11 Mayıs 2008





Üşüdüm
Anne !



Erkek çocuklar ile anneleri arasındaki bağ çok özeldir, hele bu çocuk eşcinselse aralarındaki sevgi daha da bir yoğunlaşır sanki, her neyse bu anneler gününde Zeki Müren'den birşeyler var efendim. Öyle bir söylüyor ki, annem sağ olduğu halde gözlerimi doldurmayı başarıyor, anneciğim yaşamasa ben bu parçayı nasıl dinlerim bilmem.

Youtube kapalı ama "şu" ya da "bu" sitedeki adres butonuna, aşağıdaki adresi kopyalayarak girebilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=zKSuUn438Mg


7 yorum:

Elif dedi ki...

Hani o oglum gay olsun baslikli yazim vardi ya, sanirim bu dusunceyi, iste bana oyle bagli olsun, baska kadinlara asik olmasin diye hissediyordum ben. :o) Sanirim kizlardan hoslaniyor ama umit dunyasi bu, hic belli olmaz! Daha zaman var. Bir bakarsin gaymis!!!! :o)

www.elifsavas.com/blog

cehenneme yolcu peri dedi ki...

bu şarkıyı annesini kaybetmiş bir anne olan sevgili annem gözleri dolu dolu dinleyebiliyor.bense artık dinleyemiyorum.çok üzüntü verici ve bana sanki annesi yaşayan biri dinlediğinde annesinin ölümünü yaşıyormuş hissini veriyor.yani ölmüş de dinliyormuşum gibi:s bu yüzden mükemmel olsada pek dinleyemiyorum.

gaykedi dedi ki...

@elif

biseksüel bir evlada ne dersin? :p



@cehenneme...

himm...ilginç...annenden zor dinlemen bu parçayı...

bana da pek dokunuyor, artı zeki müren'i hatırlatması açısından da çok etkileniyor olabilirim tabi.

Elif dedi ki...

Ne yapayim, biseksuel ise, ona da eyvallah. Ama benim biraz kafam karisir oyle seylerden. Gay olsa daha kolay benim icin. :o)

www.elifsavas.com/blog

fakeangel dedi ki...

bu sarki benim de gozlerimi dolduruyor hep.. bir de bu kaseti ben kucukken cok dinlerdim, evde vardi.. kasedin b yuzunde de tek bir sarki vardi.. upuzundu.. kahir mektubuydu sanirim.. sikilmadan dinlerdim.. o da cagristi birden bende..

gaykedi dedi ki...

@elif

boşver bisex. olursa onunda kafası biraz karışık olacak zaten, anne oğul kafalar bir dünya gezersiniz artık :p


@fakeangel

90 öncesi kuşak üzerinde çok etkisi olan sanatçılardandır, nur içinde yatsın :p

fakeangel dedi ki...

amin..