25 Haziran 2008





Kahire & İstanbul !


İlk gittiğimde 'Kahire, İstanbul'un 30-40 yıl önceki haline benziyor' diye düşünmüştüm. Bu kez gittiğimde dehşetle fark ettim ki, İstanbul'un 20 yıl sonraki hali Kahire'ye benzeyecek.

Bundan 30 ya da 40 yıl önce Türkiye altyapı (yani yollar, aydınlatma sistemi, köprüler, ulaştırma sistemi vb) açısından orta doğuya, insanlarının görünümü açısından Avrupa'ya benziyordu.

Şimdilerde altyapı Avrupa'ya benzemeye başladı ama insanlarımızın görüntüsü Ortadoğuya benzer oldu.

Mahfi Eğilmez



7 yorum:

Uyumsuz dedi ki...

Görünen köy kılavuz istemez sözünün uzun açıklaması..

Goddess Artemis dedi ki...

Zaten hava çok sıcak, bir de bu yazılar beynime giren ağırlık ve ağrı yüzdesini artırıyor. İçimin acıması bir türlü geçmiyor... Zarlanbaç'a da yorum bırakacaktım, vazgeçtim sırf düşünmek istememe arzusuyla.

Kendimi serin gölgeli, deniz kıyısı çay bahçelerine atıp, laptop'da Mahjongg oynuyorum saatlerce. İnsanlardan bezme katsayım mı arttı, sıcaklardan mı bana öyle geliyor bilmiyorum... >:-(

Pembe Kundura dedi ki...

:? :!

galiba haklı...

gaykedi dedi ki...

@uyumsuz tanrı ömür verirse bakalım neler göreceğiz.


@goddess nereye kaybolbugun belli oldu seni ev telefonundan yakalamak bir mucize :p


@pembe k. bizde de dünyanın güldüğü bir "el ezher" çıkar mı acaba yakında :p

Pembe Kundura dedi ki...

hakikaten OHA! el ezher verdiği fetvanın farkında değil. Allah göstermesin TC'ye el ezher..

Hayat Kaçkını dedi ki...

ben niye bu kadar karamsar olamıyorum yahu deyince babam bana sen herkesin dediğinin zıttını demezsen rahat edemezsin zaten dedi... ama ben bendeki rahatlığın sırf bu olduğuna inanmıyorum... hakkaten ben niye bu kadar karamsar olamıyorum??

gaykedi dedi ki...

@pembe kundura kafadan koptun di mi :p


@h. kaçkını aslında bende çok karamsar olamam ve hayatta bunun çok faydasını görmüşümdür :p