01 Haziran 2008





Kırbaçlı
Kadınlar !



Türk erkekleri kadınlar yüzünden egoları ve kompleksleri çok önde yetişiyor. Bu şımarıklıklar sebebiyle erkek diye birşey olmayacak ve onlar hep bir oğlan çocuğu olarak kalacaklar.

Erkekleri doğuranlar da kadınlar. Biz nasıl istersek onu öyle yetiştiriyoruz. Biz nasıl istersek erkekler öyle oluyor. Biz yetiştirdiğimiz erkeği başka bir kadına teslim ediyoruz. Biz kendi kendimizi erkeklere şikayet ediyoruz.

Herşeyi organize eden kadınlar, 3, 17, 37 , 70 yaşında büyümeyen erkek çocuklarını da her zaman idare etmek zorunda kalıyorlar.







Erkekler evlenirken bile annelerine benzer kadınlarla evleniyorlar ve böyle kadınlar yani 'sözleşmeli kadınlar' onların çocuklarına bakıyor, yemek yapıyor, ütü yapıyor ve eve bakıyorlar.

Eşlerini aldattıkları diğer kadınlar da 'kırbaçlı kadınlar' . Aldatma gerekçeleri de, "Karımı anneme benzer bir kadından seçiyorum ama cinsel hayatta da farklı arayışları onunla yapamam. Bu nedenle eşimi anneme benzemeyen kadınlarla aldatıyorum" oluyor.

Almula Merter



17 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Yani ne kadar cool, asi vb. olmaya çalışsalar da, yani "öyleymiş gibi" görünseler de, esasen konformist'in önde gideni bayrak sallayanı bu tipler.

"Hem sikimiz büyük olsun hem de donumuza değmesin", diyorlar.

O kadar zavallılar ki, zavallılıklarının farkında bile değiller. Psikolojik desteğe ve yardıma ihtiyaçları var.

Aklı başında, ne istediğini bilen kadınlardan/erkeklerden ırak, cehennemin esfel-i sâfilîn'e direk olsunlar!

cien anos de soledad dedi ki...

böyle buyurdu zerdüşt.
anaların da bu durumda etkisi olmadığı söylenemez ama bu şekilde anlatımlar bana hep sahtekarca gelmiştir. her şeyi at kadının üstüne, bi de gerizekalı durumuna düşür ve "hem kendi yapıyo hem şikayet ediyo" de olsun bitsin. oh ne ala!

gaykedi dedi ki...

@goddess geçen gün ekşide bir manşet görmüştüm şimdi aklıma geldi "oğlum herkesi siksin, kızım bakire kalsın" :p


@cien doğuda erkeklerden bile ultra töreci anaların, ninelerin hikayesini duymuşsundur, feodalite tamda bu yüzden kadınların eğitimlerinden çok korkuyor işte.

kişisel depresyon anları dedi ki...

ya keşke annem beni bu kadar başı boş bırakmasaydı. anneme benzer eş seçemiyorum, seçsem cinsel hayatı karıştırıyorum hay allah ne olacak benim halim :)

hera dedi ki...

:):):):)Öncellikle çok güldüm nedeni bariz..
BU mantık bende tek cümledir. YOLDA ANAM GİBİ YANIMDA YÜRÜSÜN YATAKTA FAHİŞE GİBİ HER YANIMI DÜRTSÜN:)nasıl şu ana kadar bu sözü söylediğim erkek sayısı bayağı oldu bu adamlarda haythuyt kesiminin en entellektüeli olup ama aslında tırsaklığın esiri olmuş evlenicekleri kızı ellerinde olsa saf süt veren inekten seçseler bir ömür rahat edecek tiplerdir neden mi çünkü helal veya temiz süt emiş cümlesinin öznesi bu heriflerdir. Onlara kalsa kırmadıkları cevizde yoktur namusunda hassını bilirler hasbamlar:)
Yani diyeceğim şu boş laflar boş işler çok laf düzülür çok kitap yazılır ama hiçbirşey değişmez...

herackles dedi ki...

Bu kadının boş konuştuğunu düşünüyorum. Özellikle "erkekler evlenirken annelerine..." diye giden kısım boşluğun sonu herhalde.

İnsanların bilgisi olmayan konularda ahkam kesmek konusunda uzman!

gaykedi dedi ki...

@kişisel depresyon daha dün annemizinnn kollarında yaşarkennn, şimdii ..... :p


@hera inek benzetmesi iyiymiş, ahırda ev oluyor galiba :p


@herackles kadının resmini google görselden arat bak, valla görmüş geçirmiş benziyor :p

hera dedi ki...

Gaykedi ahır evmi olur adamın içsel mağrasımıdır bilinmez ama bu konular hep prim yapar:)

gaykedi dedi ki...

@hera bu ülkede mağara ayısı ve dayısından geçilmiyor değil mi :p

hera dedi ki...

Üzgünüm arz ve talep meselesi...Kadınlar üzerinde yapılan araştırmada artık canımı acır kişinin bilinmez ama sertlik uygulayan erkekler daha revaşta duyrulur....Tabiri caiz ise maço:)Bu bir gerçek ne yazık ki kadınların çoğu kendine yalancı sorsan onlar için nezaket,kibarlık,eğlenceli v.s diye sayılabilecek özelliklere sahip erkeğin hayatlarında olmasını isterler...
PEki gerçekte istedikleri erkek nasıl o tarif artık klişeleşmiş bir anlatım...Ne zaman herkes kartlarını açık oynarsa o zaman sorun kalmaz...10 dak orgazm geyiği rafa kalkar herkes rahat eder.:)fazlamı açık konuştum:):):):):)

herackles dedi ki...

Gaykedi>>> kadının resmini google görselden arat bak, valla görmüş geçirmiş benziyor

ama alinirim Gaykedi. Hem elin kadinina "bilmeden salliyor" diyecegim, hem de onu tanimayacagim. Mumkun mu simdi bu?

Pembe Kundura dedi ki...

:D:D:D:D:D:D doğru söze ne hacet..
iyi güldüm sağolun :D

-hem sikimiz büyük olsun hem de donumuza değmesin.
-oğlum herkesi siksin, kızım bakire kalsın.
-yolda anam gibi yürüsün, yatakta fahişe gibi her yanımı dürtsün.

7.oda dedi ki...

yazıyı okuyunca gözümün önüne bir kare geldi yaşadığım, anlatmam lazım..
bir gün kocam (eski kocam tabiki) bana dedi ki:
"beni artık sevmiyorsun !!"

bir an donup kalmıştım.. nerden çıkardı, ne oldu ki acaba, farketti mi gerçekten vs..
ve şöyle bir cevaba kendimi hazırlıyordum:
"artık bana sürprizler hazırlamıyorsun, artık bana şiir yazmıyorsun, artık cebimi notlarla doldurmuyorsun" vs..

ben bu cevabı bekleyerek ona "nerden çıkardın bunu?" dedim..
o ne dedi biliyor musunuz:
"artık ben balkona çıktığımda üşürsün diye hırka getirmiyorsun"
!!!

sanki yazının kısa bir özeti gibi bu kısacık konuşma değil mi !!

gaykedi dedi ki...

@hera hiç sorma! o maço erkek tutkusu gay'ler arasında da var, bende hiç olmadı nedense, şükür :p


@herackles ne kadar yakından tanıyorsun o kadını merak ettim şimdi :p


@pembe kundura fazla mal göz çıkarmaz, büyük sik iyidir :p


@7. oda yani kısaca artık annelik yapmıyorsun :p

cesetizleri dedi ki...

bu bilinen gerçeklerdi zaten..
aslında dönüp dolaşıp erkeklerin o çok meşhur ayrımına geliyoruz:
evlenilecek kız var eğlenilecek kız var..
erkek kendince yaptığı bu ayrım neticesinde ikisinden de vazgeçemiyor bu nedenle ev hanımı olabilecek saygı sevgi şu bu tiplerinde bir hatun arıyor.. ee denk geldi de buldu diyelim.. bunun bir ayarı var mı..? ot gibi bir hatunu buluyorsan evlenilecek kız diye başka türlü beklentilerinin olmaması mı gerekiyor. yatakta iyi değil.. ama güzel yemek yapıyor..
eee biz hep aynı yemeği mi yiyeceğiz..
kişisel gelişim eksikliğinden kaynaklanıyor her şey. birey kendini tanıyamıyor.. kendini tanıyamadığı için başkalarının yaşanmışlıklarından yola çıkarak kararlar alıyor. bu kimi zaman annesi, kimi zaman babası, kimi zaman arkadaşı, kimi zaman da orda burda okuduğu bir yazı..
bu devran böyle gelmiş böyle gider.. bu tarz erkeklerin kodlarında herhangi bir değişiklik yapamayacağımıza göre uzuncaaaa nesiller -tabi küresel ısınma tehlikesini saymıyorum- böyle devam edecektir..
bilinçsiz bireyler, yanlış evlilikler...

gaykedi dedi ki...

@cest izleri ah şu meşhur ayrım, tüm dünyada yapılıyor aslında bu ama bizdeki kadar çok ve kesin değil galiba.

cesetizleri dedi ki...

biz gelişmekte olan bir ülkeymişiz ya kesin ona bağlarlar bu sorunu da ama değil işte.. dediğim gibi bu tip erkeklerin kodlarında bir gariplik var. ülkesi fark etmiyor.. iğrençlik her yerde aynı.
yabancı bir filmdi uzuuuun zaman önce izlediğim.. aklımda kalmış şu diyalog..
-ne yani evlenmeyecek misin kızla?
-daha yatmadık ki.. ya yatakta kötüyse..

biz yani hala "aşk"a değer verenler sanırım fazla duygusalızz.. hangisi daha iyi bilemiyorum bazen.