holiday dedi ki...

oy oy oy!yirim ben onları.panti de rambo da çok tatlı.koyunlar da size mi ait gaykedi?

gaykedi dedi ki...

holiday
koyunlar bize aitti ama artık yoklar yerine babam 2 tane yavru inek almış :)

deniz dedi ki...

İmkanım olsa da , yeğenin astımı , annemin akciğer rahatsızlığı nedeniyle, peder köpek beslememize izin vermiyor, oysa 7 yaşından 18 yaşında askeri liseye gidene kadar en büyük dostum Topak'tı, hala keşke yanımda olsa diyorum.
Sene 91, 2. İstanbul maceram, okumaya İstanbula gittim. Beşiktaş pazarında alışveriş yapıyorum. Ufak leğenler içinde beyaz birşeyler yürüyor koca koca. "Bunlar ne beybaba" diyorum, "enginar" diye yanıtlıyor,"
"yahu 1- bunun çiçekleri yok, tadı orda onun? 2- bunlar koca koca, ufağı makbuldur bunun",
"Egelimisin sen?",
"İzmirliyim",
"dur çuvalın içinde ufak yolmadıklarım var, bu İstanbullular bi boktan anlamaz",
o gün birgüzel enginar pişiriyorum. Şansa taze büyük bulursanız, içini pirinç kıymayla doldurun (dolma gibi), pişirin, o da harika olur

gaykedi dedi ki...

deniz
köpek demek saf katıksız sevgi demek bambaşka birşey o duyguyu yaşamak, sen bu duyguyu topak'la yaşamışsın ve umarım bir gün gene yaşarsın...

izmir'in daha doğrusu egelilerin ot konusunda bilgileri müthiş, bu yemek kültürünü annemden daha çok bilen ve ona bu konuda çok şey öğreten rum göçmeni olan amcamın hanımıdır, bir gün senin ellerinle pişirdiğin şevket'i bostan yeme dileklerimle :D

Sagır Kedi dedi ki...

Aman da amannn neredeymiş bu köpişin göbeğiii:)))Çok sevimli..Bana göre bütün hayvanlar güzel..

gaykedi dedi ki...

sağır kedi
bazıları daha da bir şeker ama gene de :))

Adsız dedi ki...

Panti de pek kemirgenmiş, yiyesim geldi.. Şunu söyleyim Rambo'nun hoşgörüsü olmasa biraz zor evinize alırdınız:) Ben düşünemiyorum bizim köpeğin böyle bir durum karşısında vereceği tepkiyi, hayvan derhal intihar ederdi galiba:)
Vay be, ne anlayışlı köpecikler varmış:))

Sevgiler,
Yorgun Kedi

Adsız dedi ki...

Köpeğin gerçekten çok tatli