07 Mayıs 2008






Mutluluk !


Bir Gay-yor mim'i bu Gaykedi'ye gönderilen;


Mutluluk küçük tabaklara özenle ve sevgiyle hazırlanan çeşit çeşit meze, birkaç şişe bira ya da şarap ve Nakhar'ımla izlenen güzel bir filmdir. Tabi sonra çakıreyif olmak, bir güzel sevişip ona sarılıp uyumak.

Mutluluk her gün birkaç avuç kuru mamayı, köpeğime kendi ellerimle ve onunla oynaya oynaya yedirmek, bazen bu dev hayvanla güreşmek, çoğu zaman onu dakikalarca okşayıp, mıncıklayarak gözlerindeki mutluluğu ve bana akan o saf sevgiyi seyretmektir.

Mutluluk bir espri patlatarak dostları kahkahaya boğmaktır.







Mutluluk, yeşil çayı porselen demlikte, Japon'ların 'Çay Seremonisi' edasıyla özenle demlemek, balla tatlandırarak, incecik bir kaç dilim limon, yanında bir parça sevdiğim kek, kurabiye ya da pasta ile höpürdete höpürdete içmektir.

Mutluluk omuzlarında-boynunda kireçlenme olan yaşlı teyzeme masaj yaparak dua almaktır.

Mutluluk mis kokulu, bol köpüklü bir kahve ve yanında bir tane Captain Black ya da Djarum tellendirmektir.

Mutluluk 'mutlu olmasını bilmek' ve tek başına mutlu olamayanların 2 kişide mutlu olamayacağını öğrenmektir.

Bu liste uzar gider, ama şimdilik bu kadar yeter....



Köpekli foto; Erdal Kınacı


19 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

'mutlu olmasını bilmek' ve tek başına mutlu olamayanların 2 kişide mutlu olamayacağını öğrenmektir.
bu sözü çok sevdim kedi..kulanıma açtım yaşamımda müsadenle ;))
bende bunca güzel sözden sonra yüzünü gülümseten herşey peşini bırakmasın diliyorum..

ANAHTAR dedi ki...

Çok hoş bi yazı olmuş.

Ama bu kısım bi başka:
Mutluluk 'mutlu olmasını bilmek' ve tek başına mutlu olamayanların 2 kişi de mutlu olamayacağını öğrenmektir.

defalarca okudum.

gaykedi dedi ki...

@kıymet & anahtar

aa herkes yazının orasına bayılmış anlaşılan dostlar :P

gay_yor dedi ki...

müzik kedinin hayatında mutluluk demekmiş:)yorumum geç oldu sevgili kedi..ama gerçekten hoş olmuş..
her zaman mutlu ol hep böyle cümleler kur mutluluk için..
sevgiyle kal..

gumus dedi ki...

Nilufer ne diyor sarkisinda; MUTLULUK bir cicektir... Bastigin yerde bitmez :)

Pembe Kundura dedi ki...

bu yazıyı okumak mutlu etti beni. (belki 6 kez okudum) :) teşekkürler Kedi.

gaykedi dedi ki...

@gay-yor baktım kurtuluş yok, yazdım gitti :p


@gümüş mutluluk reha-nilüfer aşkıdır, şaka bir yana hala onların ayrılsalar bile dost kalmaları güzel birşey :p


@pembe himm, çok duygusal birisin anlaşıldı, beğendiğine sevindim :p

Ferhanca dedi ki...

Mutlulugu kesfedip, hayatı keyifli yaşamak en güzeli..çok çok güzel yazı, sağol..sevgiler.

Ebru dedi ki...

Mutluluk 'mutlu olmasını bilmek' ve tek başına mutlu olamayanların 2 kişide mutlu olamayacağını öğrenmektir. postun 2. başlığı olmayı hakeden bir cümle olmuş,ne kadar da doğru dile getirmişsin Nakhar'ının kedisi :)

antepian dedi ki...

"Mutluluk 'mutlu olmasını bilmek' ve tek başına mutlu olamayanların 2 kişide mutlu olamayacağını öğrenmektir."
Ya mutluluğun karşındakini mutlu etmekten geçiyorsa ?

gaykedi dedi ki...

@ferhanca seninde o mutluluğu bulduğuna eminim ben :p


@ebru niyee kedinin nakharı değilde bana herkes nakhar2ın kedisi diyor yaa :p


@antepian mutluluk birazda paylaşmaktır desek o zaman :p

Ebru dedi ki...

sana sürekli kedim dediği için yazdım ben ama Nakhar'ın değil Nakhar'ının kedisiydi benimkisi ;)

gaykedi dedi ki...

@ebru okkk :p

pudra dedi ki...

1. görsel ne kadar güzel

gaykedi dedi ki...

@pudra

değil mi? güneç batışını bir şişe şarapla izlemişsin gibi sanki :p

Recep Vatansever dedi ki...

bak bu birşey hatırlattı. benim yazdığım mime cevap vermedim, yorumda cevapladığın mimin adresini verdin. kırdın beni sevgili kedi. :(

+ayda yılda biri(sen) yorum yazmışsın onda da sakarlığıma geldi yayınla yerine reddet'e tıkladım yanlışlıkla. yorumunu göremeyince kızma, sakarlık bro.

Recep Vatansever dedi ki...

afedersin moruqCANIM, yanlış yazıya bakmışım ben. :D yorum yazdığın yazı başkaymış. evet evet bu mim bayağı benziyormuş :p

gaykedi dedi ki...

recep
ee kocaman bir günaydın diyeyim sana o zaman :))

Recep Vatansever dedi ki...

@kedi
küçük bi' tane kurtarmaz zaten. kafam nerde hiç bilmiyorum, ama yerinde olmadığından eminim. :))