14 Haziran 2008





Cumartesi Neşesi !


Şık bir cafede sarışın bir afet, gözleriyle yandaki masada oturan delikanlıyı adeta yemektedir. Delikanlı onun bakışlarını tam farkettiğinde, kadın birde ne görsün, yakışıklının yanında başka bir erkek ve bunlar neredeyse birbirlerinin içine düşecekler!

Bu duruma pek bozulan kızcağız, yarı sitem yarı şakayla delikanlıya; "Ben sizi gerçek erkek zannetmiştim" diye seslenir, cevap anında gelir, "Bende sizi gerçek sarışın zannetmiştim"

Fikra için bayan x'e özel tesekkür ve sevgilerimi iletirim.


4 yorum:

gay_yor dedi ki...

kadın neye bakıyor öyle ya:)almasaydımda sarıya mı boyatsaydım cinsinden bakıyor sanki:)kökü sende çıkar sarıya boyatırsın.. ama o erkeğin sen onları sarıya boyatsanda yanındakini daha çok beğendiği aşikar..sen eniyisi epilasyona devam et:)

gaykedi dedi ki...

ekmek teknesine bakıyor olabilir

Adsız dedi ki...

nedir kuzum bu kadın düşmanlığı?
ah ah ortam size kalır mı ki?
haha

gaykedi dedi ki...

isimsiz
gayler hakkında yazdığım fıkraları bir okusanız beni eşcinsel düşmanı da zannedersiniz :D