28 Mart 2008






Herkes Yumurta !


Yorrak var bu gey diskolarında diyeceksiniz ama sosyal aktivitelerin bittiği bu çağda, tek iyi niyetli ve sahtekarlığın olmadığı eğlence mekanları buralar. Sanılanın aksine hiç bela, kavga çıkmaz...Üstelik en hayat dolu ve coşkulu şarkılarıda burada dinlersiniz...

Eskiden bilirdiniz ki, kıllı ayıların kollarında yumurta gibi oğlanlar erimekte....Pehlivan gibi patates kadınlar, çıtır kadınlarla öpüşmekte...O devirde geçmiş (!) Herkes çıtır....Herkes yumurta...Diyorlar ki, hayat elemlerle doludur. Evet hayat müthiş bir siyah gecedir ki anne...Fakat bu çoşkun ibnelerin gülüşleri bize kuvvet verir.


Bahadır Boysal'dan bu satırlar, istedim ki dergi köşelerinde kaybolmasın, net ortamına da geçsin...



11 yorum:

Pembe Kundura dedi ki...

Günaydın :) iyi yapmışsın Kedi bu yazıyı net ortamına geçirmekle :)
yalnız Geyliğini dejenere olupta yaşayanlar bu gey diskolarınıda kendilerine benzetiyorlar. :S
hoşçakal... :)

Goddess Artemis dedi ki...

Bahadır Boysal'dan ve tarzından tiksinmekle birlikte; söylediklerinin doğruluğunun su götürmez bir gerçek olduğunu kabul etmem lâzım.

Kız kıza çıkılan gece gezmelerinde, şık bir restaurantta yemek yedikten sonra; canlı performans izlenilebilecek bir barda ya da gece kulübünde ezilme/havasızlıktan boğulma/taciz edilme vb. durumlara en az 1000 kere şahit olmuş veya başına gelmiş biri olarak, örneğin Love Dance Point'in son derece rahat ve eğlenceli bir tercih olduğunu söyleyebilirim.

kıyak dedi ki...

baylar
minnoşum, nerelerde bu gay diskolar?
damsız alıyorlar mı?
yani 1 erkek 1 kız girebiliyo mu?

gaykedi dedi ki...

@pembe k.. eğlenmek için gidenlerde var, tek gecelik seks partneri bulmak içinde, sevgili araayanda, arkadaşlarını görmek için gidende, ara sıra gitmek lazım, ben yılda birkaç defa giderim, tabi sevgilim ve dostlarımla beraber :p


@goddess tanrıçam bahadır boysalın ilginç bir tarzı var ben beğeniyorum, tabi bazen kendini çok tekrar etse ve saçmalasa da... bar konusundaki bu gerçekler tarafımdan test edilmiş ve onaylanmıştır diyorsun yani :p


@kıyak şu minnoş kelimesi pek hoşuma gitmiyor yahu, daha erkek bir kedi ismi bulsan bana :p gey barlar çok rahattır damlı damsız amsız falan farketmez her türlü gidebilirsin :p

herackles dedi ki...

Youtube icin tavsiye ediyorum gaykedi ve link vermeye de devam ediyorum:

adresi buraya yaz, acilsin. Cok iyi degil ama ise yariyor...

www.anonymous.org

sur keyfini sur! :)

kıyak dedi ki...

baylar

ok.
peki nerelerde var?
eğlenmek için.
güzel ama fiyatları abartmayan.

gaykedi dedi ki...

@herackles ağalar açtı sonunda youtube'yi, gene de çok sağol dostum :p


@kıyak çoğu taksim civarında, yukarıda goddess'in tavsiye ettiği mekandan başlamaya ne dersin :p

cien anos de soledad dedi ki...

benim de en çok eğlendiğim partilerden biri eşcinsellerin partisiydi.. ah brüksel ah..

gaykedi dedi ki...

@cien... brüksel'in gay life'i pek meşhurdur pek :p

cien anos de soledad dedi ki...

ay bak onu bilmiyodum :p brüksel'in herhangi bi şeyinin meşhur olabilceeni de düşünmüyodum açıkçası :)
neyse.. orayı bu kadar sevmemin tek sebebi istanbul gibi olmaması zaten. istanbul'dan nefret eden tek kişi benim herhalde..

gaykedi dedi ki...

@cien... bazen istanbul'dan bende nefret etsemde bizimkisi bir aşk nefret ve nefret ilişkisi galiba, brüksel'in patatesi ve midyesini de unutma bu arada :p