29 Haziran 2008





Eşcinsel
Saddam !



'South Park' adlı çizgi dizide CNBC-e ekranlarında şöyle bir olaya tanık oldum. George Bush, çizgi karakterlere 11 Eylül ABD hükümetinin düzenlediğini, insanları savaşa ikna edebilmek için böyle bir şey yapmak zorunda olduklarını anlatıyordu.

Ardından bu durumu halka yaymak isteyen bir komplo teorisyeninin tabancasıyla ateş edip beynini patlattı. 'South Park'ta şeytanın Saddam'la eşcinsel ilişkide bulunmasını filan da görmüştük ama bu kadar enteresan bir durumla (Yani yaşadığınız ülkenin başkanını katil rolünde göstermek gibisinden) hiç karşılaşmamıştım.

Hemen bütün bu olan biteni Türkiye'deki durumla karşılaştırdım. Yani burada Tayyip'i tavşan şeklinde, penguen şeklinde çizmek bile suç. Acaba bunu yazdığım için de suç işledim mi diye tırsıyorum. Evet, bir şekilde halk olarak tırsıtılmaya alışmışız. Polislere bile bir şey sorarken rahatsızlık çekiyorum, korkuyorum.

Kaan Sezyum


4 yorum:

Pembe Kundura dedi ki...

Tayyip! dava açmıştı Penguen'e :)
hemde bu olay içeriğinde Türklere hakaret edilen bir romanın lehine sonuçlanan bir davanın ardından meydana gelmişti ve Tayyip o romanın yazarının lehine konuşmalar yapıyordu :)
Dava açıldıktan sonra, Mahkeme, böyle bir şeyin yargıya taşınamayacağı kanısına vardı. Penguen'in diğer sayısı "Validenizide alıp gider misiniz?" şeklindeydi :D:D:D:D:D

hahahahaha :D:D:D:D:D:D

ama durum bence şu aralar daha kötüye gidiyor. ;) "YouTube'un kapatılmasının M.Kemal Atatürk'e edilen hakaretlerle hiç bir ilgisi yok." ...

gaykedi dedi ki...

@pembe k. youtube için bir sürü şey söyleniyor, kimilerine göre işin altında akp varmış(mış) ilginç, yakında çıkar kokusu diyorum :p

Nes dedi ki...

gaykedi galiba bölüm sonunu izlememişsin :)..Çünkü sonunda bush "amerikan halkına -kendimizi aptal durumuna düşürmemek için- biz yapmışız gibi bir hava veriyoruz.Normalde müslüman teröristler yaptı" gibi şeyler söylüyordu..Htta vurduğu adam canlı kanlı karşımıza çıkıyordu..Yani bush katil olmuyordu:)..Tabii yazının ana fikri bu değil(hatta yazıyı kaan sezyum yazmış)..gerçekten çok hoşgörüsüz bir toplum olduk..ve bu hoşgörüsüzlüğün başı maalesef başbakanımız..busha yapılan şarkılar (mesela pink'in "sevgili başkanım" şarkısı..eminem ayrı bir olay..mobby de keza öyle.. ) rte'ye yapılsa neler olurdu tahmin edemiyorum..

p.s:blogun çok içten..tebrikler:)

gaykedi dedi ki...

nes;

benim izlediğim South Park sayısı 3-4 taneyi geçmez o bölümüde ben izlemedim tabi ama sonu ilginçmiş, bugün başkan bush'a en sert, acımasız muhalefeti gene amerikan halkı yapıyor ve işte bu yüzden amerika çok güçlü, son söz; sitemi sevdiğine sevindim :p