08 Mayıs 2008






Beyaz
Atlı
Penis !



Süprizz...Mutlu son...Azgın rahibelerin ve papazların elinden kaçmayı başaran Beyaz atlı ve koca ...araklı prensimiz sonunda birbirlerine kavuştu. Haftaya prensini hala bekleyenler, hatta ellerinden kaçıranlar için B planlarıyla bu konu kapanır artık.






Bu fotoğrafta prenslerimiz neşe içinde atçılık oynarken görülüyorlar. O kadar keyifliler ki, kim at, kim prens biraz karışmış gibi. Kendilerine ömür boyu mutluluklar diliyor, aman ata eyersiz (bareback)* binmeyin diye de ekliyorum :p


* Bareback; Ata eyersiz binmek anlamına gelen bu kelime, prezervatifsiz seks anlamında da kullanılır.



6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Bana, dıgıdık dıgıdık atçılık'tan çok BDSM'cilik oynuyorlarmış gibi geldi! :-p Her neyse, sonunda kavuştular ya, kafalarına göre takılırlar artık. Mutluluklar diliyorum! ;o)

gaykedi dedi ki...

@goddess eh 'at'lar kırbaçsız olmaz tanrıçam değil mi :p

gay_yor dedi ki...

ayy ben çok güldüm:)zavallı at çok yorulmuştur:)bu o erotik dediğin resimlerden sanırım:)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor bence at gayet mutlu gözküyor :p

bu o bahsettiğim resimler bunlar da değil, o resimleri burda yayınlayamam, çünkü onlar 'çin işi japon işi, bunu yapan iki kişi' resimler, bilmem anlatabildim mi :p

Pembe Kundura dedi ki...

Mutlu Son :)))))))) (yada Zevkli Son)
da BDSM noluyor şimdi? :D Kamasutra teknikleri nelerine yetmiyor :P

gaykedi dedi ki...

@pembe..

zevkli sondan öte aslında zevkli bir başlangıç diyebiriz sanırım, darısı herkesin başına :p