27 Nisan 2008






Cins Kedi
Ve
Sevgilisi !


Sevgili doslarımdan yıllardır yediğim Facebook'a niye gelmiyorsun fırçasında son nokta;


Blogunu kapatarak şu an Londra sokaklarında sürten ve başımıza feci bir Facebook'cu kesilen sevgili Esther'ciğim "Nakhar ve Kedi'si Facebook'a..." adlı bir blog açmış, bize Facebook'un nimetlerini anlatıyor "du, ki şimdi baktım onu da kapatmış, Esther'e esmiş gene anlaşılan ..."

Facebook'un eski arkadaşlara ulaşma dışında bir yeniliğini duymadım. Msn ve Facebook konusunda en büyük çekincem vaktimi çalmasından korkmamdır.

Çünkü yıllar önce Msn kullanmayı denediğim zaman, her girdiğimde en az 5-10 arkadaşımın online olduğunu görüyordum, o birşey diyordu, buna slm vermessen ayıp oluyordu velhasıl Msn dikkatimi dağıttığı gibi, çok değer verdiğim zamanımı da çalıyordu. Nakhar ve Kedi'sine şimdilik Mail ve Sms fazlasıyla yetiyor, eski kafalı mıyız neyiz biraz biz? :p



8 yorum:

cien anos de soledad dedi ki...

bence direnmeye devam et. kendimden biliyorum, kötü bişey :)

gaykedi dedi ki...

@cien dayanacağım, dayanmalıyım, geyik zaman kemirgeni bir hayvandır, kemürtmüycem kendümü :p

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Hatta ve hatta bu facebook denen şeyde lüzumsuz kişiler dışında kimseye ulaşamıyor insan. SOnra da luszümsüz sinirlilik ve gerginlik hali..

gaykedi dedi ki...

@arzın... ulaşmak isteyip de ulaşamadığımız dostlarımız için facebook'a güvenirsek olacağı odur galiba :p

kubio dedi ki...

gaykedi tespitlerine kesinlikle katılıyorum.Nedense her yazdığın yazı içimde derin bir iz bırakıyor.Bazı yazılarını anlayamamakla birlikte çoğu yazına tohum ekiyorum.

gündüzleri yayınlanan kadına yönelik programlarda , çolunu ,çocunu anasını ,babasını , kardeşini karısını kaybedenlerin üye olması gerektiğini , 10 günlük bir deneme sürüşünden sonra anladım. şahan gökbakarın "çok amele kaynıyo " lafını boşuna söylemediğini iştirak ettiğim popüleritesi medya ile arttırılan ,amacından sapmış websitesi feysbuk.

güvenmeyin facebook'a ilkokul arkadaşımı facebookta buldum evlendimm mutsuzum !

gaykedi dedi ki...

@kubio fazla anlamadığın yazılar, nakhar gibi siyasi yazılar olabilir, 12 eylül'den sonraki çocuklar yani özal dönemi veletleri çok apolitik yahu :p

7.oda dedi ki...

en doğrusunu yapıyorsun walla :)

gaykedi dedi ki...

@7. oda sütten ağzı yanan gibi konuşmuşsun :p