14 Mayıs 2008





Ev Karıştı !


Babam kaç vakittir eve 2. bir köpek alma lafı yapıp duruyordu, annem ve ben bunu istemiyorduk, çünkü bunu daha önce denemiş, hayvanların kıskançlık krizleri ve kavgalarıyla baş edememiş hatta bir Alman kurdunu verecek iyi bir yuva bulmak için az uğraşmamıştık.

Velhasıl babam dün yapacağını yapmış, daha havlamasını bile bilmeyen, sadece mıyk mıyk diye ses çıkaran, verdiğim köpek bisküvisini bile yiyemeyecek kadar ufak bir yavru Dachshund(*) almış getirmiş. Tabi annemle birbirlerine girmişler.

Bakalım önümüzdeki aylar bizi ne maceralar ve kavgalar bekliyor evde, köpeklerden öte birde bizimkilerin kavgalarıyla uğraşacağım galiba.

(*) Sosis köpek olarakta bilinen, kısa bacaklı, uzun gövdeli pek sevimli bir köpek cinsi bu.

7 yorum:

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

ama ama çok sevimlidir ya o şimdi..

gaykedi dedi ki...

@kıymet

insan yavrusundan bile sevimli :p

gay_yor dedi ki...

bir ben bebek büyütmek gibi ne eğlenceli ya:)aman beni annen duymasın:):)

Meral Alabaz dedi ki...

Yavru köpeklere bayılırım. Benim rahmetli Boxer cinsi köpeğim geldi aklıma.

gaykedi dedi ki...

@gay-yor

bebek büyütmek kadar eğlenceli ama bir o kadar da sorumluluk istiyor, annemin en bütyük derdi işin sorumluluk kısmı tabi, babalar daha mı sorumsuz ne :p


@meral

nur içinde yatsın, ölümleri aklıma bile getirmek istemiyorum ama köpekler bize göre çok kısa ömürlüler ne yazık ki :(

Ferhanca dedi ki...

Sizin köpek şu, Ayşegül kitapları vardır ondaki fındık demek.
Şımarık ve sevimli oluyorlar herhalde.
Annenize sabırlar:))

gaykedi dedi ki...

@ferhanca

köpeğin şımarıklığından çok bizimkilerin köpek yüzünden birbirlerini yemesinden korkuyorum :p