04 Mart 2008






Koca Bebekler !


Benim tatlı yaşlılarım Anne ve babacık gittikçe garipleşmeye başladılar, dün gecenin bir buçuğunda babamı mutfakta kendisine kahve yaparken gördüm. Annecik dersen ayrı bir tuhaf oldu, buzdolabında yemek olduğunu unutup gene yemek pişiriyor ve yemek yaparken tuz attığını unutup iki kere tuz atarak, turşu kıvamında yemekler yapıyor.

Keşke herşey bu kadarla kalsa iyi, yarım saat sonra barışsalar bile çok kavga etmeye başladılar birbirleriyle...Artık yataklarını da ayırdılar beraber yatmıyorlar, babam boş bir odada ayrı yatıyor.

Bu arada babam futbola olan zaafında kontrolünü tamamen kaybetti, onu bu yaşına kadar hiç görmediğimiz şekilde Fenerbahçe gol atınca koltuğun üstüne çıkıp neşeyle zıplamak ve yeğenlerimle maç izlerken Fener son 15 dakikada gol atarsa yerde takla atacağını söylemesi son gariplikleri.

İnsan yaşlandıkça feci şekilde çocuklaşıyor mu ne, anlayacağınız galiba 60 ve 65 yaşlarında iki sevimli çocuğum var artık.



15 yorum:

gay_yor dedi ki...

huy değiştiriyorlar sanki değil mi benimde anneannem sarılıp öpüyorum 5 dakka sonra anneme dönüp bu çocuk beni niye öpmedi saygısız oldu bak söyleyeyim diyor..bende iki saat ona onu öptüğüme inandırmaya çalışıyorum..ama her halleri çok tatlı..

bir de şunu söylicem sevgili kedi sizinkiler aralarında küsmüş gibi sanki..bence annenle yada babanla konuş:)

patrick dedi ki...

umarım ergenlik dönemlerinde de yanlarında olursun.Rolleri değişme zamanı geldi belki de; bir zamanlar çok istediğimiz erişkinliğe ulaştık ama bu defa da onlar küçüldü:)

Ebru dedi ki...

mimlendiniz efendim..www.klamorine.blogspot.com

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

nedense resimden bana kalan bir an camları açık evinizin pencereden içeri giren mis gibi ağaç kokusu oldu..
Bu ebeveyinler gerçekten çok alemler..Duyuyorum (bizimkilerde dahil) çoğu yatağını ayırıyor..
Ne demek istiyorlar sence ;)) Evet birde yetmezmiş gibi bıdı bıdı sürekli münakaşa halindeler.. Annemde şunu net görüyorum geçmişin büyük bir keyifle acısını çıkarıyor Babamdan..
Farkındayımki Annem bundan asla vaz geçmeyecek..

Okan Yüksel dedi ki...

Yalnız değilsiniz, yazınızı okuyunca aklıma birden bizimkiler geldiler. Aynı şeyleri yapıyorlar; babam tam bir futbol tutkunu oldu, işin kötüsü bu güne kadar pek de maç izlemezdi :) Yatakları da ayrıldı, yemeklerin tuzu ise şimdilik normal :))

7.oda dedi ki...

evet evet aynen dediğin gibi 60-65 yaşlarında iki çocuğun var.. :) benim ki henüz küçük ama tavsiye gerekirse haber et, çocuklarla başetme yolları hakkında tüyolar veririm :)

gaykedi dedi ki...

@gay-yor küsme olayı olmadığına eminim, çünkü bütün gün tatlı tatlı didişiyorlar, anneannenin ki gibi bunama olayı da değil bizimkilerin ki başka birşey sanki şimdilik :p


@patrick hemde ne küçülme, psikoloji biliminde çocuk psikolojisi, kadın, psikolojisi, anne psikolojisi gibi bir de yaşlılık psikolojisi var bildiğim kadarıyla :p


@ebru bir mim daha mı? umarım abuk ya da zor bir konu değildir :p


@kıymet resim beni de anneanemin eski evine götürdü, yatak ayırma konusunda atrafa ne msj vermek istiyorlar emin değilim ama insanın eşine sarılıp uyuması en kral seksten daha zevkli değil midir yahu :p


@okan babamın gençken futbol oynamışlığı var ama son zamanlarda iyice bir kaptırdı kendisini, yemek tuzu alarm görevi görüyor galiba aman dikkat :p


@7.oda acaba küçük çocuklarda ki tecrüben, benim kocaman çocuklarda da işe yarar mı :p

gay_yor dedi ki...

yok bunamayı kastetmemiştim:)

Ebru dedi ki...

Herkes çok bunalmış herhalde bu mimlerden,ben daha yeniyim ;) bilmiyorum abuk mu ama zor olmadığı kesin.aslında o filmden sonra anlamlı bir konu ;)

Goddess Artemis dedi ki...

Ah, hiç sorma! Benim de başımda iki tane var, biliyorsun: Biri 67, diğeri 60 yaşında [67 yaşındaki by-pass'dan sonra daha da huysuzlaştı]. Bizimle birlikte yaşayan büyük halam bu yıl 80 yaşına girecek ama benden de onlardan da daha genç ve dinç, Rabbim nazarlardan saklasın! :o)

miso dedi ki...

Sevgili gaykedi,
Birlikte yaşamaya başladığımızda tek kişilik bir yatağımız vardı. Ne kadar rahat uyurduk orada anlatamam. Sonra evlendik, yine koyun koyun uyuduk. Ne zaman yatağın iki ucunda bireysel uyumaya başladığımızı hatırlamıyorum. (Ha, yanlış anlama, bu bir serzeniş veya yakınma değil, doğal bir evrim sanırım.) Şimdi ise her gece Ilgaz bir yandan, eşimin kaplanlar korosu diğer yandan en az üç dört kere uyandığım için ufak ufak başka bir odaya tüymeyi bile düşünmeye başladım. Yuh artık, yaş da 36 yani:) O yüzden annenleri tebrik ediyorum. Hatta geç bile kalmışlar diyorum. Rahat etsin insanlar yahu!

İmza: pis, oportunist, kendine düşkün miso.

Hipopotam dedi ki...

Belki de çocukken eksik kalanlar, yarım kalanlar çıkıyordur yaşın ilerlemiş zamanlarında... Bunu ancak ömrümz uzunsa öğrenebileceğiz :)

Sağlıkla yaşasınlar ölene dek...

gaykedi dedi ki...

@gay-yor belki tıbbi bir adı vardır :p


@ebru baktım abuk birşey değilmiş üstelik dediğin gibi zor da değilmiş, hayal kurması güzel olacak :p


@goddess tam bizimkilerin yaşıtları sizinkilerde, bizde de tam tersi annem birkaç sene önce bir ameliyat geçirdi ve korkuttu bizi, babacık şimdilik domuz gibi :p


@miso birlikte güleceğiniz, eğleneceğiniz şeylere çok zaman ayırsanız, şakalar, komik filmler, tiyatrolar, hatta tatlı tatlı kızdırmak gibi mesela, bunlar benim kişisel gözlemlerim ve tavsiyem, ilişkileri çok sıcak tutan ısıtan şeyler :p


@hipo bilinç altı olabilir tabi ki, bakalım biz neler, ne günler göreceğiz tanrı ömür verirse :p

Adsız dedi ki...

Çok tatlı yaaa
uzun ömürlü olsunlar inş analı babalı büyüsünler hehehe
Bu yaştan sonra sırtlarından büyük bi kısım yük kalkmış olduğundan,artık birbirlerinide taşıyamaz hale geliyolar ama vazgeç desen geçemezlerde..:))
Azcıkta kendime yaşayım kim ne der umurumda olmadan moduna girmiş baboli,öptüm onu çok

ABLUŞ

gaykedi dedi ki...

@abluş analı babalı büyüsünler lafı beni çok güldürdü :p