11 Nisan 2008







Beyaz Atlı
Penis !



Geçen Haftalardan Özet; Beyaz atını kaybeden prensimiz, atını ararken kendisine yardımcı olan kahverengi atlı prens'e karşı içinde tuhaf duygular uyandığını hisseder.


Geçen hafta, içinde uyanan eşcinsel duygulardan çok rahatsız olan prensimiz, duygularını bastırmak için kendisini karı-kız olayına vermişti. Prensimiz bu hafta, duygularını bastırmakta, bunun işe yaramadığını görünce, bu sefer kendisini kiliseye vermeye, din'e yönelmeye karar veriyor... Bakalım haftaya neler olacak...



10 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Fotoğraftaki İsa taklidi arkadaşın da her şeyi yerli yerindeymiş, mâşallah! Kırk yıllık yoğurtçuyum, böyle kâse görmedim! :-p

gaykedi dedi ki...

ben onu "fake isa" değil, yakışıklı bir rahip & aziz falan zannetmiştim, kızım sizde hiç yobazlık yok mudur? nasıl hristiyansınız siz? :p

bu arada, o kaseli deyimi kaç vakittir duymuyordum, neredeyse unutmuşum, pek güldüm sabah sabah :p

gay_yor dedi ki...

şimdide işn içine din mi girdi.:)bi başlasa şu aşk ya:)

bu arada sevgili kedi yazmış olduğum hayali bir ayrılık şiiri idi.biz ayrılmadık..sizi bilmeden üzdüğüm için üzüldüm..
sevgiyle kal

Goddess Artemis dedi ki...

gaykedim;

Bende sadece inanç konusunda değil, hiçbir konuda yobazlık bulunmaz. Dogmaların tümüne karşıyım.

Madem, deyim seni bu kadar neşelendirdi. Al, bir de buradan yak: 40 yıllık Tapınakçıyım, böyle Kutsal Kâse görmedim! :-p


N.B. Tanıdığım -şahsen olmasa da- Hristiyan yobazlar da yok değil. Bkz. Benedictus PP.XVI [a.k.a. Chancellor Palpatine, a.k.a. Darth Sidious]; George W. Bush [bir de Evangelist bu terbiyesiz!] etc. etc. etc.

gaykedi dedi ki...

@gay-yor kimbilir çok yakında kavuşurlar belki :p 'bu arada bi daha korkutma bizi öyle, altına ufak bir açıklama yap emi?'


@goddess hi ho haa, bu daha komikmiş "kutsal kase"... hiristiyanların yobazı tabiki var bilmezmiyim, ama şunu iddia ederimki, sayı ve toplumdaki yüzde oranları açısından dünyada kimse müslüman yobazların eline su dökemez canımcım.

gay_yor dedi ki...

ayrılık şiiri yazmıcam artık içinde ayrılık geçen bi şiir yazsam bile not yazmayı unutmucam sevgili kedi

cien anos de soledad dedi ki...

yaw böyle "ayıp" fotoğraflar felan koyuyosun buraya, okulda mokulda okuyalım blogunu diye açıyoruz, ınınınnn! herkes bana bakıyooooo :p

gaykedi dedi ki...

@gay-yor iyi fikir, gece gece stres yaptık yahu :p


@cien... ayıp mı? ayıp yatakta olur be, oho bende daha ne resimler var :p

cien anos de soledad dedi ki...

ahahahaha! bu da iyiymiş.
bir gaykedi vecizesi olarak "ayıp yatakta olur."

gaykedi dedi ki...

@cien.. ohoo bende daha ne cevherler, ne yumurtalar varr :p