28 Haziran 2008





Kedi
Geri Döndü !



Bu sabah yatağımda yarı uyanık cumartesi keyfi yaparken, sevgili Goddess'in "blogun 'hacklenmiş' haberin var mı?" diyen telefonuyla kalktım. Ama tabi can dostlarım sağolsun.

Blogumu çok kısa bir süre içinde geri almamı sağlayan Usa. Gay-google Inc.'den "bulunmaz Hint ibnesi" sevgili dostum S'ye özel teşekkürlerimi iletirim. (Umarım Larry Page ve Sergey Brin'i uykusundan uyandırmamışsındır, oğlum sen kesinlikle çok büyük bir topsun, ama bir o kadarda yardımsever ve dahisin yaa :p )

Ehh kediler malumunuz 9 canlı hayvanlar, hacker falan dinlemez tırmalar, yolar ve yukarıdaki çok anlamlı resimi dandik korsanlarına yollar :p



40 yorum:

Karōshi dedi ki...

Oley diyorum o zaman ben de Sevgili Kedi.. Artemis söyledi bana da . Ne oluyor böyle ya? İnsanlar neden bu kadar çekemez oldu hiçbir şeyi? Kesiler tırmalar evet.. Bu konuda ne yapılabilir?

Goddess Artemis dedi ki...

Ooohhhhhhhhh be kardeşim! Zeus'a şükürler olsun ki, bu işi halledebilecek tanıdıkların varmış. Aradığında, mesaj/mail yolladığında yanıt verme nezaketinde, insanlığında olan gerçek dostlar varolsun! Geri kalanlar ise kahrolsun!

Taytanik dedi ki...

az önce gördüm yazıyı hacklenme falan noluyoz. yazıları hazmedeniyorlar anlaşılan. yola tırmalayarak devam gaykedi.

kubio dedi ki...

ahah harika :) Gördüğümde inanılmaz derecede sinirlerim bozuldu.Bu amonogodoklarımın hepsini lanetliyorum.

gaykedi dedi ki...

Çok Teşekkürler dostlarım, aslında yedeği vardı blogumun, ama genede hiç hoş birşey değil tabi bu :p

Okan Yüksel dedi ki...

Bu mesaj gelene kadar oldukça korkmuştum ama şimdi senin kaleminden satırlar okuyunca çok mutlu oldum.. Aramıza tekrar hoşgeldin :) Ayrıca şu dostların da iyiki varlarmış, herkese lazım böyle iş bilen dostlar..

khaoskhronos dedi ki...

yeni uyandım ben de.artemis sağolsun, haber vermiş.çok geçmiş olsun.bu köhne zihniyetler haddini bilsin artık!

Dolphinblue dedi ki...

meyve veren ağaç taşlanırmış sevgili gay kedi :)

ama yinede hiç hoş değil birilerinin özel alanına girmeye çalışıyor olması. iğrenç geliyorsa okuma kardeşim. bu tipler hem sinir olur hem gıcık kapar hemde mutlaka ve mutlaka takip etmekten alıkoyamazlar kendini...

gaykedi dedi ki...

Dinci ve faşist süprüntülerin işi, kedi geri dönünce feci göt olduklarına eminim, destek mesajlarınız için çok çok teşekkürler, iyi ki varsınız :p

mahallenin delisi dedi ki...

çok çok çok sevindim kedi =) sen gerekli cevabı vermişsin zaten, süper olmuş!
hımm nasıl diyorlardı, "durmak yok yola devam" =P

ANAHTAR dedi ki...

vaauv neler olmuş öyle. hack`lenmiş ardından tekrar açılmış. vay anasını be.. google un blogger ını bile hack leyebiliyor ha. hiç birimizin blogu güvende değil o zaman :S

iyi ki döndün yoksa bu kadar okur napardı :)

NaKHaR dedi ki...

sevgili sevgilim kedicim, alttaki pisliği kaldırsaydın keşke... ayrıca fotoğrafın bir anlamı olması açısından bu kez dilimden kılpayı kurtulduğuna şükret.... :)

zihni örer dedi ki...

"Geçmiş olsun" demeye gerek kalmamış, zaten "Geçirmişsin:))"

gaykedi dedi ki...

nasıl başardılar bilmiyorum açıkçası, net cahili olmasamda çok fazlada anlamam web teknik altyapısından, programlama dillerinden falan, bilgisayar benim işim değil, sadece hobim...blogger'dan çok o google şifremi ele geçirmiş ya da benim bilgisayarıma girmenin bir yolunu bulmuş olmalılar...herneyse umarım bir daha olmaz, ilginiz için tekrar teşekkürler dostlarım ve birtanecik sevgilim :p

wolkanca dedi ki...

şansa bak ben tüm bunlar olurken uzaklardaydım internetten yoksun :D

ah be.

neyse gördük ki böyle ibneler olabiliyor, bir dahakine inşallah ben de olurum buralarda.

ya iki gün internete girmeyelim dedik, hale bak.

geçmiş olsun.

arkandayım biliyorsun :D

wolkanca dedi ki...

pardon ikinci yorum olacak ama şu bağlantıyı koymayı da istedim. günün anlam ve önemine ilişkin karikatür.

gaykedi dedi ki...

zihni bey şimdilik feci geçirmiş vaziyetteyim, umarım böylede kalır :p

wolkan sen nerelerdeydin, tatilde miydin, o sapık arkakadaşın ve iğrenç çizgilerinden nefret ediyorum, kaç defa söyledim insan biraz yakışıklı çizer diye hayırr, hep hapishane kaçkını olarak çiziyor ben dahil herkesi :p

Mama, we all go to hell dedi ki...

ilk gördüğümde şaka yaptın sandım gerçek olduğunu öğrenince baya şaşırdım tekrarı olmaz inş. bununla geçmiş olsun

otopsiraporu dedi ki...

gaykedi ne yapsam olmuyor bi deyiver hele nasıl çiziyim seni? Ne istiyorsun bizden? s.ktir git kedi dönme bi daha vallaha bak git. gitsene minakoyiim git lan!

dur kedi gitme
gitme lan. vallahi gitme.
ben naparım lan sensiz düşündün mü hiç?
altıma işerim korkudan. hastamısın nesin lan gel şurda kal benimle.
gitme lan. allahsız tospağa. gitme.
kalsan ölcen sanki anuna koyim ya.

gay_yor dedi ki...

bu dünyadaki tüm gay ler onlar gibilerin yüzüne işesin..tanrı belalarını versin..ahlak abideleri sürtükler..işte bilmeyen bilsin bunlar gibilerine İBNE DENİYOR..

salih dedi ki...

kedi bu fotograf az bile olmuş.gayliği ahlaksızlık olarak savunanlar beyinleri yosundan kurtulamamış,küflü zihinlerdir.bu hep böyleydi ve böylede olacak.sesimizi duyurmamızı çekememiş ve bizi silmek isteyen zihniyetler.ellerinde kalan her zamanki gibi koca bir boşluk.

cherry pie dedi ki...

inan cok sevindim sabah gordugumde sok oldum sana ulasmanın yollarını aradım resmen bilemezsin..neyseki sevgili dostların hemen haber vermis cok sevindim kurtarmana siteni..
gerizekalı insan musvetteleri iste boyleleri yuzunden yobazlık gerilik hic bitmez... neyse gecmis olsun eksik olma blog dunyasından:)

eylos dedi ki...

Geçmiş olsun. Wolkancada okudum. Bir ziyaret edeyim dedim ne haldesin. Neyseki sadece site hacklenmiş, yeniden yazarsın. Önemli olan seni hacklemisinler.

gaykedi dedi ki...

@mama biraz daha dikkat edeceğim artık, çok teşekkürler :p


@otopsi çizgini beğenmiyorum yaa, tipler midemi bulandırıyor çok iğrençler, ayrıca espriler üzerinde de fazla kafa yormuyorsun bence.


@gay yor ha ha ha işeyelim gitsin de yağmur zannetmesinler :p


@salih bir daha yaparlarsa zenci koyacağım, dediğim gibi faşit ve dincilerin işi bu :p


@cherry halen başınızda kedi :p


@eylos ölüm bizi hackleyene dek buralarda olmayı düşünüyorum :p

yengeç dedi ki...

arkadaşlar nasıl oluyorda hackleniyor blogger maillerini çalıyorlar sanırım ????
geçmiş olsun arkadaşım

Pembe Kundura dedi ki...

yaw ben uyumuşum anlaşılan. şimdi okuyorum. ne zaman hacklendi ne zaman geri aldın ?!. neyse önemli olan sonuç :) geçmiş olsun dileklerimle.. umarım tekrarlanmaz bu olay :S

Volkan Alabaz dedi ki...

Bir süredir bende yoktum dün gece bir bakayım dedim ve sonra görüce hay diye başladım saymaya. Geçmiş olsun. Tanrım insanı cahil bırakmasın. Kimse farkında değil ama gerçekten geri zekalı dincilerle Türkiye kötü yerlere gidiyor. Sensiz bir blog küreyi düşünemiyorum.

Ebru dedi ki...

Bu salak insanlar saçmalıklarıyla insanların vaktini neden çalıyorlar ki?Kediciğimiz halletmiş ya sorun yok,güzel yazılarını okumaya devam ;)

gaykedi dedi ki...

@yengeç benim bilgisayarıma sızdılar sanıyorum bir şekilde.


@pembe k. sen uyu, olduda bitti mahşallah :p


@volkan dincilerden ve faşistlerden gelen maiilleri yorumları bir görsen, yazılanları tahmin bile edemezsin diyeceğim ama sen tahmin edersin eminim, çünkü sana da feci musallat olduklarını biliyorum :p

Adsız dedi ki...

Turkish Hacker asla ve asla bir dinci ya da faşist değildir, o antisosyaldir, o kendi halinde ve bazen insanların ilgisini toplamayı başaran bir süperzekadır!!!!!!!!

evet belki blogger hacklenmiyor, ve fakat insanların bilgisayarına giden kapı benim kullandığım sistemden geçiyor. siz benim IP mi buldunuz sanıyorsunuz ben ise burdan sizin IP nizi verebiliyorum gibi!!!!!

amaç sadece uyarı atışı yapmaktı, öylesine, yoksa çoktan sisteminizi ve sitenizi göçertirdim :D

sizi takip ediyorum hepsi bu ve gayet iyi yerlere göndermeler var. dediğim gibi dinci yada faşist in ne D'siyim ne de F'si!!!

ben sizden daha kötü bir günah keçisiyim!!!!!

saygılar
Turkish (türkişi) Hacker :D

gaykedi dedi ki...

@hackerrr

gerçekten sen mi yaptın bilmiyorum ama birisi kendisine süper zeka diyorsa ben onun herşeyinden şüphe ederim :p

böyle bir şeye neden gerek gördünüzki? siz ruh hastası olmalısınız bir tür herhalde? kaç insana stres yarattınız buna ne gerek vardı? tabii bunları gerçekten yapanın siz olduğunu farz ederek konusuyorum, son söz eminim hediye penisi beğenmişsinizdir ve bir daha yapmaz ya da yapamazsınız diyeyim :p

ugurfid dedi ki...

Turkish Hacker asla ve asla bir dinci ya da faşist değildir, o antisosyaldir

İşte arkadaşın sorununu ne olduğunu açıklayan anahtar cümle. Her zaman demişimdir bu hack olaylarıyla uğraşanların kız arkadaş bulamama sorunu vardır diye.

Kendisini antisosyal olarak tanımlıyor ama kendisi farkında olmasada abazan kalmış, kız arkadaş bulamamış, bunun ezikliğini fazlasıyla yaşayan ve bu tür yöntemlerle ilgi çekip duygu mastürbasyonu yapan EZİĞİN ta kendisidir. Valla billa acıyorum bu tiplere.

Olm, bi duş al bi çık bi tur at kendine 1-2 arkadaş bul. Hadi konuşmayı beceremiyosan al bi kitap oku roman oku. Ha bu aralar çok mastürbasyon yapma beynine biraz kan gitsin. Hoş gerçi kadın eli değdiği anda boşaldığını tahmin edebiliyorum az çok. Bu tipleri iyi bilirim. Etrafımda tonla var bunlardan.

Bu arada sevgili abim gaykedim, naçizane bir tavsiye vermek gerekirse internet cafe gibi güvensiz yerlerden Bloguna şifreli giriş yapmamanı tavsiye ederim. Bunun gibi ezik tipler "Keylogger" adı verilen şifreleri ele geçiren yazılımlar kuruyorlar makineye. Hatta MSN, Emailine felan bile bakmamanı tavsiye ederim internet cafelerden. Hangi internet cafeye gitsem bunun gibi msn, mail şifresi peşinde koşan bi dünya tipler var :)

thucky dedi ki...

şu an için çok eğlendim. asıl önemli konu, geçmiş olsun.

gaykedi, son yorumun ve hediyen için +1 : )

gaykedi dedi ki...

@ugurfid hacker hakkında tespitlerin müthişmiş :p internet cafe'den nete en son bir sene önce girmek zorunda kalmıştım, yani nerdeyse hiç girmem herkesin kullandığı bilgisayarlardan, benim bilgisayarıma sızıldığını düşünüyorum bir şekilde.


@thucky +1 den öte birşey bu, bence +20 cm var sanki :p

7.oda dedi ki...

iyi geçirmişsin :)

gaykedi dedi ki...

@7.oda sadece 20 cm :p

kişisel depresyon anları dedi ki...

geçmiş olsun yeni gördüm...
ne insanlar var ya...
bu kadar ahlak dalaveresi yapıp Türk Toplum Aile Yapısını(!) korumak isteyenler birde Türk dilini Korumaya çabalasalar ne güzel olacak...
Tekrar geçmiş olsun...

gaykedi dedi ki...

@kişisel d.a di mi? dili tam bir felaket :p

cien anos de soledad dedi ki...

ay ben de pek korktum açamayınca, ulaşacak başka bi yol da yoktu. "al işte gitti gaykedi" dedim.. ama gitmemiş :)

gaykedi dedi ki...

@cien kediler dokuz canlı :p