05 Nisan 2008






Köpeğim Hasta !


Ne havlıyor, ne mama yiyiyor, ne oyun oynuyor, mazlum mazlum bakıyor sadece. Bu hafta içinde ikinci defadır veteriner çağırıyoruz, ne bahtsız yavrum varmış benim. Daha öncede bir kere kaybolmuş ve kaza geçirmişti.

Biz kanlar içinde onu bulup, asla kurtulamayacağını düşünerek, uyutmak için veteriner çağırdığımızda, ameliyatla kurtarmayı denemiş, aylarca eziyet çekip, sakat kalsa da yaşamayı başarmıştı...








Bu sefer oynayıp zıplarken bir yere çarptırıp, üst belinde yaptığı küçük bir yarayı, ağzını oraya nasıl götürmeyi başarıyorsa, yalayarak ve kaşıyarak önce el kadar yaptı, doktorun verdiği solüsyon işe yaramadı, şimdide iğne olması gerektiği gibi, yarayıda ne yapıp edip kocaman bir kitap boyutuna getirdi...

Tanrım ne kadar zor birşey bir canlı büyütmek, aklıma hemen kötü şeyler ve Miso'nun geçenlerde ölen kedisi geldi. Bilekleri benim bileklerim kalınlığında, patileri yumruğum kadar olan bu kocaman köpeciğe Tanrı kuvvet ve daha uzun ömürler versin, tüm çocuk ve hayvan sahibi ebeveynlerede sonsuz bir sabır tabi.



18 yorum:

gay_yor dedi ki...

ya çok üzüldüm..:(ama iyileşicek köpeciğin..tanrım ona dokunmasın iyileşmesi için uğraşsın sadece..
ve yine oyunlar oynasın ve hiç susmadan havlasın..sahibini yokluğuyla üzmesin..

PaNDoRa dedi ki...

Geçmiş olsun :( Çok üzüldüm en kısa zamanda düzelir umarım...

Görüşmek üzere

ati dedi ki...

köpekler güçlü hayvanlardır, umarım çabucak iyileşir.

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Kedi ben onun resimlerini görmüştüm..o köpek mi evinizdeki? :( ben çok üzülüyorum bu haberlere..evet biliyorum hayatta hep iyi şeyler olmuyor.. ama çaresiz acı çeken hayvanlar içimi sızlatıyor çok..

gaykedi dedi ki...

@gay-yor umarım haklı çıkarsın canımcım.


@pandora ummak ve bulmak işte bütün mesele bu, teşekkürler iyi dileklerin için :p


@ati sırtını yalayan bir hayvan bencede güçlüdür :p


@kıymet ah evet hatırlıyorsun unutmamışsın, "şu yazımın" sonundaki foto linkinde 5-6 fotosu vardı benim tatlı canavarımın :p

7.oda dedi ki...

çok geçmiş olsun !! umarım kısa zamanda acısız günlere kavuşur. ama ne kadar de bizlere benziyor değil mi.. yarayı kaşıtıp deşmek ve büyütmek konusunda bizler de öyleyiz malesef..

Okan Yüksel dedi ki...

Geçmiş olsun, umarım bir an önce sağlığına kavuşur köpeğin. İnsanın sevdiği bir canlının önünde acı çekmesi, eminim bu dünyadaki en zor şeylerden birisidir..

gaykedi dedi ki...

@7.oda yalayarak iyileştirebildikleri gibi, kaşıyarak mahfedebiliyorlarda.


@okan evlat gibi birşey oluyor, anlatılmaz bir duygu bu...

Goddess Artemis dedi ki...

Büyük geçmiş olsun tatlım yaaa! Benim Pıtış da bundan 2-3 hafta kadar önce, idrarını yapamadığı için acilen veterinere götürülmüştü. Bir hafta boyunca pipisinde sonda, patisinde serumla hastanede yattı. Şimdi iyi ama hâlen idrar söktürücü ve böbreklerini çalıştırıcı diet mamasıyla besleniyor.

Ati'nin de dediği gibi, güçlü bir hayvan seninki de. Çabucak iyileşir, üzülme! :o)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

umarım çabucak iyileşir bundan daha büyüğünü atlatmış o sakın kırma umutlarını sen de:)
o kadar savunmasız ve korumasız ki hayvanlar bize karşı içim acıyor bunu düşündükçe. keşke hepsini sokaklardan alıp bakabileceğim kocaman bir çiftliğim olsaydı:)
konuyu nasıl da dağıttım:)
geçmiş olsun tekrar!!!

gaykedi dedi ki...

@goddess pipiden ve patiden serum ha? vay pıtış way :p kediler daha akıllı sanki köpek taifesi daha mı aptal ne, benim aptalımın başı dertten hiç kurtulmadı be tanrıçam....


@ben ne... "keşke"ne katılmamak elde değil, iyi dileklerin için sağol :p

asliberry dedi ki...

Gaykedi geçmiş olsun. Bir an önce iyileşmesi dileğiyle.

gaykedi dedi ki...

aslı benzetmek gibi olmasın ya da olsun anasını satayım "evlat acısı" gibi bir şey be bu be :p

DIAGONAL dedi ki...

kedicik bir önce köpeciğin iyileşsin sonrada bana saldırsın :D
evde köpek beslemem rağmen aram hiç iyi değildir kuçu kuçu larla

miso dedi ki...

Ah canim benim, ne kadar üzüldüm gaykedicim. Şimdi elizabeth diye bir zımbırtı var. Tiplerin boynuna takılıyor, abajur kafası gibi. Onlar da yarayı bereyi didikleyemiyorlar. Bilmiyorum, veterineriniz ne der? Acil şifa diliyorum. Pozitif düşün ve bol bol sev onu. O koca ellerini de ellerinin içine alıp sıcaklığını hisset; nasıl iyi gelir ona da sana da :)

marruu

gaykedi dedi ki...

@digin-onel sen kuş beslemeyi seviyorsun biliyorum köpeklerle aran yok ama bir kuş sever olarak kedilerle aran hiç yok tabi gaykedi hariç :p


@miso doktorun koyduğu ilk teşhis yanlışmış, deri kaşındığı için yara yapmış, yaralanma olayı falan yok yani, iğne kaşınmasını önlüyor şimdilik o tuhaf zımbırtıya gerek görmedi, mahşallah bugün keyfi yerinde canavarımın :p

Pembe Kundura dedi ki...

Miso'ya yaptığın yorumdan iyileştiğini anlıyorum Canavarının :) geçmiş olsun..

gaykedi dedi ki...

@pembe... teşekkürler canım, birazcık daha iyi şimdilik :p