02 Nisan 2008






İntihar Saldırısı !


Psikolojik anlamda "ölüm'ün daha bir geniş anlamı var". Sevgilim beni terkederek beni "öldürebilir", bir anlamda intihar saldırısıdır bu, çünkü o da benim için "ölecektir".

İkili insan ilişkilerini bu gözle gördüğümüzde, şiddetin küçük boyutlarda gibi gözükse de içimizde hep var olduğunu görürsünüz. Sevgilim bir değerdir benim için. Beni öldürmeye çalışırken kendisininde benim için ölebileceğini düşünebilmeli. Yoksa, her öldürme, bir kendini öldürme midir?

Sahi siz son intihar saldırınızı kime karşı, ne zaman yapmıştınız?

Felsefe Prof. Ahmet İnam


Bu yazıyı 1. Blog yılını kutlayan ve yüreğinde bir pençe izinin ağrısını hisseden sevgili "İçimdeki Ayı"'ya ithaf ediyorum.



8 yorum:

DIAGONAL dedi ki...

DAHA BU SABAH ANNEME KARŞI


EVDEN AYRILMAK İSTEDİĞİMİ SÖYLEDİM

ORTALIK GÖZ YAŞI GÖLÜ....


SONUÇ=

MERAKLA BEKLİYORUM...

gay_yor dedi ki...

her ayrılık bir ölümdür tanrım o ölümü size bize hiç kimseye yaşatmasın sevgili kedi..

zoitsa dedi ki...

ben saldırıya zorladım zavallıları

gaykedi dedi ki...

@digin-onel skandallll :p


@gay-yor kocaman amin :p


@zoitsa kaşındım diyorsun yani :p

cien anos de soledad dedi ki...

resmin hastasıyıııııımmm!!!!!
nerden buluyosun bu güzel resimleri yaw?! ben de istiyoruuuummm! (kıskanç karı tribi)

gaykedi dedi ki...

@cien... bu resim oldukça sert, bloga koyup koymama konusunda tereddüt ettim, ama koymaya karar verdim, çünkü konuyu iyi tamamlıyor ve erotik de olsa bir sanat eseri...10 seneye yakındır netten topladığım, beğendiğim binlerce resimden oluşan, bir resim arşivim var :p

7.oda dedi ki...

savaşları da ölümleri de yeniden doğuşları da seviyorum :)

(en son gerçekten öleli çok oldu da o yüzden böyle rahat konuşuyorum çaktırma :)

gaykedi dedi ki...

@7. oda "çaktırma"...aslan kaçmış müdürüm gibi olmuş ama kaçan şey galiba yüreğimiz bu sefer :p